دکتر عارفی: ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری های لثه: امروزه تنها روشی که بدون آسیب به دندان‌های دیگر، دندان از دست رفته را جایگزین می‌کند عمل کاشت پایه دندانی یا ایمپلیت است.

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری های لثه

امروزه تنها روشی که بدون آسیب به دندان‌های دیگر، دندان از دست رفته را جایگزین می‌کند عمل کاشت پایه دندانی یا ایمپلنت است. کاشت دندان زمانی انجام می‌شود که یا دندانی از دست رفته و جای خالی آن باقی مانده است یا امیدی برای نگهداری و مداوای دندانی وجود ندارد.

در واقع ایمپلنت آخرین گزینه محسوب می‌شود که البته امروزه می‌تواند در صورتی که به نکات تخصصی در کارگزاری آن دقت شود و خود شخص در حفظ و نگهداری آن دقیق عمل کند، طول عمری بیش از 10تا 15 سال داشته باشد. طبق آخرین روش‌ها، امروزه می‌توان تنها در یک جلسه دندان از بین رفته و غیرقابل نگهداری را جایگزین و شخص را در همان جلسه با دندانی جدید و بدون تغییر ظاهری برای ادامه زندگی آماده کرد.

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری های لثه

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری های لثه با سابقه  18 سال در این رشته، ایمپلنت و فوق تخصص لیزر و جراحی‌های لیزری در دندانپزشکی عضوAAP آمریکا است. پس از پیشرفت روش‌های لیزری در دندانپزشکی  عمومی، جراحی‌های لثه و دیگر مداواهای دهان، فک و صورت به‌وسیله لیزرتراپی دوره فلوشیپ لیزر را در آلمان گذرانده است. دوره اولیه جراحی‌های ایمپلنت را نزد پرفسور برانمارک و هرتل در سال 1993 فراگرفته و بدنبال آن مدارک متعددی در ارتباط با ایمپلنت و جراحی‌های پیشرفته استخوانی در داخل و خارج از کشور اخذ نموده است.

جهت تماس با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122894246

02122894247
آدرس: خیابان شریعتی- جنب حسینه ارشاد -کوچه ارشاد- پلاک 3- طبقه 2 -واحد 25

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ