توضیح دکتر شهباززاده در مورد جدیدترین روکش دندان ها

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک: این روش‌ها بیشتر در دندان های جلو، (منطقه حساس زیبایی) صورت اعمال می‌شود. در این بخش دندان‌ها توسط روش‌های مختلف معمولا سفیدتر، بلندتر و برجسته‌تر از قبل شده و لبخندی زیبا و اعتماد به نفس فراوانی را به استفاده‌کننده از این روش اعطا خواهد کرد.

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک:

با جدیدترین روش روکش دندان ها (کامپوزیت ونیر) آشنا شوید.

دندانپزشکی زیبایی حدود 50 سال است در جامعه دندانپزشکی دنیا به آن توجه بیشتری شده و روش‌ها و مواد خاصی برای این رشته طراحی شده است. متخصصان این فن که بیشتر در دانشگاه‌های ایالات ‌متحده به تحصیل این رشته پرداخته‌اند. این رشته از دندانپزشکی به منظور ایجاد لبخندی زیبا و صورتی فتوژنیک پا به عرصه دندانپزشکی گذاشته است. این روش‌ها بیشتر در Aesthetic zone (دندان جلو، منطقه حساس زیبایی) صورت اعمال می‌شود. در این بخش دندان‌ها توسط روش‌های مختلف معمولا سفیدتر، بلندتر و برجسته‌تر از قبل شده و لبخندی زیبا و اعتماد به نفس فراوانی را به استفاده‌کننده از این روش اعطا خواهد کرد. علاوه بر آن در سایش‌ دندان‌های که معمولا بر اثر استفاده مواد اسیدی، لواشک، لیموترش، …  و یا ارث و سن اتفاق می‌افتد، سطح دندان‌ها بد فرم، بد شکل و بد رنگ می‌شوند که با استفاده از روش‌های مختلف زیبایی که در این مقاله توزیع داده می‌شود می‌توان این دندان‌ها را کاملا به شکل زیبا و با استحکام بیشتری در‌آورد.

 Direct Composite Veneerاست که باتوجه به این روش بدون آسیب رساندن به دندان‌ها تقریبا بدون هیچ تراشی یا با تراش بسیار مختصر می‌توان دندان‌ها را برجسته‌تر، بلندتر و سفیدتر و در واقع زیباتر کرد. مزیت این روش نسبت به لامینیت عدم تراش یا تراش خیلی کم دندان است که به آن آسیب جدی وارد نمی‌شود چون در این روش با Layering Technique دندان‌ها فرم می‌گیرد و خود بیمار می‌تواند در تمام مراحل سلیقه خود را برای مقدار بلندی و برجستگی و رنگ دندان با دندانپزشک خود در میان بگذارد در صورتی‌که در روش لامینیت معمولا فرم، شکل و رنگ دندان با سلیقه تکنسین لابراتوار و دندانپزشک مربوطه تعیین می‌شود. این روش که مدت زمان زیادی نیست معرفی شده به علت Conservative (محافظه‌کارانه) بودن آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. 

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک:

فارغ‌ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) دوره زیبائی را در آکادمی زیبائی دندانپزشکان آمریکا گذرانده است و دوره ایمپلنت را از شرکت TBR و IDI فرانسه دریافت کرده است. دکتر شهباز زاده عضو آکادمی زیبائی دندانپزشکان آمریکا (America Academy Cosmetic Dentisty) است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122031519

آدرس: زعفرانیه – مقدس اردبیلی – بعد از میدان الف خیابان ب پلاک 33 طبقه اول

parsinclinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ