بهترین و کاملترین روش‌ جوانسازی با دستگاه VIVACE

اسکان پویا طب: این روزها همه به دنبال راهی هستند تا بتوانند چین و چروک‌ها را دور بزنند یا از طریقی از شر آنها خلاص بشوند. با این حال با پیشرفت تکنولوژی چنین امکانی برای اکثر افراد فراهم شده است.

اسکان پویا طب:

این روزها همه به‌دنبال راهی هستند تا بتوانند چین و چروک‌ها را دور بزنند یا از طریقی از شر آنها خلاص شوند. با این حال با پیشرفت تکنولوژی چنین امکانی برای اکثر افراد فراهم شده است. اما یک مشکل وجود دارد و آن هم انواع و اقسام روش‌های جوانسازی است که باعث شده افراد را در این زمینه سردرگم کند. روش‌های جوانسازی زیادی به گوش‌تان خورده است، از تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا لیفتینگ و… اما یکی از روش‌های جوانسازی که احتمالا زیاد درباره‌اش شنیده‌اید، RF فرکشنال است. با گذشت عمر، پیر شدن اندام‌ها، بافت‌ها و سلول‌ها هم به سرعت انجام می‌شود، اما از آنجا که پوست انسان آشکارترین بافت بدن است، آثار پیری در این بافت، واضح‌تر است و می‌توان هر روزه آن را نظاره‌گر بود. به علاوه، پوست اولین سد دفاعی خارجی بدن محسوب می‌شود و به‌همین دلیل هر روز در معرض انواع صدمه‌های فیزیکی و شیمیایی محیطی خارجی و داخلی است پس بیشتر دچار تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، لک، خشکی و… می‌شود. شاید بهتر باشد با یکی از بهترین و کامل‌ترین روش‌های جوانسازی و نوع عملکردش که RF فرکشنال به نام دستگاه vivace  است، آشنا شوید.

لیفیت بدون جراحی

مهم‌ترین کاربرد RF فرکشنال در سفت کردن پوست (Skin Tightening) و درمان شلی پوست  (Skin Laxity) است. در واقع آر اف این قابلیت را دارد که یک لیفتینگ بدون جراحی برای پوست ایجاد کند. با این حال این تکنولوژی قادر است با عملکردی که دارد اولا کلاژن موجود را که براثر عوامل مختلف (مثل افزایش سن، جاذبه زمین و…) شل شده است را جمع کند و در کنار آن کلاژن جدیدی را درست کند. در گذشته برای انجام این کار نیاز بود که افراد تحت عمل جراحی‌های به نسبت سنگین قرار بگیرند و بعد از درمان یک دوره نقاهت زیادی را سپری کنند، چراکه انجام لیفت در گذشته با چاقوی جراحی صورت می‌گرفت، اما امروزه تکنولوژی آر اف فرکشنال این درمان را سهولت بخشیده است. بعد از عمل لیفتینگ با  RF فرکشنال دوران نقاهت از چند روز به چند ساعت تغییر پیدا می‌کند. به‌علاوه ممکن است کمی التهاب در ناحیه لیفت شده ایجاد شود که بعد از 24 ساعت این التهاب از بین خواهد رفت. فرد هر روز سفت‌تر شدن و بالا کشیده شدن پوست را مشاهده می‌کند که به‌دنبال آن خط و خطوط مثل خط خنده و خط‌های اطراف چشم از بین می‌روند.  

عملکرد RF فرکشنال به چه صورت است؟

این تکنولوژی یا دستگاه به این صورت عمل می‌کند که سوزن‌های بسیار ظریف وارد پوست شده که بین آنها امواج رادیویی مبادله می‌شود؛ این مسئله باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست می‌شود که به‌دنبال آن کلاژن جدید ساخته می‌شوند و کلاژن‌های قدیمی انقباض پیدا می‌کنند. کلمه فرکشنال به معنی بخش و قسمت است؛ به این معنا که فقط بخش‌هایی از پوست حرارت می‌بیند و بخش عمده‌ای در معرض حرارت قرار نمی‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود که عوارض RF فرکشنال کمتر شود. با این عملکرد ما می‌توانیم برای جوانسازی از این تکنولوژی استفاده کنیم.

اسکان پویا طب:

شرکت اسکان پویا طب مفتخر است سال‌ها در زمینه واردات و ارائه تجهیزات پوست و زیبایی وآموزش فعالیت نماید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در ارائه خدمات آموزش اصولی و کاربردی تجهیزات پوست و زیبایی (بصورت رایگان) است. مسئولان این شرکت همواره تلاش نموده‌اند با بهره‌گیری از فن‌آوری روز و رعایت و رعایت استانداردهای بین‌المللی همگام با کشور های مترقی دنیادر بخش واردات، آموزش، خدمات پس از فروش و تجهیز کلنیک‌های پوست و زیبایی رضایت پزشکان محترم را تامین نمایند.

جهت تماس با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188880543

02188881394

02188885750

آدرس: تهران- جردن – بالاتر ازجهان کودک- جنب پارک خشایار- برج افرا- طبقه اول- واحد110

آدرس وب سایت: www.skanpuyateb.com

aparat.com/skanpuyateb

instagram.com/Skanpuyateb

telegram.me/VIVACEIRAN

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ