چای می تواند از شما در برابر سرطان تخمدان محافظت کند

نوشیدن چای باعث جلوگیری از سرطان تخمدان در زنان می شود. این مطلب را بخوانید تا در یابید که یک لیوان چای صبحگاهی، چگونه زندگی تان را نجات می دهد.

سرطان تخمدان از جمله سرطان های شایع در میان زنان می باشد، که به نام مرگ خاموش نیز شناخته می شود.

خبر خوب برای دوست داران چای این که نوشیدن یک لیوان چای در هنگام صبح، مزایایی بیش از پراندن خواب برای تان دارد؛ چای می تواند از شما در برابر سرطان تخمدان نیز محافظت کند.

این چیزی است که محققان دانشگاه آنجلیا ی شرق، که نزدیک به 172،000 زن بزرگسال را بیش از 30 سال مورد مطالعه اند، در یافته اند: کسانی که فلاونول و فلاوانون، و آنتی اکسیدان موجود در چای و مرکبات، بیشتری مصرف نموده اند، 31 در صد کمتر از کسانی که چندان از این مواد مصرف نکرده اند، دچار سرطان تخم دان شده اند.

نویسندگان این مطالعه می گویند که فقط نوشیدن دو فنجان چای سیاه در روز برای محافظت در برابر این بیماری کافی است. لازم به ذکر است که سرطان تخم دان، پنجمین سرطان منجر به مرگ در میان زنان جهان می باشد.

اگر چندان به نوشیدن چای علاقه ندارید، می توانید از میوه های خانواده ی مرکبات در هنگام صبح استفاده کنید. چرا که این خوراکی ها نیز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می توانند از شما در برابر سرطان تخمدان محافظت کنند.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
حمیدرضا صفری

حمیدرضا صفری

1394-07-29 - 09:40 پاسخ

واقعا عالی و دوست داشتنی و کامل