آیا داشتن مشغله ی فکری لاغر تان می کند؟

najme_d
شاید راه حل مشکل چاقی شکمی این باشد که باید مشغله های ذهنی را تا روی میز شام آورد!

احتمالن داشتن فعالیت فیزیکی در باشگاه، قطع مصرف خوراکی های مضر و پاکسازی برنامه ی غذایی تان راه های آسانی برای حفظ تناسب اندام هستند. اما برای پیروز شدن بر قضیه ی کاهش وزن، شما باید چیزی علاوه بر رفتار های بیرونی را در مورد خود تغییر دهید. ایجاد مشغله ی ذهنی هنگام غذا خوردن می تواند راه کار جدید تان برای تناسب اندام باشد!

با توجه به مطالعه ی جدیدی که در مجله ی بین المللی طب رفتاری منتشر شده است، افرادی که مشغله ی فکری دارند، کمتر چاق هستند و حتا چربی دور شکم کمتری نیز دارند.

تحقیقات انجام شده در سال گذشته در دانشگاه میسوری دریافته است که زنان می توانند فقط در 10 هفته، با گوش دادن به ندای درونی شان درباره ی گرسنگی و توجه کردن کردن به غذایی که دارند می خورند، وزن کم کنند. اما این تحقیق جدید نشان می دهد که ایجاد مشغله ی ذهنی و فکری هنگام خوردن، در بلند مدت نتیجه بخش خواهد بود.

این دیدگاه که ایجاد مشغله ی فکری می تواند باعث لاغری تان شود، ساده است: در نظر بگیرید که بدن تان پس از یک خوش گذرانی شاد، چه احساسی دارد و از طرفی پس از یک واقعه ی ناخوشایند چه حالی خواهید داشت. مسلمن این احوال در اشتها و میل تان به خوردن موثر خواهند بود.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ