دستگاه شاک ویو در درمان سلولیت و چاقی موضعی!

mousavi
گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم: یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موثر بر سلولیت شاک ویو است که در حال حاضر بهترین شاک ویو مربوط به شرکت اشتورز سوئیس است که دارای تمام استانداردهای روز اروپا و امریکاست و گروه تخصصی تسنیم با در اختیار داشتن این دستگاه با اطمینان زیاد از نظر عدم وجود عوارض جدی به ارائه خدمات با استاندارد جهانی به مشتریان ارزشمند خود می کند.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

سلولیت چیست؟

سلولیت اختلال متابولیک موضعی بافت چربی زیر پوست است که باعث تغییر شکل ظاهری بدن می شود . این اختلال بیشتر در ناحیه باسن ، ران ها و شکم مشاهده می شود و نمای پوست پرتقال را ایجاد می کند. سلولیت در اکثر نقاط دنیا به علت صفات ثانویه جنسی در 85 تا 98 درصد زنان بروز می کند.

آیا  سلولیت به معنای چاقی است؟

سلولیت به معنای چاقی  نیست، زیرا چاقی هیپرتروفی و هیپرپلازی سلول های بافت چربی است و محدود به منطقه خاصی از بدن نیست. درمقابل سلولیت در بیشتر موارد محدود به ناحیه لگن ، شکم و ران هاست و درنتیجه تغییرات متعدد ساختار ، هیستوشیمی ، مورفولوژی ، بیوشیمیایی و واکنش های التهابی ایجاد می شود. سلولیت مشکل شایع زیبایی با عوارض روانی ــ اجتماعی بالا در تمام زنان حتی افراد کاملا متناسب از نظر وزن و شکل ظاهری بدن است.

نقش دستگاه شاک ویو در درمان سلولیت چیست؟

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موثر بر سلولیت شاک ویو است که در حال حاضر بهترین شاک ویو مربوط به شرکت اشتورز سوئیس است که دارای تمام استانداردهای روز اروپا و امریکاست و گروه تخصصی تسنیم با در اختیار داشتن این دستگاه با اطمینان زیاد از نظر عدم وجود عوارض جدی به ارائه خدمات با استاندارد جهانی به مشتریان ارزشمند خود می کند .

مـوارد درمـان:

با توجه به اثرات بیولوژیک رادیال شاک ویوها ، موارد درمانی مختلفی به بهترین شکل با این سیستم ها درمان می شوند:

  • سلـولیـت
  • افتـادگـی پـوسـت
  • جـوانسـازی پـوسـت
  • اسکـارهـا
  • اصـلاح دفـورمیتـی هـای پـوستـی
  • استـریـا و استـرچ مـارک
  • بهبـود نـاهمـواری هـای پـس از لیپـوسـاکشـن
  • لیپـوادم

چه مدت بعد می توان نتیجه درمان را دید؟

بهترین نتیجه حداقل سه ماه پس از اولین جلسه درمان مشاهده می شود. با اینکه نتیجه کامل درمانی پس از سه ماه حاصل می شود اما روند بهبود پس از پایان جلسه اول به طور قابل ملاحظه ای مشهود است. و پس از درمان بهبودی قابل ملاحظه ای در ساختار بافت پوست مشخص می شود. در این سیستم اپلیکاتور دستگاه طوری طراحی شده که امواج را در سطح بدن منتشر می کند. درنتیجه هیچ گونه آسیب بافتی وجود نخواهد داشت. بلافاصله پس از اولین جلسه درمانی 75 درصد افزایش در الاستیسیته پوست گزارش شده که این میزان پس از سه ماه به 95 درصد و پس از 6 ماه به 100 درصد می رسد.

درمان به چه صورت است؟

معمولا درمان به صورت دو بار در هفته به مدت 3 تا 6 هفته بسته به وضعیت بیمار انجام می شود. پس از اتمام دوره درمان ، درمان نگهدارنده هر 6 تا 8 ماه یک بار توصیه می شود . ممکن است 20 درصد بیماران به جلسات بیشتر نیاز داشته باشند. طول درمان در هر جلسه 15 تا 30 دقیقه است.

گروه فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی تسنیم:

گروه تخصصی و فوق تخصصی تسنیم به مدیریت سرکار خانم مینا هدایتی و تعدادی از متخصصین مجرب از جمله متخصص پوست و مو، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، متخصص زنان، متخصص تغذیه و سایر پزشکان با هدف ارایه راهکارهای کاملا علمی و به روز همگام با کشورهای پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا گرد هم آمده اند. با توجه به این هدف تمامی تجهیزات دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) و از بهترین کمپانی های امریکایی و اروپایی تهیه شده اند. 

دکتر منوچهر کریمی: پزشک پوست و مو

عضو جامعه جراحان ایران و عضو انجمن لیزر ایران است. خدماتی در زمینه بوتاکس و ژل، لیفت ابرو، پیشانی و صورت، لیفت پلک و جوان سازی، پاک کردن تاتو، خال، زگیل، میخچه، درمان ریزش مو و تاسی ارائه می‌دهد.

دکتر حشمت اله باباییمتخصص پوست، مو و زیبایی، لیزر و جراحی پوست

دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان (بوعلی سینا) و عضو انجمن متخصصین پوست ایران است 

خدمات ارائه شده توسط دکتر بابایی در موارد ذیل است:

  • درمان بیماریهای پوست، مو، ناخن
  • انجام تمامی خدمات کاسماتیک(زیبایی)ازجمله تزریق بوتاکس ژل چربی و …
  • لیزر  

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید: 

تلفن:02122764588 

تلفن:02122765285 

موبایل: 09120146514

آدرس: پاسداران، بوستان دوم، بعد از فرخی یزدی، روبروی داروخانه شبانه روزی، نبش بن بست مریم، پ ،2 زنگ ششم 

وب سایت: www.tasnimclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ