حذف موهای زائد با لیزر در کلینیک سیب سرخ

zahra
کلینیک سیب سرخ: در طول فرآیند درمان متخصص، دستگاه پرتوی لیزر را به سمت نواحی هدف هدایت می کند. با توجه به اینکه پالس های لیزر متناوب هستند، به این ترتیب می توان انرژی نوری مورد نیاز را از پوست عبور داده و پیازهای مو را در معرض آن قرار داد. پیازهای مو در مرحله رشد آناژن رنگ دانه های بیشتری در مقایسه با سایر مراحل چرخه رشد خود دارند. بنابراین، در این مرحله پیازهای مو می توانند انرژی لیزر را به خود جذب کنند.

کلینیک سیب سرخ:

در طول فرآیند درمان متخصص، دستگاه پرتوی لیزر را به سمت نواحی هدف هدایت می کند. با توجه به اینکه پالس های لیزر متناوب هستند، به این ترتیب می توان انرژی نوری مورد نیاز را از پوست عبور داده و پیازهای مو را در معرض آن قرار داد. پیازهای مو در مرحله رشد آناژن رنگ دانه های بیشتری در مقایسه با سایر مراحل چرخه رشد خود دارند. بنابراین، در این مرحله پیازهای مو می توانند انرژی لیزر را به خود جذب کنند. با جذب انرژی یا گرم شدن پیازهای مو توسط لیزر، به آنها آسیب وارد می شود. به این ترتیب، موهایی که در این مرحله وجود دارند در طول درمان از بین رفته، هم چنین به فرآیند رشد بعدی مو نیز آسیب وارد خواهد شد. با توجه به اینکه تمام موها دارای مرحله رشد فعال هم زمان نیستند، با یک جلسه درمانی نمی توان تمام موهای زائد موجود در یک نقطه از بدن را درمان کرد. به همین خاطر با گذر پیازهای مو از مرحله غیر فعال و دوره استراحت و بازگشت آنها به مرحله فعال رشد، بیمار با رشد مقداری از موهای زائد در ناحیه درمان شده مواجه خواهد شد. به همین خاطر لازم است برای درمان کامل هر ناحیه از بدن چند جلسه لیزر درمانی برای بیمار استفاده شود.


روش لیزر درمانی چگونه کار می کند؟

در طول لیزر درمانی موهای زائد، پرتو لیزر باعث انتقال انرژی نور از طریق پوست و جذب آن توسط رنگ دانه های موجود در ساقه و پیاز مو می شود. در حقیقت رنگ دانه ها موادی هستند که به پوست و مو رنگ می دهند. پرتو لیزر با یک رویکرد انتخابی فوتو درمولیسیس کار می کند، به این معنی که پرتو نور به صورت انتخابی توسط نواحی دارای رنگ دانه جذب می گردد. در واقع پیازهای مو در مرحله آناژن یا مرحله رشد فعال، بالاترین مقدار ملانین یا رنگ دانه را دارند و می توانند پرتو لیزر را به خود جذب کنند. به هر حال، در صورتی که پیازهای مو در مراحل رشد کاتاژن یا تلوژن باشند، رنگ دانه های کمتری دارند و به همین خاطر انرژی کمتری را به خود جذب کرده و در نتیجه لیزر درمانی دچار آسیب نمی شوند. انرژی یا گرمای ایجاد شده در نتیجه پرتو لیزر به پیاز مو آسیب وارد می کند و به این ترتیب پیاز مو توانایی رشد خود را از دست می دهد. در زمان درمان، موهای موجود ریخته و به این ترتیب یک ظاهر صاف تر و بی مو برای ناحیه تحت درمان ایجاد خواهد شد.

بعد از انجام لیزر از چه کارهایی خودداری کنیم؟

پس از هر جلسه درمان ، شما باید محل درمان شده را از معرض نور خورشید دور نگه دارید و استفاده از هر نوع محصولات پوستی دارای مواد لایه بردار را متوقف کنید. دلیل انجام این کار به خاطر این است که نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ پوست تا دو هفته پس از لیزر درمانی موهای زائد شود و استفاده از محصولات لایه بردار به خاطر حساس تر شدن پوست پس از درمان می تواند باعث ایجاد درد و التهاب احتمالی در پوست بیمار شود. به این ترتیب در صورتی که می خواهید در روزهای آفتابی از خانه خارج شوید، لازم است از کرم های ضد آفتاب با سطح SPF برابر با 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید.

افراد مناسب برای استفاده از این روش چه کسانی هستند؟

نوآوری های ایجاد شده در لیزر موهای زائد امکان استفاده از این روش را برای همه انواع و رنگ های پوست فراهم کرده است. این روش درمانی سریع و بدون درد است و بر روی پیازهای مو به نحوی تاثیر می گذارد که فرآیند رشد موی جدید متوقف گردد. به همین خاطر اگر به دنبال متوقف کردن اصلاح، موم انداختن یا بند انداختن موهای زائد خود هستید یا درباره موهای زائد خود نگران می باشید، لیزر موهای زائد می تواند یک روش مناسب برای شما باشد. دستیابی به نتایج دائمی در این رابطه معمولاً به هشت جلسه درمان برای هر ناحیه از بدن نیاز دارد.

کدام یک از نواحی بدن را می توان با استفاده از لیزر درمان کرد؟

لیزر موهای زائد را می توان برای همه نقاط بدن مورد استفاده قرار داد. مشتریان خانم در این کلینیک اغلب درخواست لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی، زیر بغل، پاها، و صورت خود را دارند، در حالی که مشتریان مرد معمولاً به دنبال رفع موهای زائد در ناحیه کمر، سینه، صورت و پاها هستند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع کامل موهای زائد ؟

تعداد جلسات درمانی برای هر بیمار متفاوت است. معمولاً، بیمارانی که پوست روشن دارند به 3 تا 6 جلسه درمانی و بیماران دارای پوست تیره تر به 4 تا 8 جلسه درمانی نیاز دارند که فاصله تقریبی بین این جلسات می بایست 4 تا 8 هفته باشد تا به این ترتیب بتوان به نتایج رضایت بخش دست یافت. بطور میانگین اکثر بیماران می توانند پس از درمان 50 تا 90 درصد کاهش دائمی در موهای زائد خود را مشاهده نمایند.

کلینیک سیب سرخ:

در کلینیک زیبایی پوست، مو و لیزر سیب سرخ کلیه خدمات زیر انجام می‌شود:

 تزریق ژل، تزریق بوتاکس، پاکسازی و جوانسازی پوست، پروتزهای زیبایی، کاشت مو،ابرو، ریش و سبیل، رفع تاتو، لیفتینگ صورت، گردن و پیشانی، لیزر موهای زائد و هایفوتراپی

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122778000  

آدرس: پاسداران، ابتدای بوستان 8، پلاک 146، طبقه 3، واحد5 

وب سایت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ