درمان‌ برخی بیماری‌ها با کمک سل‌تراپی توسط دکتر کریم زاده

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست): بیماری‌هایی ازجمله دیابت، کم‌کاری تیروئید، مشکلات مفصلی و برخی بیماری‌های خودایمنی را می‌توانیم با کمک این طب درمان کنیم. البته درمورد بیماری‌های تیروئیدی و دیابتی تا حدودی هزینه‌بردار است و درمان این بیماری‌ها از این طریق مقرون به‌صرفه نیست.

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست):

بیماری‌هایی ازجمله دیابت، کم‌کاری تیروئید، مشکلات مفصلی و برخی بیماری‌های خودایمنی را می‌توانیم با کمک این طب درمان کنیم. البته درمورد بیماری‌های تیروئیدی و دیابتی تا حدودی هزینه‌بردار است و درمان این بیماری‌ها از این طریق مقرون به‌صرفه نیست. اما بخش دیگری که می‌توان با هزینه مناسب درمان کرد مشکلات عضلانی است. خیلی از افراد براثر گذر عمر دچار مشکلات مفصلی می‌شوند یا حتی بر اثر یک حادثه در این ناحیه مشکلاتی برایشان به‌وجود می‌آید. در مواقعی که غضروف تخریب می‌شود یا از بین می‌رود گاهی اوقات می‌توان با عمل‌های جراحی که تاحدودی سنگین هستند این مشکل را تحت‌کنترل گرفت، اما با کمک سل‌تراپی می‌توانیم به دو حالت غضروف را ایجاد کنیم؛ یا بیرون از بدن غضروف را می‌سازیم یا اینکه در خود بدن عمل غضروف‌سازی صورت می‌گیرد و بعد از اقدامات لازم آن را داخل بدن می‌گذاریم یا اینکه در خود بدن با کمک سل‌تراپی عمل غضروف‌سازی صورت می‌گیرد. البته حالت دوم راحت‌تر است و مشکلات کمتری به‌همراه دارد. حتی همین عملکرد را می‌توان در مورد کاشت ناخن به‌کار برد (منظور کاشتی نیست که در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود). البته در برخی حیطه‌های درمانی هنوز وارد حیطه عملی نشده است و به مرور زمان این درمان‌ها پا در عرصه کاربردی خواهد گذاشت.  

آیا سل‌تراپی با سلولهای بنیادی معادل است ؟

متاسفانه مدتی است در جامعه به‌طور غیرعلمی این داستان رایج و شایع شده که سل‌تراپی را معادل با سلول بنیادی می‌دانند، در صورتی که  به هیچ عنوان این معادل‌سازی یک معادل‌سازی درست نیست. سلول بنیادی، سلولی است که در دوران جنینی یا بلافاصله بعد از جنینی می‌توان آن را به‌دست آورد. این سلول استعداد این را دارد که فولیکول مو یا پوست یا شبکه چشم و … شود. این سلول را می‌توانیم در لابراتوارها و آزمایشگاه‌ها با یکسری اقدامات پزشکی تبدیل به ناخن، پوست و … کنیم. اما سلول‌های دیگری وجود دارند که توانایی‌شان به اندازه سلول بنیادی نیست که به سلول‌های کم‌تمایز‌یافته معروف هستند و توانایی‌شان به‌ اندازه سلول بنیادی نیست. در اکثر موارد، ما از این سلول‌ها برای درمان استفاده می‌کنیم گرچه استفاده از سلولهای بنیادی در حیطه سلول درمانی است ولی استفاده از آن به‌ندرت صورت می‌گیرد.

آیا در درمان سل‌تراپی حتما باید سلول‌ها انتقال پیدا کنند؟

هر درمانی شیوه مخصوص به خود را دارد. در برخی درمان‌ها نیاز است که سلول را از یک قسمت برداریم و به قسمت دیگر انتقال دهیم. گاهی اوقات نیاز است که فقط سلول را تحریک کنیم و در برخی موارد می‌توان بدون هیچ انتقالی از توانایی‌های سلول استفاده کنیم. به‌ عنوان مثال در عمل لیفتینگ از نقطه‌ای به نقطه دیگر با سلول بخیه می‌زنند (از زیر پوست و روی پوست هیچ چیز نمایان نیست). با این روند سلول‌ها بدون هیچ انتقالی به یکدیگر می‌چسبند که طبیعتا در راستای این کار پوست تنگ‌تر می‌شود.

با درمان درصدی از این مشکلات آشنا شوید!

  • درمان ریزش مو (به شرط آنکه فولیکول از بین نرفته باشد)
  • درمان سوختگی‌های پوستی
  • درمان بیماری برص یا لک و پیس با سلول‌درمانی (سل‌تراپی)
  • درمان عضلانی (به‌خصوص در درمان آرتروز مفاصل تراپی بسیار موفق بوده است)
  • لیفتینگ (درمان افتادگی پیشانی، صورت، گردن، پستان، ‌بازوها، شکم و باسن)
  • درمان چاقی (موضعی و عمومی)

همچنین باید بگویم که درمان با این روش در هیچ زمینه‌ای با عارضه همراه نیست و بدون نیاز به بیهوشی بستری و جراحی بافت به صورت سرپایی در مطب می‌تواند صورت بگیرد.

 

دکتر مهرداد کریم‌زاده، سلول درمان(سلتراپیست):

دکتر کریم زاده دارای مدارک ذیل است:

مدرک سل‌تراپیAAAM  آمریکا( (American Academy of Aesthetic medicine mesotherapy chapter

– مدرک سلتراپی بیومکانیکال انستیتو خاویر دبنیتو اسپانیا (institute khavier debenito)

– سل‌تراپی از میکرولب آکادمی ایتالیا دانشگاه پاویا (pavia)

– مدرک تغذیه داخل سلولی کتوژنیک از دانشگاه (sun) ایتالیا

– سل‌تراپی از بایوبریج (baiobirig) سوئیس (jenev)

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02188648385

۸۸۸۸۰۱۳۰ 021

آدرس: تهران، ابتدای میرداماد، رو به روی آزمایشگاه مسعود، پلاک ۳۴۹، طبقه ۴، واحد ۲

وب سایت: hmehrdadkarimzadehcelltherapy.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
شیدا

شیدا

1397-01-27 - 11:12 پاسخ

می خواستم به مطب دکتر کریم زاده مراجعه کنم ولی خوندم متاسفانه به رحمت حق پیوسته است این خبر صحت داره؟؟؟

نازنین

نازنین

1396-06-10 - 03:29 پاسخ

سلام میشه با این روش عضلات و تقویت کرد برای بیماری دیستروفی عضلانی؟؟ میشه آدرس مطب اقای دکتر کریم زاده رو بدین بهم.

admin

admin

1396-06-10 - 03:29

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام

آدرس: تهران، ابتدای میرداماد، رو به روی آزمایشگاه مسعود، پلاک ۳۴۹، طبقه4، واحد 2 

021۸۸۸۸۰۱۳۰