دستگاه کویتیشن و کاربرد آن در لاغری موضعی

mousavi
گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم: دستگاه کویتیشن با تولید امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند، در بافت چربی لرزش ایجاد می‌نماید و با ایجاد فشار در این بافت حباب‌هایی بین سلول‌های چربی ایجاد می‌کند. فشار ناشی از حباب‌های ایجاد شده و نیز لرزش، باعث پاره شدن غشای سلول‌های چربی شده و نهایتا منجر می‌شود که چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی عروق خونی شوند. بافت چربی در مقابل لرزش ایجاد شده از طریق دستگاه نمی‌تواند مقاومت کند و متلاشی می‌شود. این امواج اثرات کمتری بر بافت عروقی، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها دارند؛ ولی بی تأثیر بر این بافت‌ها نیز نیستند.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

دستگاه کویتیشن با تولید امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند، در بافت چربی لرزش ایجاد می‌نماید و با ایجاد فشار در این بافت حباب‌هایی بین سلول‌های چربی ایجاد می‌کند. فشار ناشی از حباب‌های ایجاد شده و نیز لرزش، باعث پاره شدن غشای سلول‌های چربی شده و نهایتا منجر می‌شود که چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی عروق خونی شوند. بافت چربی در مقابل لرزش ایجاد شده از طریق دستگاه نمی‌تواند مقاومت کند و متلاشی می‌شود. این امواج اثرات کمتری بر بافت عروقی، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها دارند؛ ولی بی تأثیر بر این بافت‌ها نیز نیستند.

این دستگاه دارای تاییدیه است!

این روش بسیار جدید و نوپاست، اکثر مراکزی که این دستگاه‌ها را به منظور لاغری موضعی معرفی کنند، برای تبلیغ این دستگاه‌ها آن را روشی امن و بی‌خطر معرفی می‌کنند  ولی باید به خاطر داشت با توجه به اینکه این امواج می تواند روی سایر ارگان ها تاثیر گذار باشد، بهتر است از دستگاه های استاندارد و ایمن استفاده شود . کویتیشن  جنرال پروجکشن دارای تمام استانداردهای معتبر جهانی از جمله FDA است و گروه تخصصی تسنیم درکنار سایر تجهیزات استاندارد خود از این دستگاه نیز بهره می برد .در صورت پاسخ دهی بدن بیمار به کویتیشن ، به تشخیص پزشک معالج برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن از کویتیشن لازم است که هر فرد حداقل یک دوره کامل 8 تا 12 جلسه ای را پشت سر بگذارد. شایان ذکر است جلسات به صورت هفتگی یا دو بار در هفته خواهند بود.

در موارد زیر از کویتیشن استفاده نکنید!

1- اگر باردار هستید یا فکر می‌کنید ممکن است باردار باشید، یا تحت درمان با داروهای ناباروری هستید.

2- در دوران شیردهی قرار دارید.

3- در صورت ابتلا به هرگونه بیماری قلبی عروقی و وجود پیس‌میکری (ضربان ساز) در بدن یا هر وسیله الکترونیکی داخل بدن.

4- اگر از بیماری‌های پوستی مانند کهیر، اگزما، عفونت پوستی، پسوریازیس و رنج می‌برید، یا دارای تاتو در بدن، بافت کلوئیدی (گوشت اضافه روی پوست) یا لکه‌های پوستی هستید.

5- اگر مبتلا به سطح کلسترول بالا (بالاتر از 300)، تری گلیسرید بالا یا فشارخون بیشتر از حد نرمال هستید.

6- اگر مبتلا به بیماری‌های کبدی، کلیوی یا دیابت هستید.

7- در صورتی که داخل بدن تان فلزی وجود دارد مانند وجود ایمپلنت و پروتزهای فلزی یا آی یو دی و …

8- اگر مبتلا به کبد چرب، سنگ کیسه صفرا و سندرم روده تحریک‌پذیر هستید.

9- در صورت ابتلا به افسردگی یا تحت درمان بودن با داروهای روانی.

10- در صورتی که زیر 20 سال و بالای 55 سال سن دارید.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم به مدیریت سرکار خانم مینا هدایتی و تعدادی از متخصصین مجرب از جمله متخصص پوست و مو، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، متخصص زنان، متخصص تغذیه و سایر پزشکان با هدف ارایه راهکارهای کاملا علمی و به روز همگام با کشورهای پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا گرد هم آمده اند. با توجه به این هدف تمامی تجهیزات دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) و از بهترین کمپانی های امریکایی و اروپایی تهیه شده اند. 

دکتر منوچهر کریمی: پزشک پوست و مو

عضو جامعه جراحان ایران و عضو انجمن لیزر ایران است. خدماتی در زمینه بوتاکس و ژل، لیفت ابرو، پیشانی و صورت، لیفت پلک و جوان سازی، پاک کردن تاتو، خال، زگیل، میخچه، درمان ریزش مو و تاسی ارائه می‌دهد.

دکتر حشمت اله باباییمتخصص پوست، مو و زیبایی، لیزر و جراحی پوست

دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان (بوعلی سینا) و عضو انجمن متخصصین پوست ایران است 

خدمات ارائه شده توسط دکتر بابایی در موارد ذیل است:

  • درمان بیماریهای پوست، مو، ناخن
  • انجام تمامی خدمات کاسماتیک(زیبایی)ازجمله تزریق بوتاکس ژل چربی و …
  • لیزر  

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید: 

تلفن:02122764588 

تلفن:02122765285 

موبایل: 09120146514

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، بعد از فرخی یزدی، روبروی داروخانه شبانه روزی، نبش بن بست مریم، پ ،2 زنگ ششم 

وب سایت: www.tasnimclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ