دکتر نائبی: درمان های غیر جراحی برای زیبایی صورت

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: فیلرهای (پرکننده ­ها) پوستی (dermal filler) شامل ژل­ های تزریقی و چربی هستند. این­ ها موادی هستند که داخل پوست تزریق شده و موجب افزایش حجم و بنابراین صاف کردن چین و چروک­ ها، برجسته کردن لب ­ها و کاهش عمق فرورفتگی ­های صورت می­ شوند.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

فیلرهای (پرکننده ­ها) پوستی (dermal filler) شامل ژل­ های تزریقی و چربی هستند. این­ ها موادی هستند که داخل پوست تزریق شده و موجب افزایش حجم و بنابراین صاف کردن چین و چروک­ ها، برجسته کردن لب ­ها و کاهش عمق فرورفتگی ­های صورت می­ شوند. در بعضی موارد اثر آنها شبیه لیفت صورت است ولی بدون جراحی و با هزینه کمتر.

البته این ها درمانی دائمی نیستند و نیازمند تکرار هستند. بعضی فیلرها همراه با درمان­ های جوانسازی دیگر صورت مثل تزریق بوتاکس استفاده می شوند.

پزشک شما با ارزیابی نیازهای شما یک یا چند درمان مورد نیاز را برای­ تان توصیه خواهد داد.

فیلرهای موقتی (temporary)

چربی انسانی(autologous fat)

تزریق چربی شامل برداشتن چربی خود شخص از شکم یا ران و تزریق به نواحی خاصی از صورت است که چربی آن ناحیه کاهش یافته است، فقط مقادیر کوچکی از چربی برداشته می ­شود، بنابراین این عمل را نباید با لیپوساکشن اشتباه گرفت.

چون چربی از بدن خود شما گرفته می­ شود در نتیجه یک واکنش حساسیتی یا دفع پیوند توسط بدن شما وجود ندارد. باید توجه داشته باشید که تمام سلول­های زنده چربی بعد از پیوند به محل جدید، زنده نمی­مانند و باید انتظار جذب نسبتا بالایی از چربی تزریق شده را داشته باشید. به این دلیل پزشک شما احتمالا در ناحیه مورد درمان بیش از حد لازم تزریق خواهد کرد.

چربی برداشته شده را می ­توان برای روتوش ذخیره کرد.

دکتر رقیه نائبی؛ پوست و مو و زیبایی: 

در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی تا 3 سال در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحصیل کرده است و ادامه آن را در انگلستان به پایان رساند. وی در یکی از سمینارهای بین‌المللی در کشور انگلستان با روش جدیدی از تکنولوژی زیبایی که کاملاً غیر تهاجمی بوده آشنا شد و به مدت 9 ماه در لندن تحت نظر Dr hellen and dr david toll این دوره‌ی آموزشی را طی کرده است

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122143318

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، بین میادین شهرداری و سرو، خیابان شکوفه، پلاک 6، واحد 5، خانم دکتر نائبی 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ