دکتر بختیار زاده: نکاتی که باید درباره ی ارتدنسی بدانید

دکتر مهدی بختیار زاده، جراح دندانپزشک: درمان با ارتدنسی مزیتهای فراوانی دارد. تمیز کردن دندانهای مرتب بسیار راحت‌تر است٬ کارکردشان بهتر بوده و زیباتر به نظر می‌آیند.

دکتر مهدی بختیار زاده، جراح دندانپزشک

1. سیم‌های دندانی فقط برای بچه‌ها نیست

در سالهای اخیر٬ تعداد افراد بزرگسالی که ارتدنسی انجام می‌دهند رشد زیادی داشته است. خوشبختانه هرگز برای انجام ارتدنسی دیر نیست و همیشه می‌توان از گزینه‌ی سیم‌های دندانی نامرئی هم استفاده کرد.

2. اصلا ظاهرتان زشت نخواهد شد

سیم‌های دندانی‌هایی که اخیرا ساخته شده بسیار ظریف هستند. هم‌ترازکننده‌های نامرئی از پلاستیک شفاف ساخته شده و می‌توان برای غذا خوردن و یا رویدادهای اجتماعی آنها را برداشت در حالی که سیم‌های دندانی Incognito پشت دندانها قرار گرفته و اصلا دیده نمی‌شود.

3. مزیت‌های فراوان علاوه بر زیباتر شدن لبخندتان

درمان با ارتدنسی مزیتهای فراوانی دارد. تمیز کردن دندانهای مرتب بسیار راحت‌تر است٬ کارکردشان بهتر بوده و زیباتر به نظر می‌آیند.

4. باید از نگهدارنده استفاده کنید

این نگهدارنده‌ها کمک می‌کند تا دندانها در جایگاه اصلی خود قرار گرفته و همزمان استخوان جدید در اطراف دندانها شکل بگیرد. نگهدارنده‌های ثابت سیم‌های باریکی هستند که به طور دائمی به سطح پشتی دندانهای جلویی چسبیده می‌شوند. نگهدارنده‌های متحرک از پلاستیک‌های شفافی ساخته شده و تنها در شب باید آنها را استفاده کرد و روز درآورد.

 دکتر مهدی بختیار زاده، جراح دندانپزشک: فارغ التحصیل دانشگاه دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی،سابقه وی در کار دندانپزشکی 21 سال است، دوره‌های زیبایی و ایمپلنت و جراحی زیبایی با لیزر و سفید کردن دندانها با لیزر را گذرانده است.

جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02177875154

02177708246


آدرس: تهرانپارس، بزرگراه رسالت ، بین تیرانداز و رشید، پلاک 207، واحد 5، دندانپزشکی دکتر بختیارزاده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ