روش رهایی از شر شلی و افتادگی پوست (نخ لیفتینگ)

کلینیک سیب سرخ: از سال های گذشته تا به امروز به تدریج روش های مختلف و فراوانی برای درمان چین و چروک های پوست و رفع شلی و افتادگی آن بوده که به چندین مورد آنها در این مقاله اشاره می‌کنم

کلینیک سیب سرخ:

از سال های گذشته تا به امروز به تدریج روش های مختلف و فراوانی برای درمان چین و چروک های پوست و رفع شلی و افتادگی آن بوده که به چندین مورد آنها  اشاره می‌کنیم:

لیفتینگ صورت به روش جراحی(phytidectomy)

با توجه به تهاجمی بودن و عوارض جراحی و بیهوشی این روش خوشایند و مورد استقبال همگان نیست و تنها در موارد خاص مثل افتادگی‌های بسیار شدید صورت مورد استفاده است.

استفاده از نخ های سیلوئت جهت لیفت صورت

با یک برش کوچک در پوست ناحیه سر، تعدادی از این نخ ها در عمق خاصی زیر پوست صورت کار گذاشته می شود. اما در این روش، چون یک برش کوچک در پوست سر ایجاد می شود یک روش نیمه تهاجمی است و در تایید میزان اثربخشی یا عدم اثربخشی آن اختلاف زیادی بین پزشکان وجود دارد.

استفاده از لیزرco2  وRF (رادیوفرکوئنسی) وFMR (فرکشنال میکرونیدلیگ رادیو فرکوئنسی)

در سال های اخیر روش هایی مثل لیزر co2 و RF (رادیوفرکوئنسی) و اخیرا روش FMR وارد عرصه پوست و زیبایی شده اند. که مکانیسم عملکرد همگی این روش های ذکر شده یکسان است و آن عبارت است از ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر، بدین گونه که با استفاده از انرژی گرمایی از یک طرف رشته ای قدیمی کلاژن را تخریب کرده و از طرف دیگر باعث تحریک کلاژن سازی جدید می شود و در نتیجه قوام پوست افزایش پیدا می کند و پوست جوانسازی می شود.

اما اشکال مهمی که در این روش ها وجود دارد این است که از یک طرف چون رشته های کلاژن همان طور که گفتیم از نظر موقعیت مکانی در لایه های پایینی پوست هستند پس واضح است برای رسیدن به این الیاف کلاژنی به اجبار باید از لایه های سطحی پوست مثل اپیدرم (Epiderm) عبور کنیم و از طرف دیگر برای تخریب کلاژن ها به وسلیه گرما، درجه حرارت را باید آنقدر بالا ببریم (حدود60-70درجه سانتی گراد) به این دلیل که رشته های کلاژن ها در درجه حرارت  60–70درجه سانتی گراد شروع به تخریب شدن می کند و این درجه حرارت به لایه های سطحی پوست آسیب هایی می رساند به طوری که به عنوان مثال با لیزر co2 ممکن است عوارضی مثل سوختگی، زخم، لک و… در سطح پوست ایجاد شود.

با ابداع تکنولوژی فوق پیشرفته و جدید هایفو (HIFU) که به وسیله امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند ما قادریم بدون اینکه هیچ نوع آسیبی به سطح پوست بزنیم انرژی امواج صوتی اولتراسوند را به طور دقیق و حساب شده به رشته هایی که در لایه های زیرین پوست هستند، برسانیم یعنی بدون اینکه اصلا به سطح پوست آسیب برسانیم (که این امتیاز ارزشمند روش هایفو است) می توانیم به عمق دلخواه و تعیین شده ای زیر پوست انرژی صوتی را برسانیم.

کلینیک سیب سرخ:

در کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر سیب سرخ کلیه خدمات زیر انجام می‌شود:

تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، پاکسازی و جوانسازی پوست، چاقی و لاغری، پروتزهای زیبایی، کاشت مو،ابرو، ریش و سبیل، رفع تاتو، لیفتینگ صورت، گردن و پیشانی، لیزر موهای زائد، زیبایی سینه و باسن و هایفوتراپی

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122778000  

موبایل: 09125085117  

آدرس: پاسداران، ابتدای بوستان 8، پلاک 146، طبقه 3، واحد5 

وب سایت


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ