بایدها و نبایدهای روز عمل جراحی بینی از زبان دکتر خشایار احمدی

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی: قبل از عمل یعنی از ساعت 12شب فرد نباید چیزی میل کند و فقط می‌تواند یک شام بسیار سبک بخورد. همچنین روز عمل، همکاران بخش بیهوشی سوالاتی در مورد سلامت جسمانی‌ می‌پرسند و در صورت عدم وجود مشکل بیهوشی انجام می‌شود.

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی:

قبل از عمل یعنی از ساعت 12شب فرد نباید چیزی میل کند و فقط می‌تواند یک شام بسیار سبک بخورد. همچنین روز عمل، همکاران بخش بیهوشی سوالاتی در مورد سلامت جسمانی‌ می‌پرسند و در صورت عدم وجود مشکل بیهوشی انجام می‌شود. دارویی به نام کلونیدین وجود دارد که به کاهش میزان خونریزی حین عمل کمک می‌کند که نیم ساعت قبل از عمل به بیمار داده می‌شود. بعد از آن لباس‌های مخصوص اتاق عمل باید پوشیده شوند. برخی افراد هستند که از اتاق عمل یا حتی خود عمل ترس زیادی دارند به‌‌همین دلیل دچار استرس می‌شوند. در برخی بیمارستان‌ها، داروهای خاصی به بیماران، داده می‌شود که بدون اینکه بیهوش شوند کاملا بدون استرس وارد اتاق عمل می‌‌شوند. در اتاق عمل شرایط ریوی و قلبی بیمار مجدد بررسی می‌شود.

آیا بعد از عمل از تامپون استفاده می‌شود؟

بعد عمل دیگر نیازی به استفاده از تامپون‌های قدیمی نیست. به‌جای تامپون‌ها از فوم ژل‌هایی استفاده می‌شود که از جنس سلولز  هستند. این فوم ژل ها حالت ژله‌ای دارند که خارج کردن‌شان فردای روز عمل از بینی بدون درد است، اما بعد از عمل وقتی بیمار از ریکاوری خارج می‌شود، توصیه می‌کنیم تا خارج شدن این وسیله از بینی باید از دهان نفس بکشد.

دکتر خشایار احمدی متخصص گوش، گلو و بینی:

متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر تهران است. وی پس از گذراندن دانشنامه پزشکی در شهر تهران موفق به اخذ دانشنامه تخصصی (بورد تخصصی) رشته گوش، گلو و بینی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور شد. ایشان دارای تالیفات و مقالات متعدد در زمینه رشته تخصصی جراحی گوش ، گلو و بینی و جراحی پلاستیک بینی و صورت و جراحی آندوسکوپی  بینی و سینوس ها می باشد که تعدادی از آن تحقیقات به عنوان افتخار ملی در کشورهای مختلف اروپایی و امریکا به صورت سخنرانی بیان شده اند. ایشان با توجه به برگزاری و شرکت در کنگره های جراحی پلاستیک بینی و صورت ،داخل و خارج از کشور و  انجام عمل های جراحی متعدد در حوزه جراحی پلاستیک بینی و صورت و همچنین جراحی آندوسکوپی سینوس ها ، افتخار دارد در این زمینه به مردم شریف ایران زمین ارائه خدمت نماید.

جهت ارتباط با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122740951

09109991005

09197258700

آدرس: خیابان پاسداران- اواسط بوستان نهم- پلاک 117- طبقه سوم

وب سایت:

ideal-face.com

ideal-face.ir

facebook.com/idealnose

avin.beauty.center

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ