دکتر خشایار احمدی: واقع‌بینانه به سمت عمل جراحی بینی بروید!

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی: افراد از نظر شخصیتی یکسان نیستند. بعضی عصبی و بعضی‌ها ممکن است مهربان باشند و برخی دیگر گاهی اوقات اخلاق تند دارند. بعضی از ما ممکن است در برهه‌ای از زندگی‌مان دچار مشکلات اضطرابی شویم، برای همین می‌توان نتیجه گرفت افراد در شرایط‌ مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند، به‌همین دکتر خشایار احمدی، جراح پلاستیک: دلیل اولین مرحله‌ای که باید در جراحی بینی مدنظر قرار داد این است که افراد به یک جمع‌بندی کلی دست پیدا کنند تا ببینند به نتیجه‌ای که می‌خواهند می‌رسند

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی:

خیلی از افراد فقط به فکر زیباتر شدن یا کوچک شدن فرم بینی‌شان هستند و دیگر با بایدها و نبایدهای قبل و بعد از عمل کاری ندارند. برای بالا بردن سطح آگاهی مردم به‌خصوص افرادی که قصد عمل جراحی بینی دارند، کتابی را با نام رازهای رینوپلاستی نوشته‌ایم. این کتاب به زبانی بسیار ساده‌ نوشته شده تا مردم عام هم بتوانند از اطلاعاتش استفاده‌های بهینه را ببرند. در این کتاب از تمام مآخذ و رفرنس‌های خارج از کشور که بسیار معتبرند، استفاده کرده‌ایم. در کتاب رازهای رینوپلاستی تمام بایدها و نبایدهای قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل به‌طور کامل توضیح داده شده است. همچنین باید فرد به صورت عاقلانه تصمیم به انجام این کار یعنی جراحی بینی گرفته باشد. به عنوان مثال افرادی هستند که ادعا می‌کنند وسیله ارزشمندی را به فروش رسانده‌اند تا بتوانند بینی‌شان را جراحی کنند. این کار درست و شرط منطقی نیست. همچنین مشخص است که این فرد آگاهی کاملی از این نوع جراحی ندارد و بیشتر به‌دنبال معجزه بعد از عمل است که در این مواقع با شکست مواجه می‌شود چراکه خبری از معجزه نیست. در عمل جراحی بینی سعی بر این است که اختلالات تنفسی و مشکلات ظاهری بینی اصلاح شود و قرار نیست بعد از عمل بینی، چهره یا شخصیت فرد به طور کامل تغییر پیدا کند.

مراحلی که باید قبل از جراحی بینی طی شوند!

مرحله اول:

افراد از نظر شخصیتی یکسان نیستند. بعضی عصبی و بعضی‌ها ممکن است مهربان باشند و برخی دیگر گاهی اوقات اخلاق تند دارند. بعضی از ما ممکن است در برهه‌ای از زندگی‌مان دچار مشکلات اضطرابی شویم، برای همین می‌توان نتیجه گرفت افراد در شرایط‌ مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند، به‌همین دلیل اولین مرحله‌ای که باید در جراحی بینی مدنظر قرار داد این است که افراد به یک جمع‌بندی کلی دست پیدا کنند تا ببینند به نتیجه‌ای که می‌خواهند می‌رسند؟ آیا صلاح است این کار را انجام دهند یا نه؟! پس افراد باید به یک نتیجه‌گیری منطقی درمورد عمل جراحی بینی دست پیدا کنند.

مرحله دوم:

انتخاب جراح یکی دیگر از مراحل بسیار مهمی است که وقتی فرد به یک نتیجه‌گیری منطقی می‌رسد، باید این مرحله را هم با موفقیت طی کند. چطور جراح خود را انتخاب کنیم؟! پاسخ کامل و واضح این سوال را می‌توانید در کتاب رازهای رینوپلاستی بخوانید.

– بهتر است به پزشکی مراجعه شود که تمام جوانب بعد از جراحی را در نظر بگیرد و صرفا زوایای بینی را بدون درنظر گرفتن سایر اجزای صورت تخمین نزند.

– باید پزشکی را انتخاب کنید که عمل جراحی را  به‌گونه‌ای انجام دهد که عملکرد بینی دچار مشکلات بسیار نشود. به عنوان مثال سینوس‌ها که تمام عملکردشان مرتبط با عملکرد خود بینی است. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید میزان خستگی‌تان در طول روز، انرژی روزانه‌تان و بسیاری موارد دیگر بستگی زیادی به فرایند تنفسی‌تان هنگام خواب دارد. حتی ترشح خیلی از هورمون‌های بدن مربوط به بینی و تنفس‌مان حین خواب است، بنابراین کوچک‌ترین اختلال در عملکرد تنفسی‌مان می‌تواند دردسرساز شود. برای پیشگیری از این عواقب و عوارض انتخاب درست جراح و با تبحر است.

متخصص جراحی باید غیر از دید زیبایی دید عملکردی هم داشته باشد. همچنین تجهیزات و تخصص پزشکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نکته دیگری که باید دراین زمینه به آن دقت داشته باشید تعداد عمل‌هایی است که جراح در طول دوره درمانی‌اش انجام داده است، چراکه طبیعی است وقتی تعداد عمل‌های یک پزشک از دو یا سه هزار بیشتر شود، نوع عمل‌هایی که انجام می‌دهد و دیدی که نسبت به جراحی زیبایی دارد خیلی دقیق‌تر و علمی‌تر است، به‌خصوص در حیطه آندوسکوپی این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.  

پزشک باید دارای حس مسئولیت‌پذیری باشد. این حس شامل خیلی از مسائل می‌شود. به‌عنوان مثال نحوه برخورد جراح چه قبل و چه بعد از عمل چگونه است؟! مثلا با کوچک‌ترین مسئله‌ای که بعد از عمل به‌وجود می‌آید پزشک برافروخته نشود و گارد نگیرد. همچنین اگر واقعا اختلال یا مشکلی بعد از عمل وجود داشته باشد پزشک خودش را مسئول بداند و سعی بر این داشته باشد بدون دریافت هزینه‌ای از بیمار عمل ترمیمی را  انجام دهد.

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی:

متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است. وی پس از گذراندن دانشنامه پزشکی در شهر تهران موفق به اخذ دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) رشته گوش، گلو و بینی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور شد. ایشان دارای تالیفات و مقالات متعدد در زمینه رشته تخصصی جراحی گوش ، گلو و بینی و جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی  بینی و سینوس ها می باشد که تعدادی از آن تحقیقات به عنوان افتخار ملی در کشورهای مختلف اروپایی و امریکا به صورت سخنرانی بیان شده اند.

ایشان با توجه به برگزاری و شرکت در کنگره های جراحی پلاستیک بینی و صورت،داخل و خارج از کشور و  انجام عمل های جراحی متعدد در حوزه جراحی پلاستیک بینی و صورت و همچنین جراحی آندوسکوپی   سینوس ها ، افتخار دارد در این زمینه به مردم شریف ایران زمین ارائه خدمت نماید.

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122740951

09109991005

09197258700

آدرس: خیابان پاسداران- اواسط بوستان نهم- پلاک 117- طبقه سوم

وب سایت:

ideal-face.com

ideal-face.ir

facebook.com/idealnose

avin.beauty.center

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ