چرا تکنولوژی هایفو (HIFU) مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است؟

دکتر نسیم رضایی تبار: هایفو (HIFU) موثرترین و مدرن ترین تکنیک لیفت صورت به روش غیر جراحی می باشد که مکانیسم عملکردش با امواج صوتی اولتراسوند ساده (دقیقا مثل دستگاه سونوگرافی معمولی) است بنابراین کاملا ایمن و بی ضرر است

دکتر نسیم رضایی تبار:

هایفو (HIFU) موثرترین و مدرن ترین تکنیک لیفت صورت به روش غیر جراحی می باشد که مکانیسم عملکردش با امواج صوتی اولتراسوند ساده (دقیقا مثل دستگاه سونوگرافی معمولی) است بنابراین کاملا ایمن و بی ضرر است (یعنی هایفو هیچ نوع اشعه ای ندارد) و فقط در یک جلسه کوتاه مدت (حدودا 45 دقیقه ای) بدون هیچ نوع درد غیر قابل تحملی بطور رضایت بخشی باعث کشیدن (لیفت صورت) و سفتی پوست آن هم با نتیجه ای ماندگار می شود، پس خیلی واضح است که چون بدون جراحی (بدون هیچ نوع خونریزی) و آن هم فقط در یک جلسه بتوانیم صورت شخص را بطور واضح و محسوس آن هم با اثر ماندگار با استفاده از تکنولوژی جدید(HIFU)  لیفت کنیم پس بی شک استقبال فراوان و افزایش اقبال عمومی برای استفاده از این تکنیک بی نظیر قرن حاضر کاملا انتظار می رود استفاده شوند.

نتایج و اثرات هایفوتراپی

 لیفت (بالا کشیدن ابروها)
 
رفع چروک های کناره  های خارجی چشم ها (چین های پنجه کلاغی)

 لیفت گونه  ها
کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه های لب ها)
رفع افتادگی های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت)
رفع غبغب
رفع چین و چروک های صورت و بالا گردن
سفت و محکم شدن پوست صورت

سوالات مهم و اساسی

متقاضیان کشیدن پوست به روش هایفو تراپی به چند جلسه هایفو نیاز دارند؟
فقط یک جلسه برای افرادی که شلی و افتادگی خفیف تا متوسط دارند کافیست. ولی اگر فردی تمایل دارد که بدلیل شلی بیشتر هایفو تراپی را تکرار کند می تواند بعد از ۶ماه یک جلسه دیگر هایفو تراپی انجام دهد.
اثرات هایفو تراپی HIFU چگونه است؟
معمولا بیمار در همان لحظه انجام HIFU کشیده تر شدن پوست را احساس می کند ولی نتایج بعد از ٢ ماه بهتر مشخص می شود و روند بهبودی طی ۶ ماه آینده نیز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بیشتری درزمینه سفت شدن و لیفت شدن صورت وگردن خواهد بود.
چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفو HIFU هستند؟
افرادی تمایل دارند همیشه جوان بمانند می توانند از این روش از سن ٣۰ سالگی که شروع شل شدن پوست است بهرمند شوند . اصولا شلی وافتادگی خفیف تا متوسط نتیجه بهتری نسبت به افتادگی های زیاد دارند بیشتر می دهد . در افرادی که افتادگی زیاد دارند وتمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می توان از روشهای ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه آرف فرکشنال و HIFU استفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری بدست آید. همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند ونگران شل شدن صورت وگردن هستند می توانند از این روش استفاده کنند صورت های لاغر ترنتیجه بهتری خواهند گرفت .
چه تغییراتی را پس از انجام هایفو HIFU مشاهده می کنیم؟
با انجام یک جلسه هایفو HIFU کشیده شدن ابروها،گونه ها، خط فک مشاهده میشود .عمق خط خنده کاهش می یابد،افتادگی گوشه لب ها کمتر می شود ،خطوط پنجه کلاغی دور چشم صاف تر می شوند، همچنین شلی گردن وغبغب تاحدودی اصلاح می شود.
چه کسانی نمی توانند از روش HIFU هایفو استفاده کنند؟
خانمهای باردار
داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان
وجود پروتز فلزی یا استنت قلبى
بیماران صرعی
دیابتی ها
آیا پس از هایفو تراپی واقعا هیچ عوارضی بروز نمی کند؟
معمولا بجز مختصر قرمزی که طی یکساعت از بین می رود وگاها مختصر تورم که آنهم طی چند ساعت محو می شود اتفاق دیگری نمی افتد. در بعضی موارد ممکن است پوست ناحیه به لمس حساس شود که آنهم یکی دوروزه خوب می‌شود .
چگونه ممکن است هایفوتراپی ( دابلو ) به عمق پوست نفوذ کند بدون اینکه هیچ زخمی یا قرمزی پوست ایجاد شود؟
اصولا ارزش واهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصربه فرد است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند. علت این پدید اینست که انرژی این امواج آنچنان بالانیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شوند، اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نمود وکانونی شوند می‌توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند و کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق ١.۵تا ۴.۵ میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت ۶۵تا٧۰ می‌شود واین حرارت باعث منعقد شدن آن نقطه می شود.

دکتر نسیم رضایی تبار:


 فارغ التحصیل دانشگاه تهران پزشکی آزاد اسلامی در سال 1381، سابقه فعالیت کاری در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر به مدت ده سال، عضو انجمن جراحان عمومی ایران، دارای مدرک تزریق بوتاکس، ژل و مزوتراپی، کاشت مو و لیزر تراپی از انجمن جراحان ایران است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188564498

02188372014

09100063864

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی خیابان صرافهای جنوبی، ساختمان پزشکان 56، طبقه  سوم،  واحد7

clinic_iranara

telegram.me/joinchat

وب سایت: www.iranaraclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ