توضیح دکتر محمدی درباره رفع علائم سالخوردگی در بخش بالایی صورت

دکتر عادل محمدی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و پلاستیک بینی و صورت: حالت‌های چهره نقش مهمی در روابط بین فردی بازی می کند. پیرشدن و نشانه های پیری در صورت مردم را نگران می‌سازد زیرا روی چهره آنها اثر می گذارد و بعضا شخص احساس می کند که صورتش او را خسته، نگران و یا بدتر از آن عصبانی نشان می‌دهد و این خود به روابط آنها در کار و مسائل اجتماعی ضربه می‌زند. این نشانه‌های پیری به صورت خطوط و چروک بر روی صورت ظاهر می‌شوند و بیشتر بر روی ابرو اثر می‌گذارند که بوسیله روش های درمانی بالاکشیدن ابرو درمان می‌شوند.

دکتر عادل محمدی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و پلاستیک بینی و صورت: 

ابرو به ساختار اسکلتی زیر بنا متصل است و بوسیله پوست و عضلات پیشانی حمایت می شود. البته زمان و جاذبه زمین بر این ساختارها همانند بقیه اجزای بدن اثر می‌گذارد. همان‌طور که بافتها بر اثر زمان ضعیف می‌شوند ابروها هم سنگین و آویزان می‌شوند. همانطور که ما ناخودآگاه سعی می کنیم این افتادگی را اصلاح کنیم، بیش از حد از عضلات پیشانی استفاده می‌کنیم و این چروک بدتر می‌شود.

روش اندوسکوپی جدیدترین روش در دسترس است و به عنوان یک روش کمتر تهاجمی به بازار عرضه شده است. چهار تا پنج برش کوچک در امتداد خط مو ایجاد می‌شود که از طریق آن جراح با کمک دوربین‌های کوچک به بافتها و عضلات، دسترسی پیدا می کند و جای ابروها را تغییر می‌دهد. خطر کمی در این روش وجود دارد و با بی‌حسی انجام می‌شود.

بسیاری از افراد وقتی علائم رایج سالخورگی را در چهره‌‌ی خود می‌بینند به این نتیجه می‌رسند که می‌توان این مشکل را با جراحی بالا کشیدن پوست صورت ترمیم کرد. در واقع جراحی بالا کشیدن پوست صورت روشی است که بر روی بافت‌های یک‌سومِ تحتانی صورت انجام شده در حالی‌که بسیاری از بیماران خواهان آنند تا شل بودن پوست٬ افتادگی و چین و چروک‌هایشان در یک‌سومِ بالایی صورت ترمیم شود. در این‌جا به دو روش رایج برای ترمیم چین و چروک‌های صورت اشاره می‌کنیم.

بالا کشیدن ابرو

روشی است که بیشتر بر روی پوست قسمت ابرو تا خط پیشانی یا رستنگاه انجام می‌شود و به خاطر همین٬ به آن روش بالا کشیدن پیشانی هم گفته می‌شود. این روش می‌تواند باعث صاف کردن پوست پیشانی شده و افتادگی و چروک‌ها را برطرف کند چرا که با بالا کشیدن و جابجایی ابرو آن را در جای مناسبی قرار داده و به خاطر همین ظاهر فرد تغییر می‌یابد. معمولا برای بیمارانی که مشکلات زیر را دارند این جراحی توصیه می‌شود:

  • چین و چروک٬ خط و خطوط و یا چین‌خوردگی‌های پیشانی
  • افتادگی ابروها که باعث می‌شود ظاهر صورت حالت عصبانی یا خسته پیدا کند
  • خط و خطوط بین دو ابرو یا چین و چروک پنجه‌کلاغی در اطراف چشم‌ها که به خاطر افتادگی ابرو ایجاد می‌شود.

جراحی پلک بالایی

این جراحی هم باعث ایجاد ظاهری جوان‌تر در بیماران شده و بیشتر تمرکز در این روش بر روی چشم‌ها و خصوصا پلک بالایی است. جراحی پلک بالایی باعث از بین بردن پوست اضافی و در برخی موارد چربی از پلک بالایی شده تا بتواند ظاهر پلک را صاف‌تر کند و چشم‌های بیماران جوان‌تر شود. بیمارانی که مشکلات زیر را دارند می‌توانند این جراحی را انجام دهند:

  • پلک‌های سنگین یا افتاده
  • پُف بالای چشم
  • مشکل وضوح بینایی به خاطر افتادگی پلک بالایی

دکتر عادل محمدی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و پلاستیک بینی و صورت: 

دارای بورد تخصصی پلاستیک بینی و صورت است، دکتر محمدی با انجام بیش از پنج هزار جراحی زیبایی بینی موفق و سایر جراحی‌های زیبایی صورت مانند پلک، ابرو، لیفت صورت و گردن انواع پروتز جزو سوابق درخشان ایشان است. دکتر محمدی در زمینه انجام رینوپلاستی انواع بینی‌های گوشتی، استخوانی و کج دارای ابتکارات علمی و عملی هستند و همچنین جراحی بدون درد و کبودی مشخص از ابتکارات ایشان است. وی همچنین در جراحی‌‌های شایع گوش و حلق و بینی مانند: لوزه، ترمیم پارگی پرده گوش و غیره دارای تجربیات فراوانی هستند.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09128106707

آدرس: ولیعصر- نرسیده به ونک-ساختمان پزشکان آریا  

وب سایت: http://dradelmohamadi.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نصیری

نصیری

1394-11-22 - 07:05 پاسخ

عالی