نظر دکتر فرشید محبوبی راد در مورد عوارض عمل زیبایی بینی

دکتر فرشید محبوبی راد؛ جراح و متخصص گوش، حلق و بینی: هر اقدامی که انجام می شود ممکن است عوارضی داشته باشد. در برخی موارد ممکن است عوارض ناشی از اشتباه جراح باشد که به هر صورت ممکن است پیش آید.

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

هر اقدامی که انجام می شود ممکن است عوارضی داشته باشد. درباره عمل بینی هم همینطور است زیرا با انجام عمل جراحی بهرحال تغییری در ساختار و ظاهر بینی ایجاد می کنید. در برخی موارد ممکن است عوارض ناشی از اشتباه جراح باشد که به هر صورت ممکن است پیش آید. در برخی موارد هم عوارض ناشی از تغییراتی در ساختار مخاط، شکل حفره بینی، شکل حنجره و… است. اگر اقدامات جراح مشکلی نداشته باشد و عمل درست انجام شده باشد، عوارضی که ایجاد می شود قابل درست شدن نیست. مثلا در برخی موارد آبریزش بینی، تغییر صدای نفس کشیدن، تغییر میزان حس بویایی و… در اختیار جراح نیست و کاری نمی توان انجام داد. در اغلب موارد، عوارضی که به وجود می آید به دلیل خصوصیت این عمل جراحی است. تغییر حفره بینی، تغییر شکل مخاط ها و… باعث بروز این حالات می شود. بنابراین برای تصمیم گیری راجع به عمل زیبایی باید به تمام این نکات توجه داشته باشید.

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی است و علاقه ویژه‌ای به جراحی‌های پلاستیک صورت دارد. جراحی گوش، جراحی پلک، پروتز گونه، چانه، لب، تزریق لب، بوتاکس، فیلر، لیزرتراپی، لیزر لیپولیز و مزوتراپی خدماتی است که دکتر فرشید محبوبی راد ارائه می‌کند.

جهت تعیین وقت می‌توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122896947

آدرس: خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر، بعد از پمپ بنزین، کوچه احمدی یکم، پلاک 10، طبقه 5، واحد 14

farshidmahboubirad

doctormahboubirad

وب سایت:www.doctormahboubirad.com


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
Lobaneh

Lobaneh

1394-09-11 - 12:51 پاسخ

4ماه پیش عمل بینی داشتم.و استخوان بینی ام برجسته شده(قوز بینی) دکترم پیشنهاد دادن بعداز 6ماه با بی حسی عمل مجدد انجام بدم و استخوان را بتراشند. شنیدم عمل با بی حسی خیلی دردآور و زجرآوره! لطفا کمی راهنمایی کنید چون تحمل دردم پایینه و دوس ندارم در حین عمل از شدت درد عمل متوقف بشه...خیلی میترسم... نیاز به تجربیات و راهنمایی پزشک دارم

admin

admin

1394-09-11 - 12:51

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .