مشاوره تغذیه و رژیم درمانی برای لاغری سریع

mousavi
گروه مشاورین لاغری ایده آل: اگر به دنبال لاغری سریع هستید، بهتر است این کار را از طریق مشورت با مشاورین تغذیه انجام دهید. عوارض رژیم های لاغری سریع، زیاد است. ریزش مو، عصبی شدن، لرزش دست و پا، شلی عضلات، پیری زودرس، از بین رفتن شفافیت پوست و … از جمله عوارض لاغری سریع هستند، پس برای لاغری سریع باید چه کار کرد؟

گروه مشاورین لاغری ایده آل:

اگر به دنبال لاغری سریع هستید، بهتر است این کار را از طریق مشورت با مشاورین تغذیه انجام دهید. عوارض رژیم های لاغری سریع زیاد است. ریزش مو، عصبی شدن، لرزش دست و پا، شلی عضلات، پیری زودرس، از بین رفتن شفافیت پوست و … از جمله عوارض لاغری سریع هستند، پس برای لاغری سریع باید چه کار کرد؟

برای لاغری سریع چگونه بهترین نتیجه را از مشاوران تغذیه خود بگیرم؟

برای لاغری سریع و اصولی باید یک فرد فعال در روند درمان خود باشید تا بتوانید بر چاقی پیروز شوید. یکی از راه های رسیدن به این هدف آماده بودن برای ملاقات با مشاور تغذیه است . به نیازها، ضرورت ها و اهداف خود برای درمان فکر کرده و فهرستی از سوالات خود تهیه کنید. 

فهرست شما می تواند شامل سوالات زیر باشد:

  • چرا خودم به تنهایی نمی توانم بر چاقی پیروز شوم؟
  • چه راه های درمانی برای چاقی و مشکلات و بیماری های من وجود دارد؟
  • آیا دارویی برای کمک به کاهش وزن وجود دارد؟
  • چه مدت درمان من طول می کشد؟
  • آیا برای من سلامت مهم تر است یا لاغری سریع یا اینکه می خوام همراه با سلامت پروسه لاغری سریع را طی کنم؟

چه انتظاری باید از مشاور تغذیه داشت:

در طول زمان ویزیت، مشاور یا سایر همکاران وی سوالاتی از شما خواهند داشت؛ سوالاتی در رابطه با برنامه غذایی، میزان فعالیت بدنی، خلق و خو و عقاید شما و هر نوع علائمی که دارید. سوالاتی از قبیل :

         در یک روز معمولی چه چیزهایی می خورید؟

         در یک روز معمولی چه میزان فعالیت بدنی دارید؟

         فکر می کنید چه عواملی باعث ابتلا شما به چاقی و اضافه وزن شدند؟

         چگونه حالات روحی و خلق و خوی شما متاثر از چاقی و اضافه وزنتان شده است 

         چه درمان ها و رژیم های غذایی را برای درمان چاقی خود امتحان کرده اید؟

         چه میزان کاهش وزن هدف شما است؟

         چند بار در یک ماه به رستوران می روید؟

         برای رسیدن به لاغری سریع چگونه به مشاور کمک کنم؟

چه کارهایی می توان در فاصله رسیدن زمان ویزیت اول انجام داد:

چنانچه چندین روز یا چندین هفته تا رسیدن تاریخ ویزیت شما با مشاور فاصله هست، می توانید برای لاغری سریع و اصولی خودتان تغییراتی را در رفتارهای خوردن و سطح فعالیت بدنی خود تا زمان شروع برنامه کاهش وزن تان آغاز کنید. برای لاغری سریع شروع به افزایش سطح فعالیت خود کنید. در صورت امکان پیاده روی کنید، در غیر این صورت خیلی ساده سعی کنید در دفعات بیشتری از جای خود بلند شده و دوری اطراف منزل بزنید. اگر در وضعیت جسمانی مناسبی قرار ندارید یا عادت به ورزش کردن ندارید، خیلی آهسته و تدریجی شروع کنید. اگر شرایط پزشکی خاصی دارید یا مردی با سن بیش از 40 سال و خانمی با سن بیش از 50 سال هستید ، پیش از شروع یک برنامه ورزشی با پزشک متخصص خود مشورت کنید. راه های زیادی برای درمان چاقی و لاغری سریع و اصولی و رسیدن به وزن سلامت وجود دارد. نوع روش درمانی بستگی به سطح چاقی شما، وضعیت کلی سلامت شما و میزان اراده و میل شما در شرکت در برنامه کاهش وزن دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ