پیش از خرید سمعک چه نکاتی را باید لحاظ کنیم؟

zahra
سمعک استارکی: عقیده استارکی بر این است که انتخاب سمعک مناسب، اولین قدم در سفر به‌سوی شنوایی بهتر است. استارکی تا زمانی که شما به سمعک خود عادت کنید و با نحوه نگهداری، ‌تمیز کردن و عملکرد آن کاملا ‌آشنا شوید ‌‌گام‌به‌گام با شما همراه است.

سمعک استارکی:

عقیده استارکی بر این است که انتخاب سمعک مناسب، اولین قدم در سفر به‌سوی شنوایی بهتر است. استارکی تا زمانی که شما به سمعک خود عادت کنید و با نحوه نگهداری، ‌تمیز کردن و عملکرد آن کاملا ‌آشنا شوید ‌‌گام‌به‌گام با شما همراه است.

برای تصمیم‌گیری در‌مورد انتخاب سمعک مناسب باید پیش از خرید مطالبی را بدانید. با مراجعه به شنوایی‌شناسان و انجام مشاوره ‌انتخاب بهتری خواهید داشت. مواردی که بر انتخاب سمعک موثرند عبارتند از:

  • مشخصه‌های کم شنوایی

ماهیت و شدت کم‌شنوایی شما نقش مهمی در انتخاب نوع سمعک دارد.

  • سبک زندگی

فعالیت‌های کاری و غیر‌کاری خود را مدنظر قرار دهید. آیا کم‌شنوایی فعالیت‌های شما را محدود یا مختل کرده است؟ وضعیت شنیداری محیط کار و منزل‌تان نیز در تعیین و انتخاب سمعک مناسب می‌تواند کمک‌کننده باشد.

  • فناوری‌های مختلف

امروزه طراحی و قابلیت‌های سمعک‌ها بسیار متنوع شده است. برخی مدل‌ها ‌ولوم کنترل دستی دارند، برخی دیگر در محیط‌ها و شرایط مختلف برنامه و تنظیم‌شان به‌صورت خودکار تغییر می‌کند.

اکثر سمعک‌ها دیجیتال هستند به این معنی که امکان تنظیمات ظریف در آنها وجود دارد. سمعک‌هایی که چند میکروفن دارند این قابلیت را دارند که نویز زمینه را بیشتر حذف کنند تا کیفیت مکالمات در حضور نویز ارتقا ‌پیدا کند. مهم‌ترین مسئله در انتخاب سمعک ‌کیفیت صداست.

  • کالبدشناسی

عوامل فیزیکی و بدنی شما هم در انتخاب سمعک موثرند. شکل و اندازه مجرای گوش ممکن است انتخاب شما را محدود کند. برای مثال‌ اگر مجرای گوش شما خیلی باریک باشد،‌ نمی‌توانید از سمعک‌های داخل گوشی استفاده کنید.

سمعک استارکی: 

سمعک استارکی در طول سال های اخیر با ارائه با کیفیت ترین محصولات تراز اول جهان و بهترین خدمات در زمینه قالب سمعک و بعنوان تنها نمایندگی دارای لابراتوار با توانائی ارائه سمعک ١٠٠ % نامرئی دیجیتال دنیا بنام با قدرت بسیار بالا (بهره تا ٧١ دسی بل) وارائه خدمات منحصر به فرد (CIC) سمعک نامرئی، IIC) SoundLens) پس از فروش توانسته است رضایت بسیاری ازهمکاران شنوائی شناس و مصرف کنندگان سمعک را به خود جلب کند. این شرکت نائل به دریافت جایزه عملکرد و کار گروهی، ارائه محصولات برتر ورکورد میزان فروش را در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است.

شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های زیر با  سمعک استارکی در تماس باشید.

02177536008

02177536001

021-77624477

09128227220

فکس:‌ 02177527006

آدرس: تهران سه راه طالقانی ابتدای خیابان خواجه نصیر ساختمان تخت جمشید (پلاک 233) طبقه‌3 واحد 6

وب سایت: starkey.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ