لیزر لیپولیز بهتر است یا لیپوماتیک؟(توضیح دکتر زهرا سعادتی)

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی: لیپوماتیک روشی است ایمن­تر است و بعد از تزریق مایع که به حالت ویبره و تزریق مایع تومسن در بدن به حالت ویبره چربی­ها تخلیه می‌­شود. یا تخلیه می­‌شود. در این روش وارد شکم نمی­‌شویم و تخریب کمتری را انجام می‌دهد و خطر آمبولی نیز در این شیوه کاهش پیدا می­‌کند.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی:

لیپوماتیک روشی است ایمن­تر است و بعد از تزریق مایع که به حالت ویبره و تزریق مایع تومسن در بدن به حالت ویبره چربی­ها تخلیه می‌­شود.  یا تخلیه می­‌شود. در این روش وارد شکم نمی­‌شویم و تخریب کمتری را انجام می‌دهد و خطر آمبولی نیز در این شیوه کاهش پیدا می­‌کند. از طرف دیگر در لیزر لیپولیز، لیزر به تمامی چربی­‌های آن ناحیه تابانده می­‌شود و این شیوه هم خطر آمبولی را کاهش می­‌دهد که با استفاده از این شیوه، تا مدت­ها کاهش سایز  ادامه دارد. اگرچه هزینه لیزر لیپوماتیک از لیزر لیپولیز بیشتر است اما توصیه من به شما استفاده از لیزر لیپوماتیک است. کاهش سایز افرادی که عمل لیزر لیپوماتیک را انجام داده­اند، بیشتر بوده است.

چه افرادی بهتر است برای کوچک کردن شکم از روش جراحی استفاده کنند و چه افرادی از روش لیزرلیپولیز؟

آقایانی که پوست شکم سفت دارند و شکم  آنها برجستگی دارد، اما افتادگی ندارد و خانم­هایی که قبل از زایمان هستند و یا مجرد هستند و پوست شکم سفت و برجسته دارند اما افتادگی ندارند ویا حتی خانم­هایی که زایمان کردند اما شرایط بالا را دارند، بهتر است که لیزر لیپولیز انجام دهند و تنها با یک یا دو عدد سوراخ کوچک تمام چربی­های بدن­شان خارج می­شود ولی افرادی که افتادگی شدید پوست شکم دارند و دچار شلی پوست هستند، بهتر است جراحی انجام دهند تا نتیجه بهتر ی را بگیرند.

دوره نقاحت لیزر لیپولیز و جراحی شکم چه قدر است؟

دوران نقاحت در لیزر لیپولیز کم­تر است و افراد زودتر بهبود پیدا می­کنند. در لیزر ممکن است بیمار تنها به دو روز استراحت احتیاج داشته باشند اما در جراحی، پنج تا هفت روز استراحت نیاز داشته باشند.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی: 

دکتر زهرا سعادتی، دوره پزشکی عمومی وتخصص جراحی خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و در سال 1378 فارغ التحصیل شد، وی دوره لیزر را در کشورمان ایران و دوره تخصصی لیزر را در کشور های روسیه و ترکیه گذرانده است. 

انواع خدمات جراحی ایشان شامل: کوچک کردن سینه و شکم، بزرگ کردن سینه و پروتز سینه، پیکرتراشی با لیزر لیپولیز و لیپوماتیک، ساکشن چربی و تزریق چربی به نواحی دلخواه، برداشتن خال و زگیل با لیزر پرتوان روسی

همچنین دارای کادری مجرب جهت انجام خدمات: لیزر موی زائد الکساندرایت کندلا ۲۰۱۶ ، تزریق ژل و بوتاکس توسط پزشک، جوانسازی و مزوتراپی جهت رفع چین و چروک، استفاده از روش های نوین جوانسازی و لیفتینگ و پاکسازی، میکرونیدلینگ و رفع جای جوش و لک

برای مشاوره و انتخاب بهترین و جدیدترین درمان می توانید با تلفن زیر تماس بگیرید:

021۲۲۷۶۶۸۵۳

021۲۲۷۶۱۶۰۰

آدرس: 

پاسداران-بین گلستان نهم و دهم-پلاک 457-واحد 10

وب سایت ها:

www.drsaadati.com

hemorrhoid.ir

Drsaadati

Dr.saadati.z

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ