نکته هایی درباره خرید و نحوه استفاده عطر

پانته آ توتونپیان
شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید عطر متوجه می شوید این، آن چیزی که می خواستید نیست یا ممکن است از پخش بوی بالایی برخوردار نباشد. به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما همراه شوید!

اول اینکه هنگام خرید عطر عجله نکنید! خاصیت عطرها این است که بعد از چند دقیقه بوی آنها متفاوت خواهدشد. عطر را حتما روی پوست خود تست کنید. زمانی که عطر با بوی طبیعی بدن شما آمیخته شود، ایجاد بوی متفاوتی. یکی از رموز استفاده موفق از محصولات آرایشی و زیبایی، پوست سالم است. قبل از استفاده از عطر باید پوست را تمیز بشویید. بوبرهایی با رایحه ملایم نه تنها بوی عطر شما را نمی پوشاند، بلکه آن را افزایش می دهد اما دقت کنید که عطر را در جایی که ماده بوبر یا ضدعرق استفاده کرده اید، به کار نبرید. قبل از استفاده هم مطمئن شوید که خراش و زخم روباز بر پوست خود ندارید، زیرا ترکیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود. استفاده از مرطوب کننده ها نیز زیر عطر، به ماندگاری بوی آن کمک می کند. در کل همیشه از عطر روی پوست بدنتان استفاده کنید. درواقع مناطقی از بدن که در آنها نبض وجود دارد، باعث پراکنده شدن بوی عطر می شوند. اما هرگز مچ دست ها را به هم نمالید که گرمای تولید شده بوی عطر را می کاهد. در عوض عطر را به پشت گردن اسپری کنید تا هر وقت که به موهای تان دست کشیدید بوی عطر بلند شود!

نگران فاسد بودن عطرها هم نباشید اولا که عطر بین 5تا12 سال تاریخ انقضاء دارد. ثانیا عطرهای فاسد دو رنگ می شوند و روی عطر لایه ای از روغن نقش می بندد. برای آنکه عطر سالم بماند، آن را در دمای خیلی پایین نگه ندارید. عطر در معرض نور هم نباشد بهتر است. البته این را بدانید که رایحه عطر به مرور زمان تغییر می کند و کمتر می شود.

این که عطر را از کجا بخرید هم مهم است. قید عطرهای ارزان قیمت را بزنید چون این فرآورده مستقیما با سیستم تنفسی شما سروکار دارد. دست فروش ها را فراموش کرده و به سراغ مغازه های معتبر بروید! حتما حوالی خودتان عطرفروشی خوب هم هست. با یک جستجوی کاملا رایگان در اپ «آی برتر» تمام عطرفروشی ها و لوازم آرایش فروشی های شهر، کف دستتان است!

جهت دانلود و نصب نسخه اندروید آی برتر از کافه بازار بر روی اینجا کلیک نمائید.

جهت دانلود و نصب نسخه اندروید آی برتر از مایکت بر روی اینجا کلیک نمائید.

جهت دانلود و نصب نسخه iOS آی برتر از اپ‌استور بر روی اینجا کلیک نمائید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ