دکترجباری و دکتر صادقی؛جایگزین کردن دندان های از دست رفته با ایمپلنت

دکتر لیلا جباری و دکتر افشین میرمحمد صادقی: برای جایگزینی دندان هایی که از دست داده اید، روش های مختلفی وجود دارد. استفاده از بریج و دندان های مصنوعی تنها روش هایی بوده اند که مردم برای جایگزینی دندان های طبیعی خود از آنها استفاده می کردند، ولی آیا این روش ها هم مثل دندان های خودتان راحت هستند؟

دکتر لیلا جباری و دکتر افشین میرمحمد صادقی:

برای جایگزینی دندان هایی که از دست داده اید، روش های مختلفی وجود دارد. استفاده از بریج و دندان های مصنوعی تنها روش هایی بوده اند که مردم برای جایگزینی دندان های طبیعی خود از آنها استفاده می کردند، ولی آیا این روش ها هم مثل دندان های خودتان راحت هستند؟ استفاده از بریج و دندان های مصنوعی به اندازه دندان های طبیعی افراد راحت نیستند و هنگام خوردن و نوشیدن مشکلاتی را به وجود می آورند. به دنبال همین مشکلات، دندان پزشکان و متخصصان تصمیم گرفتند راه حلی برای راحتی بیماران ارائه دهند. کاشت دندان، راه حلی بود که متخصصان برای جایگزینی دندان های طبیعی پیشنهاد دادند که با استقبال بیماران روبرو شد. دندان هایی که کاشت می شوند به اندازه دندان های طبیعی شما راحت بوده وظاهری شبیه آنها دارند. بیماران ترجیح می دهند بهترین جایگزین را برای دندان های از دست رفته انتخاب کنند و ارائه این روش، راه را برای آنها هموار کرد.

ایمپلنت

کاشت دندان با یک ریشه مصنوعی ساخته شده از آلیاژ تیتانیوم است که در استخوان های فکین به جای ریشه دندان طبیعی قرار می گیرد. پروتز دندان ساخته شده، بعدا به ریشه مصنوعی کاشت شده وصل می شود. ایمپلنت نقش لنگری را ایفا می کند که از دندان کاشت شده نگهداری می کند.

چه کسی ایمپلنت دندانی را انجام می دهد؟

هنگامی که تصمیم شما برای انجام ایمپلنت دندانی قطعی شد، حتما باید با دندان پزشکتان مشورت کنید، بعد از تأیید وی می توانید برای پروسه کاشت دندان آماده شوید. امکان دارد وی شما را به متخصص ایمپلنت دندان ارجاع دهد، متخصصی که در این زمینه آموزش های لازم و کافی را گذرانده است.

دکتر لیلا جباری و دکتر افشین میرمحمد صادقی:

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02144620836

آدرس: جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، ساختمان سبز، پلاک148طبقه اول واحد 14

طرف قرار داد با بیمه شهرداری و بانک های تجارت – صادرات– مرکزی– سپه– رفاهبیمه پاسارگاد– سامان و آرمان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ