چگونگی انجام جراحی سینه در کلینیک زیبایی آتریسا

دکتر رضا کریمیان،پزشک کلینیک زیبایی آتریسا: افرادی که قصد دارند با تزریق چربی به سینه‌هایشان فرم بدهند باید یکسری بررسی‌هایی قبل از انجام این عمل صورت بگیرد. از جمله ماموگرافی لازم است

دکتر رضا کریمیان، پزشک کلینیک زیبایی آتریسا:

جراحی سینه به چند دسته تقسیم می‌شود: کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه و فرم دادن به سینه.

  • کسانی که سینه‌های بزرگی دارند ممکن است به مرور دچار مشکلاتی از جمله کمردرد و دیسک گردن و … شوند. همچنین ممکن است ظاهر زیبایی نداشته باشند. برای همین این افراد می‌توانند از روش کوچک کردن سینه استفاده کنند. این جراحی به‌صورت باز انجام می‌شود و بین یک تا دو برش روی سینه داده می‌شود.
  • افرادی که سینه‌های کوچکی دارند، می‌توانند با کمک پروتزهای مخصوص این مشکل را رفع کنند. براساس وسعت پروتز ممکن است پروتز زیر بافت پستان یا زیر عضلات قرار بگیرد. اما پروتزها تاریخ مصرف دارند بین 10 تا 15 سال در سینه باقی می‌مانند و بعد از طی دوره باید پروتز تعویض شوند.
  • عمل فرم دادن به سینه بیشتر در افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سایز سینه‌شان مناسب است اما ممکن است دچار شلی و افتادگی باشد.  در عمل فرم‌دهی سینه  به صورت جراحی سینه را بالا می‌کشند تا افتادگی و شلی آن از بین برود. حتی برای بالا آوردن سینه می‌شود از روش لیفتینگ با نخ هم استفاده کرد. در برخی موارد اگر بیمار شرایطش را داشته باشد، می‌تواند به جای جراحی از روش تزریق چربی برای فرم دهی سینه استفاده کرد.

پروتز ممکن است زیر بافت یا روی بافت سینه گذاشته شود، چه تفاوتی این دو روش باهم دارند؟ 

افرادی که بخواهند سینه‌شان حجم بیشتری داشته باشد، زیر  عضله پروتز را می‌گذاریم. حتی اگر قصد شیردهی داشته باشند باید پروتز زیر سینه جا زده شود. اما اگر بیمار بخواهد حجم سینه کم‌تر باشد و قصد شیردهی نداشته باشد پروتز روی بافت سینه قرار داده می‌شود.

آیا افرادی که به خاطر سرطان سینه، سینه شان کاملا تخلیه شده است می‌توانند عمل پرتز انجام دهند؟

بله به شرطی که دوره درمانی سرطان پستان کامل شده و دوره شیمی درمانی پایان یافته باشد و بیمار سرطان را مهار کرده باشد.

پروتز سینه  سرطان زاست؟

یک دوره پروتزهای فرانسوی وارد بازار شدند که اعلام کردند سرطان‌زا هستند. البته این پرتزوها جمع‌آوری شدند و دیگر متخصصی از آنها استفاده نمی‌کند. اما بعد از آن مسئله، دیگر موردی را گزارش نداده‌اند.

آیا انجام پرتز سینه محدودیت سنی خاصی دارد؟

نه بستگی دارد که طرف از نظر روانی آمادگی این مسئله را داشته باشد یا نه.

دوره نقاهت هر دو عمل سینه به چه صورت است؟ 

هر کدام باید یک تا دو هفته در منزل استراحت داشته باشند. همچنین سوتین‌های مناسب و مخصوص بپوشند مثل گن‌هایی که بعداز جراحی شکم پوشیده می‌شوند

قبل از تزریق چربی در سینه بخوانید!

افرادی که قصد دارند با تزریق چربی به سینه‌هایشان فرم بدهند باید یکسری بررسی‌هایی قبل از انجام این عمل صورت بگیرد. از جمله ماموگرافی لازم است چون  بعد از اینکه چربی تزریق شود، ممکن است به‌طور اشتباهی در ماموگرافی نقاطی دیده شود که با سرطان پستان اشتباه گرفته شود. پس باید حتما قبل از آن ماموگرافی داشته باشند تا از سلامت سینه‌هایشان مطمئن باشند. 

مرکز پزشکی؛ لیزر و زیبایی آتریسا 

یکی از مجهز ترین مراکز زیبایی واقع در غرب تهران است که با چهارسال سابقه و فعالیت مستمر ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی شامل: لیزر موهای زائد بدن، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ(جوانسازی پوست)، لیپوماتیک (پیکرتراشی)، کاشت مو به روش های فوت و فیت fut&fit است. مشاوره رایگان توسط پزشک جراح انجام می‌شود. 

جهت تماس با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02144891500

آدرس: بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از اتوبان همت، نبش گلستان شرقی، ساختمان قصر، پلاک 283، طبقه 3، واحد 10 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ