با انواع روکش های دندانی توسط دکتر شهباززاده آشنا شوید

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک: این روش که یک نوع روکش یک‌ طرفه از جنس سرامیک محسوب می‌شود به صورت یک پوسته نازک پس از تراشی مختصر یک طرف دندان قالب‌گیری شده و توسط لابراتوار در مدت نسبتا کوتاهی آماده شده و توسط سمان‌های مخصوص از جنس رزین‌های همرنگ دندان چسبانده می‌شود. عیب این روش تراش دندان‌ بوده و از مزیت‌های آن زیبایی آن است. در این روش شکل و فرم دندان‌ها معمولا با سلیقه تکنسین لابراتوار تعیین می‌شود.

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک:

پرسلن لامینیت ونیر

این روش که یک نوع روکش یک‌ طرفه از جنس سرامیک محسوب می‌شود به صورت یک پوسته نازک پس از تراشی مختصر یک طرف دندان قالب‌گیری شده و توسط لابراتوار در مدت نسبتا کوتاهی آماده شده و توسط سمان‌های مخصوص از جنس رزین‌های همرنگ دندان چسبانده می‌شود. عیب این روش تراش دندان‌ بوده و از مزیت‌های آن زیبایی آن است. در این روش شکل و فرم دندان‌ها معمولا با سلیقه تکنسین لابراتوار تعیین می‌شود.

روکش‌های زیبایی بدون فلز

این روکش که تماما از سرامیک ساخته می‌شود پس از تراش دندان و قالب‌گیری در مدت کوتاه توسط لابراتوار ساخته شده و سپس توسط رزینش‌های تخصصی به دندان چسبانده می‌شود. معمولا این روش برای دندان‌هایی که تخریب زیادی در آ‌نها انجام شده توصیه می‌شود. عیب این روش تراش بیش‌از حد‌ دندان‌ها و مزیت آن زیبایی فراوان آن نسبت به روکش‌های معمولی (فلز و سرامیک) است.

کامپوزیت ونیر مستقیم  (Direct)

این روش که جدیدترین نوع از روش‌های زیبایی دندان است توسط آکادمی زیبایی دندانپزشکان ایالات ‌متحده ابداع و معرفی شده است. در این روش تقریبا بدون هیچ تراشی یا با تراش مختصری دندان‌ها با روش layering Technique فرم داده شده بدین صورت که دندان‌ها را لایه به لایه با مواد همرنگ دندان ازکامپوزیت رزین‌های کاملا تخصصی که زیبایی و استحکام فراوانی دارند بازسازی کرده و سپس با نظر بیمار و پزشک مربوطه به صورت مشترک در مورد رنگ دندان، بلندی و برجستگی آنها تصمیم‌گیری می‌شود. در این روش دندان‌ها می‌توانند به زیباترین، سفیدترین و بلندترین شکل مورد نظر درآیند. مزیت این روش عدم آسیب‌رساندن به دندان است.

دکتر امید شهباز زاده دندانپزشک:

فارغ‌ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) دوره زیبائی را در آکادمی زیبائی دندانپزشکان آمریکا گذرانده است و دوره ایمپلنت را از شرکت TBR و IDI فرانسه دریافت کرده است. دکتر شهباز زاده عضو آکادمی زیبائی دندانپزشکان آمریکا (American Academy Cosmetic Dentisty) است.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122031519

آدرس: زعفرانیه – مقدس اردبیلی – بعد از میدان الف خیابان ب پلاک 33 طبقه اول

parsinclinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
حسن محمدی

حسن محمدی

1396-10-28 - 15:32 پاسخ

سلام خسته نباشید به نظر من قبل از هر چیزی دندانپزشکای محترم باید دنبال یه فکری برای کم کردن هزینه های دندانپزشکی باشن غیر از یه عده کی میتونه با این وضع زندگی 30ملیون یا بالاتر به دندوناش هزینه کنه

محسن

محسن

1395-02-22 - 21:22 پاسخ

لطفا در مورد قیمت هم صحبت کنید؟

admin

admin

1395-02-22 - 21:22

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122031519

آدرس: زعفرانیه - مقدس اردبیلی - بعد از میدان الف خیابان ب پلاک 33 طبقه اول

حبیب

حبیب

1394-11-16 - 20:27 پاسخ

روش خوبی هست.من چند ت از دندونام رو کشیدم و از دندان نیش تا اسیاب در یه طرف ندارن چه پیش نهادی برای جایکزین کردن دارید.ممنون میشم

admin

admin

1394-11-16 - 20:27

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید
روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید

سهیلا

سهیلا

1394-11-16 - 14:36 پاسخ

بسیار عالی و زیبا سپاس جناب دکتر شهباز زاده