رمز شادابی و جوانی پوست را دکتر رضائی تبار به شما می گوید

دکتر نسیم رضایی تبار: یکی از مهمترین اصول مراقبت از پوست هیدراتاسیون یا آبرسانی پوست است. پوست های خشک و کم آب به شدت در معرض آسیب بوده و روند پیری در این نوع پوست ها سرعت بسیار بالاتری دارد.

دکتر نسیم رضایی تبار:

یکی از مهمترین اصول مراقبت از پوست هیدراتاسیون یا آبرسانی پوست است. پوست های خشک و کم آب به شدت در معرض آسیب بوده و روند پیری در این نوع پوست ها سرعت بسیار بالاتری دارد. به همین منظور آبرسانی به پوست نقش بسیار مهمی در جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست دارد. بعلاوه با هر بار آبرسانی پوست شفاف، نرم و لطیف و بسیار شاداب خواهد شد.

در روش هیدرودرمی، پس از پاکسازی پوست مواد آبرسان را به وسیله جریان گالوانیک به عمق پوست وارد می نمایند. استفاده از این روش و به دنبال آن مصرف مرطوب کننده های مرغوب خشکی پوست برطرف شده و گام بلندی در پیشگیری از پیری زودرس پوست برداشته می شود.

هیدرودرم  برای همه نوع پوستی مناسب است، برای خانم ها، آقایان، افراد پیر و جوان، به‌طور کلی و مخصوصا برای پوست هایی که علائم زیر را دارا باشند بیشتر توصیه می شود:

  • پوست های خشک
  • پوست های چرب کم آب
  • برای لطافت پوست ورساندن هیدروژن به پوست وجوانسازی پوست

نکته: همزمانی انجام هیدرودرمی و پاک سازی پوست به به روند نتیجه گیری درمان کمک شایانی می کند.

دکتر نسیم رضایی تبار:


دکتر نسیم رضایی تبار: فارغ التحصیل دانشگاه تهران پزشکی آزاد اسلامی در سال 1381، سابقه فعالیت کاری در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر به مدت ده سال، عضو انجمن جراحان عمومی ایران، دارای مدرک تزریق بوتاکس، ژل و مزوتراپی، کاشت مو و لیزر تراپی از انجمن جراحان ایران است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188564498

02188372014

09100063864

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی خیابان صرافهای جنوبی، ساختمان پزشکان 56، طبقه  سوم،  واحد7

clinic_iranara

telegram.me/joinchat

وب سایت: www.iranaraclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ