برای انتخاب سمعک گام به گام با شما هستیم!

zahra
سمعک استارکی: برای انتخاب مناسب‌ترین سمعک، شنوایی‌شناس با استفاده از یک روش ارزیابی به‌نام «اندازه‌گیری گوش واقعی» یا Real Ear Measurement شنوایی شما را در شرایط شنیداری مختلف ارزیابی می کند با کمک سمعک‌های استارکی این روند تنها 8‌ثانیه زمان می‌برد.

سمعک استارکی:

فیتینگ یعنی چه؟

روند جمع‌آوری و بررسی داده‌های مربوط به کم شنوایی و در‌نهایت تنظیم مناسب سمعک را فیتینگ (برازش) می‌نامند. در گذشته فیتینگ مناسب چند جلسه زمان می‌برد، ‌در صورتی که امروزه تنظیم سمعک بسیار راحت‌تر و دقیق‌تر شده است.

چطور مناسب‌ترین سمعک را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب مناسب‌ترین سمعک، شنوایی‌شناس با استفاده از یک روش ارزیابی به‌نام «اندازه‌گیری گوش واقعی» یا  Real Ear Measurement شنوایی شما را در شرایط شنیداری مختلف ارزیابی می کند با کمک سمعک‌های استارکی این روند تنها 8‌ثانیه زمان می‌برد.

وظیفه شما در انتخاب سمعک چیست؟ زمانی که سمعک شما آماده شده،‌ به مدت چند روز از آن استفاده کنید. بسته به اینکه با تنظیمات جدید سمعک خود چگونه می‌شنوید، ‌شنوایی‌شناس تنظیمات بعدی را (براساس قضاوت شما در‌مورد کیفیت صدا) برای‌تان انجام خواهد داد.

با سمعک تازه خود زندگی بهتری را تجربه کنید

شنیدن را دوباره بیاموزید! زمانی که برای اولین‌بار از سمعک خود استفاده کنید متوجه متفاوت شنیده شدن صداها خواهید شد. این تفاوت احساس به این دلیل است که مغز شما یاد می‌گیرد که اصوات مختلف، به‌ویژه بسامدهای پیچیده گفتار انسان را دوباره بشنود.

 نتایج مطالعات نشان می‌دهند که چند ماه پس از استفاده از سمعک بیمار بهتر می‌تواند مفهوم صحبت‌ها و مکالمات را درک کند. هر چه زمان استفاده از سمعک بیشتر باشد بیمار صداها را واضح‌تر و طبیعی‌تر می‌شنود.

 موارد زیر تجربیات افرادی است که برای بار اول از سمعک استفاده کرده‌اند:

  • مدتی زمان می‌برد تا به سمعک عادت کنید.
  • ابتدا به نظرتان می‌رسد که صدای‌تان تغییر کرده است.
  • به مرور زمان توانایی شما در درک گفتار در حضور نویز ‌افزایش می‌یابد.
  • شما دوباره صداهایی را می‌توانید بشنوید که مدتی از شنیدن آن محروم بوده‌اید.

سمعک استارکی :

سمعک استارکی در طول سال های اخیر با ارائه با کیفیت ترین محصولات تراز اول جهان و بهترین خدمات در زمینه قالب سمعک و بعنوان تنها نمایندگی دارای لابراتوار با توانائی ارائه سمعک ١٠٠ % نامرئی دیجیتال دنیا بنام با قدرت بسیار بالا (بهره تا ٧١ دسی بل) وارائه خدمات منحصر به فرد (CIC) سمعک نامرئی، IIC) SoundLens) پس از فروش توانسته است رضایت بسیاری ازهمکاران شنوائی شناس و مصرف کنندگان سمعک را به خود جلب کند. این شرکت نائل به دریافت جایزه عملکرد و کار گروهی، ارائه محصولات برتر ورکورد میزان فروش را در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است.

شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های زیر با کلینیک سمعک استارکی در تماس باشید.

02177536008

02177536001

021-77624477

09128227220

فکس:‌ 02177527006

آدرس: تهران سه راه طالقانی ابتدای خیابان خواجه نصیر ساختمان تخت جمشید (پلاک 233) طبقه‌3 واحد 6

وب سایت: starkey.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ