درمان خطوط بارداری

اسکان پویا طب: برای درمان استریا استرچ مارک‌ها نیدل‌هایی (سر سوزن) را وارد پوست می‌کنیم که البته این سوزن‌ها بسیار نازک (حدود 20‌میکرون) هستند، طوری که با چشم به راحتی دیده نمی‌شوند. بنابراین بیمار هیچ احساس دردی ندارد، اما در بعضی مواقع برای اینکه بی‌حسی کامل شود می‌توان از کرم‌های موضعی بی‌حس کننده هم استفاده شود.

اسکان پویا طب:

برای درمان استریا استرچ مارک‌ها نیدل‌هایی (سر سوزن) را وارد پوست می‌کنیم که البته این سوزن‌ها بسیار نازک (حدود 20‌میکرون) هستند، طوری که با چشم به راحتی دیده نمی‌شوند. بنابراین بیمار هیچ احساس دردی ندارد، اما در بعضی مواقع برای اینکه بی‌حسی کامل شود می‌توان از کرم‌های موضعی بی‌حس کننده هم استفاده شود. حتی اگر بدون استفاده از مواد بی‌حس کننده بخواهیم از این دستگاه استفاده کنیم آنقدر ظریف هستند که فرد هیچ احساس دردی  نخواهد کرد.  

پروسه درمان به چه صورت است؟

سوزن‌ها مجرایی را روی پوست ایجاد می‌کنند که بر اثر گرمایی که به‌وجود می‌آید مجرای شکافته شده شروع به بافت‌سازی می‌کند. علاوه بر ترمیم بافت‌های تخریب شده بافت‌های جدیدی شکل می‌گیرد. بافت‌سازی فقط در ناحیه‌ای که نیدل‌ها وارد شده‌اند انجام نمی‌شود بلکه کل نواحی موردنظر را بافت‌سازی می‌کند. با این روند دوره نقاهت کمتر می‌شود و عارضه‌ها کاهش پیدا می‌کند.  مجرایی را که توسط این دستگاه تخریب کرده‌ایم شروع به بافت‌سازی جدید می‌کند در این مرحله ایجاد گرما می‌کنیم تا لیفتینگ سطحی از اپیدرم گرفته تا درم ایجاد شود. یک دایود روی پوست تابانده می‌شود تا کلاژن‌سازی صورت گیرد. این مراحل دست به دست هم می‌دهند تا استریاهای ایجاد شده کم‌کم جمع و بعد از چند جلسه تکرار، محو می‌شوند.

اسکان پویا طب:

شرکت اسکان پویا طب مفتخر است سال‌ها در زمینه واردات و ارائه تجهیزات پوست و زیبایی وآموزش فعالیت نماید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های معتبر در ارائه خدمات آموزش اصولی و کاربردی تجهیزات پوست و زیبایی (بصورت رایگان)است. مسئولان این شرکت همواره تلاش نموده‌اند با بهره‌گیری از فن‌آوری روز و رعایت و رعایت استانداردهای بین‌المللی همگام با کشور های مترقی دنیادر بخش واردات، آموزش، خدمات پس از فروش و تجهیز کلنیک‌های پوست و زیبایی رضایت پزشکان محترم را تامین نمایند.

جهت تماس با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188880543

02188881394

02188885750

آدرس: تهران- جردن – بالاتر ازجهان کودک- جنب پارک خشایار- برج افرا- طبقه اول- واحد110

آدرس وب سایت: www.skanpuyateb.com

aparat.com/skanpuyateb

instagram.com/Skanpuyateb

telegram.me/VIVACEIRAN

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ