نکاتی درباره تزریق ژل و عوارض آن از زبان دکتر فرشید محبوبی

دکتر فرشید محبوبی راد؛ جراح و متخصص گوش، حلق و بینی: درباره تزریق ژل نمی‌توانیم بگوییم همه افراد استفاده نکنند چون اینکار را انجام می دهند. بنابراین مهم ترین توصیه ای که می توان کرد این است که برخی موارد را رعایت کنند

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینیدرباره تزریق ژل نمی‌توانیم بگوییم همه افراد استفاده نکنند چون اینکار را انجام می دهند. بنابراین مهم ترین توصیه ای که می توان کرد این است که برخی موارد را رعایت کنند. مواردی از این دست که تزریق ژل حتما باید توسط متخصص انجام شود، حتما باید بدانند ژلی که استفاده می شود چه نوعی است، جعبه را از پزشک بخواهند و در این مورد آگاهی داشته باشند. اگر ژل مناسب استفاده شود و تزریق درست انجام شود فقط مشکل برگشت پذیری وجود دارد. یعنی برای حفظ حالت و فرم دلخواه بعد از مدتی باید دوباره ژل را تزریق کنند؛ وگرنه عارضه دیگری در این مورد وجود ندارد. برگشت پذیری هم به عنوان عارضه شماخته نمی شود زیرا اگر ژل قابل جذب نباشد، اصلا ژل مناسبی نیست. بهترین نوع ژل براری تزریق آن است که جذب شود تا خیالمان راحت باشد که در سال های بعد مشکلی ایجاد نمی شود.

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی است و علاقه ویژه‌ای به جراحی‌های پلاستیک صورت دارد. جراحی گوش، جراحی پلک، پروتز گونه، چانه، لب، تزریق لب، بوتاکس، فیلر، لیزرتراپی، لیزر لیپولیز و مزوتراپی خدماتی است که دکتر فرشید محبوبی راد ارائه می‌کند.

جهت تعیین وقت می‌توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122896947

آدرس: خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر، بعد از پمپ بنزین، کوچه احمدی یکم، پلاک 10، طبقه 5، واحد 14

farshidmahboubirad

doctormahboubirad

وب سایت:www.doctormahboubirad.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ