چطور لبخندی زیبا داشته باشیم؟

zahra
دکتر محمد یزدی زاده جراح، دندانپزشک: از بدو تولد حیات بشر زیبایی دندان‌ها و صورت و لبخند زیبا یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی انسان به‌شمار می‌رود. به‌طور مستند این ادعا را می‌توان از بقایای انسان‌ها از چهار هزار سال پیش و مومیایی‌های کشف شده در مصر باستان اشاره کرد و آن را اثبات کرد

دکتر محمد یزدی زاده جراح، دندانپزشک:

از بدو تولد حیات بشر زیبایی دندان‌ها و صورت و لبخند زیبا یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی انسان به‌شمار می‌رود. به‌طور مستند این ادعا را می‌توان از بقایای انسان‌ها از چهار هزار سال پیش و مومیایی‌های کشف شده در مصر باستان اشاره کرد و آن را اثبات کرد، اما در دو دهه گذشته با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در علم دندانپزشکی شامل مواد جدید (کامپازیت‌ها و چسب‌های پیشرفته و سرامیک‌های مختلف مانند ایمکس و زیرکونیوم) تحول بزرگی در این رشته ایجاد شده است.  

شاخه‌های مختلفی از دندانپزشکی به تنهایی یا همراه با رشته‌های دیگر با تامین زیبایی لبخند‌ ارتباط دارند: رشته پروتزهای دندانی، ترمیمی، زیبایی، ارتودنسی، ایمپلنت، جراحی لثه و فک و صورت به تنهایی یا ترکیبی از آنها می‌تواند در تامین زیبایی در این حوزه کمک کند.

طرح لبخند:

اصلاح سایز و فرم دندان‌ها، محل قرارگیری، رنگ دندان و ارتباط دو فک با هم و درنهایت‌ هماهنگی کل این مجموعه با عضلات و استخوان‌بندی صورت و لب‌ها مورد‌نظر دندانپزشکی زیبایی و طراحی لبخند است.

بیلیچینگ:

رنگ دندان‌ها در صورتی که نرمال و پوسیدگی و به‌هم ریختگی نداشته باشند، بیلیچینگ بهترین روش برای سفید کردن دندان است.

لامینیت، زیرکونیوم و کامپازیت ونییر:

در صورتی که فرم، سایز و رنگ دندان مشکل خفیف تا متوسط داشته باشند بهترین روش لامینیت، زیرکونیوم و کامپازیت ونییر است که با این سه روش هر سه مشکل با هم حل خواهد شد.

ارتودنسی:

در موارد شدید به‌هم ریختگی دندانی، بهترین روش درمانی ارتودنسی است که با این روش دندان‌های به‌هم ریخته صاف شده و رابطه فکی و دندانی دو فک اصلاح می‌شود.

دکتر محمد یزدی زاده جراح، دندانپزشک:

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126763214  

02126763225  

آدرس: تهران،‌ سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، جنب فروشگاه TOYTOY، پلاک 143، طبقه چهارم 

dryazdizadeh

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ