تعریف فیزیوتراپی از زبان فیزیوتراپیست پریسا خسروشاهی

mousavi
کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان: فیزیوتراپی شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است.

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان:

فیزیوتراپی شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است. درواقع فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت افراد جامعه است. فیزیوتراپی درمانی علمی براساس تحصیلات عالی و بالینی با قدمت طولانی است که همزمان با توسعه دانش پزشکی به یکی از ارکان درمان‌های نوین پزشکی تبدیل شده است.

نقش فیزیوتراپیست چیست؟

دیدگاه منحصر به فرد فیزیوتراپیست از بیمار و شناخت ویژه‌اش از عملکرد و ساختار طبیعی بدن در کنار معاینه و ارزیابی دقیق به وی این توانایی را می‌دهد تا بیماران را در جهت رسیدن به اهدافی مانند پیشگیری از بیماری‌ها، تطابق افراد با محیط کار، افزایش کیفیت زندگی افراد، کاهش نیاز به برخی جراحی‌ها و درمان‌های دارویی طولانی‌مدت که عوارضی نیز در پی دارند، سوق دهند.

تمام روش‌های درمانی فیزیوتراپی دارای شواهد و پایه علمی و تحقیقاتی بوده و با درمان‌هایی مثل طب فیزیکی، کایروپرکتیک، طب سنتی، ورزش درمانی و ماساژدرمانی کاملا متفاوت است. 

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان:

کلینیک فیزیوتراپی و لیزر درمانی نوتوان با مدیریت فیزیوتراپیست پریسا خسروشاهی عضو انجمن فیزیوتراپی ایران تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان تاسیس شد.

در این مرکز عصرها فیزیوتراپی تخصصی در آسیب های ورزشی و فیزیوتراپی در منزل وdry needling  توسط فیزیوتراپیست خانم انجام می‌شود.

کلینیک فیزیوتراپی دارای لیزر پرتوان و لیزر کم توان، مگنت تراپی نقطه ای، کامپرشن ایر تراپی (ماساژ بادی)  است. شما می توانید در این مرکز از خدمات زیر بهره‌مند شوید و بیماری‌های خود را در این کلینیک درمان کنید:  

از بین بردن نقاط ماشه‌ای، افزایش دامنه حرکتی، ترمیم بافت نرم، ترمیم شکستگی‌ها، تقویت عضلات، درمان آرتروز، آرتریت روماتوئید، بی حسی در انگشتان، خشکی و کوتاهی بافت نرم، خشکی و یخ زدگی شانه، دردهای سیاتیک، رماتیسم، ضایعات ورزشی، کمر درد سیاتیک، ناتوانی حرکتی، گردن درد، رفع احساس خواب رفتگی، رفع عادت ماهانه دردناک، سندروم تنگی کانال مچ دست،کاهش التهاب مفصل.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122247680

تلفکس: 02122689245

آدرس: قیطریه، بین بلوار اندرزگو و چهارراه اسدی، خیابان برادران سلیمانی غربی(حکمت)، شماره،١٣٣، طبقه اول،  واحد١

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ