چرا بیماران کلینیک لیزر بیمارستان عرفان را برای کاشت مو انتخاب می‌کنند؟

دکتر فروغ جمشیدی، متخصص پوست و مو - کاشت مو و زیبایی در مرکز تخصصی پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر بیمارستان عرفان : در کلینیک لیزر بیمارستان عرفان یکی از بهترین تیم‌های کاشت مو را داریم که زیر نظر متخصصین پوست و موی مجرب و همچنین دکتر مینو کلانتری عضو انجمن بین‌المللی کاشت مو‌ی آمریکا International society of hair restoration surgery کار کاشت مو و ابرو را انجام می‌دهند.

دکتر فروغ جمشیدی، متخصص پوست مو – کاشت مو و زیبایی :

در کلینیک لیزر بیمارستان عرفان یکی از بهترین تیم‌های کاشت مو را داریم که زیر نظر متخصصین پوست و موی مجرب و همچنین دکتر مینو کلانتری عضو انجمن بین‌المللی کاشت مو‌ی آمریکا International society of hair restoration surgery کار کاشت مو و ابرو را انجام  می‌دهند.

در آخرین متینگ سالانه انجمن بین‌‌المللی کاشت مو که سپتامبر گذشته در شهر شیکاگوی آمریکا برگزار شد و دکتر کلانتری در آن شرکت کردند آخرین دستاوردهای مربوط به کاشت مطرح شد  و موضوع مهم مطرح شده در این متینگ این موضوع بودکه بهترین نتیجه کاشت زمانی اتفاق می‌افتد که شرایط زیر موجود باشد:

1- تهیه گرافت‌هایFUT وFIT به بهترین شکل و سالم‌ترین حالت ممکنه و آموزش برای انجام آن

2- استفاده بیشتر از روشFIT (‌برداشت دانه‌ای مو) در صورتیکه بانک بیمار، مناسب انجام‌ FIT باشد و پزشک مربوطه تبحر لازم برای برداشت صحیح گرافت‌های‌ FIT را داشته باشد.

3-کاهش حتی‌الامکان زمان انجام کار از لحظه برداشت گرافت تا کاشت کامل و انجام کار در یک جلسه (بعضی از مواقع کار در دو یا سه روز متوالی انجام می‌شود که می‌تواند کیفیت کار را پایین بیاورد و به علت مصرف حجم زیاد مواد بی‌حس کننده برای بیمار عارضه ایجاد کند. همچنین این روش چند روز شخص مورد نظر را از فعالیت اقتصادی باز می‌دارد و بیمار را متضرر می‌کند.)

4- استفاده از روش‌های بی‌حسی خاص جدید که در آن میتینگ مطرح شد و روش‌های کمکی خاص بعد از عمل که باعث تحریک فعالیت فولیکول‌های کاشته شده و بهبود خونگیری آنها می‌شود شامل کلاه لیزر تراپی(low power laser therapy hat) که در کلینیک لیزر بیمارستان عرفان که برای افرادی که کاشت انجام داده‌اند در زمان مناسب و به تعداد جلسات مکفی انجام می‌شود.

چه بیمارانی جهت کاشت مو مناسبند؟

 بیمارانی که سن آنها بالای 30 سال باشد زیرا ریزش موی فعال در افراد زیر 30 سال هنوز متوقف نشده و الگوی نهایی ریزش مو در آنها بطور کامل مشخص نیست.

بیمارانی که قطر موی آنها زیاد است زیرا بعد ازکاشت مو تراکم بهتری را می توان شاهد بود.

بیمارانی که بانک موی خوبی دارند یعنی اگر در هر سانتیمتر مربع بیش از 80 فولیکول مو باشد این افراد کاندیدای عالی برای کاشت مو هستند.

بیمارانی که طاسی زیادی ندارند چون اگر فرد دچار طاسی زیاد باشد و یا دچار ریزش مو وسیع باشد و تنها یک نوار باریک در پشت سرش باقی بماند چون میزان موهای ناحیه دهنده مو کم است نمی تواند رضایت بیمار را جلب کند.

انتظارات بیمار که بسیار مهم می باشد که در حقیقت فرد متقاضی کاشت مو باید انتظارات واقع گرایانه از کاشت داشته باشد و بیشتر از این یعنی وجود انتظارات غیر واقع گرایانه در خصوص میزان تراکم و خط رویش مو مریض را ناراضی نگه می دارد.

چه نکاتی قبل از کاشت مو باید رعایت شود؟

بیمار 10 روز قبل از کاشت داروهایی مثل پروفن، ‌آسپرین و آنتی هیستامین نباید استفاده بکند.

اگر از داروهای موضعی مانند ماینوکسیدیل استفاده می کند 2 هفته قبل از عمل آن را قطع کند چون این داروها باعث پرخونی موضعی می شوند.

شب قبل از پیوند مو باید سر با شامپو شسته شود و در صورت استفاده از FIT و یا ترکیبی باید سر را بتراشد.

بهتر است که وعده غذایی قبل از پیوند مو مختصر ولی مغذی باشد و از نوشیدن چای و عرقیات زیاد خودداری شود

چه نکاتی بعداز کاشت مو باید رعایت شود ؟

معمولاً تا 72 ساعت بعد از کاشت بهتر است فرد استراحت کند و در حالت نیمه نشسته بخوابد تا ورم ناشی از کاشت کمتر شود ولی نباید استراحت مطلق داشته باشد. بدلیل داروهای تزریقی ممکن است ورمی در ناحیه پیشانی ایجاد شود که طی چند روز از بین می رود. اگر بعد از جراحی از پانسمان استفاده شده باشد باید روز دوم پانسمان تعویض شود. فرد طی 2 هفته اول نباید فعالیت ورزشی شدید داشته باشد و نکته حائز اهمیت اینکه تمامی موهایی که به هر سه روش کاشت می شود می ریزد و از هفته سوم شروع و تا ماه سوم ادامه می یابد. بنابراین برای مشاهده نتایج کاشت باید 3 تا 4 ماه صبر کرد و برای مشاهده نتایج کامل از 8 ماه تا یکسال صبوری کرد.

دکتر مینو کلانتری،‌مدیر مرکز تخصصی پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر بیمارستان عرفان:

بیمارستان خصوصی عرفان با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر،‌ اقدام به راه‌اندازی و تجهیز مرکز لیزر سان‌آی نموده است. این مرکز از سال 1388 در بیمارستان عرفان و زیر نظر دکتر مینو کلانتری (عضو انجمن لیزر ایران و انگلستان) شروع به کار کرده است. از دیگر متخصصین این مرکز خانم دکتر جمشیدی (متخصص پوست)، خانم دکتر پورمازار، آقای دکتر فتوحی و آقای دکتر خلیلی هستند.

در این مرکز از تیم جراحی متخصص و مجرب به منظور همکاری در انجام انواع جراحی‌های عروق (همچون واریس)، عمومی (همچون لیپولیزر) و آنورکتال (همچون جراحی فیشر و فیستول با لیزر)، کمک گرفته می‌شود.

جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02123021722-8

23021707 021 

09126751325

آدرس: سعادت‌آباد، بین چهار راه سرو و میدان شهرداری، خیابان بخشایش، بیمارستان عرفان، کدپستی 1928884349

وب سایت: www.erfanlaserclinic.ir

clinicpost_bimarestanerfan

laser.erfaan.clinic

lipomatic.erfan.clinicc

kashtemoo_erfan_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ