چه بخوریم تا پوست مان رنگ چین و چروک را به خود نبیند!

در این نوشته باید ها و نباید هایی را به شما خواهیم گفت که با توجه به آن ها می توانید پوست تان را از چین و چروک محافظت کرده و زیبا یی آن را دو چندان کنید.

مواد غذایی مصرفی در سلامت و زیبایی پوست تان بسیار تاثیر گذارند. در این نوشته باید ها و نباید هایی را به شما خواهیم گفت که با توجه به آن ها می توانید پوست تان را از چین و چروک محافظت کرده و زیبا یی آن را دو چندان کنید.

این ها را بخورید: با استفاده از انواع ادویه ها، به مبارزه با چین و چروک بر خیزید. ادویه ها حاوی مقادیر فراوانی از مواد شیمیایی- گیاهی قدرتمند ضد پیری هستند.  به علاوه، آن ها را می توان به سادگی در رژیم غذایی جای داد. زردچوبه و زنجبیل، که هر دو دارای خواص ضد التهابی اند و سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند، برای کمک به مبارزه با رادیکال های آزاد که از مسبب های اصلی ایجاد چین و چروک پوست می باشند، بسیار سود مند اند.

این ها را نخورید: مواد غذایی که سوخته و یا سیاهشدهاند. هر چیز تیره و یا بیش از حد پخته شده ای باعث شکل گیری محصولات قندی پیشرفته در خون تان می شود. این اتفاق زمانی روی می دهد که قند موجود در جریان خون تان به پروتئین می چسبد و این مولکول های مخرب را می سازد که به کلاژن و الاستین حمله می کنند و آن ها را مصدوم می نمایند؛ و این در حالی است که پروتئین برای استحکام و نرمی و لطافت پوست تان لازم است.

منبع:    shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ