«معجزه لاغری» خلاص شدن از چربی های موضعی در 3 ساعت

mousavi
گروه مشاورین لاغری ایده آل: گرچه جمع شدن پوست در لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر بهتر صورت می گیرد ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد نیاز به عمل جراحی وجود دارد. با این حال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با برش کوچک تری خواهد بود و در بسیاری از موارد آبدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف و تغییر محل ناف است، پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف کرد.

گروه مشاورین لاغری ایده آل:

لیپوماتیک چیست؟

بیشترین سوالات در لیپوماتیک بر این نکته متمرکز است که لیپوماتیک چیست، عوارض لیپوماتیک چیست و همچنین اینکه برتری های این روش نسبت به روش های گذشته چیست؟ لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست است. 

مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها

1- یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک (Lipomatic) عالی است و هیچ گونه بقایای مانده از چربی که در روش های دیگر ساکشن به صورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می شود در این روش وجود ندارد.

2- نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی ( 6 ماه ) و لیزر لیپولیز ( 4 تا 2 ماه ) بسیار کوتاه در است. در عین حال بستن گن 40 – 30 روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می شود.

3- جمع شدن پوست در این روش نسبت به روش های دیگر ساکشن به دلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی به مراتب بهتر است.

4- در این روش بی حسی موضعی کافی است و بیمار درد ندارد در حالی که در روش های دیگر ساکشن چنانچه با بی حسی موضعی انجام گیرد، معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد دارد و معمولا نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف است.

5- تورم و ترشحات پس از عمل در این روش بسیار کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا 36 ساعت طول می کشد در حالی که در روش های دیگر ساکشن طولانی تر است.

6- ریسک عفونت در لیپوماتیک (Lipomatic) بسیار کم است.

7- احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر ساکشن بسیار کم است و تاکنون گزارش نشده است.

8- لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و بیمار بلافاصله بعد از عمل می تواند سر کار بازگردد.

9- خستگی و کوفتگی پس از عمل نسبت به روش های دیگر ساکشن به مراتب کمتر است.

10- گرچه جمع شدن پوست در لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر بهتر صورت می گیرد ولی در مواردی که شلی و افتادگی پوست زیاد باشد نیاز به عمل جراحی وجود خواهد بود. با این حال عمل جراحی پس از لیپوماتیک نسبت به بیمارانی که با لیپوماتیک چربی های آنها تخلیه نشده است، عمل محدودتر با برش کوچک تری خواهد بود و در بسیاری از موارد آبدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف وتغییر محل ناف است، پس از عمل لیپوماتیک می توان ناف را در جای خود حفظ کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف کرد.

چه موقع بعد از لیپوماتیک می توان به سونا، حمام و استخر رفت؟ 

حمام به صورت ساده و آب ولرم از همان روز بعد از لیپوماتیک قابل انجام است اما رفتن به استخر از 2 هفته بعد همچنین وان آب گرم و سونا از یک ماه بعد لیپوماتیک قابل انجام است.

آیا بعد از لیپوماتیک می توان رانندگی کرد یا به سفر رفت؟ 

بعد از رفع درد می توان رانندگی کرد (حدودا 3 تا 5 روز بعد لیپوماتیک) و 2 هفته بعد هم می توان به سفر رفت.

کبودی ها تا چه مدت بعد از لیپوماتیک ادامه دارد؟ 

کبودی ها 2 هفته کامل طول می کشد و 7 روز بعد از لیپوماتیک رنگ کبودی به رنگ ارغوانی purplish مبدل می شود. 

چرا در نواحی لیپوماتیک شده احساس سوزن سوزن شدن وجود دارد؟ 

تغییر حس پوستی بعد از لیپوماتیک شایع است و برگشت به حس نرمال 3تا6 ماه طول می کشد. ماساژ ملایم به برگشت حس کمک می کند.

چگونه می توان نتیجه بعد از لیپوماتیک را بهتر کرد؟

دوری جستن از غذا های نمکی و چربی در ماه اول بعد از لیپوماتیک ایده آل است و به طور کلی کاهش یک تا 3 سایز بعد از عمل مناسب است. ماساژ بعد از لیپوماتیک با لوسیون در کاهش ورم کمک می کند. استفاده از دستگاه رادیوفرکانسی در بهبود نتیجه بسیار موثر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ