بی‌دردسر هم می‌توان از شر افتادگی پوست رها شد!

mousavi
کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته: در گذشته‌های نه‌چندان دور ‌یا حتی امروزه عده‌ای از جراحان با روش‌های جراحی تمایل به لیفت پوست ‌داشته‌اند. اگر‌چه در مواردی که شلی و افتادگی پوست خیلی زیاد باشد جراحی لازم است.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

در گذشته‌های نه‌چندان دور ‌یا حتی امروزه عده‌ای از جراحان با روش‌های جراحی تمایل به لیفت پوست داشته‌اند. اگر‌چه در مواردی که شلی و افتادگی پوست خیلی زیاد باشد جراحی لازم است، ولی در بسیاری از موارد که شلی و افتادگی پوست در حد متوسط باشد تمایل به روش‌های غیر‌تهاجمی که عوارض کمتر و هزینه مناسب‌تر و زمان بهبودی سریع‌تری داشته باشند، بیشتر شده است.

چرا هایفو تراپی؟!

هایفوتراپی با نتایج عالی و ماندگار، بدون برش، بدون جراحی، بی‌نیاز از هرگونه مراقبت و کاملا سرپایی است. هایفوتراپی راحت‌ترین امکان را برای کشیدن پوست صورت و گردن فراهم کرده است و در نواحی خط خنده، ابرو، پلک افتاده، چروک پیشانی و کنار چشم، شل شدن و افتادگی پوست صورت اثر می‌کند.

نتایج و کارایی هایفوتراپی روی پوست ما چیست؟

– جوانسازی و کشیدن پوست، ترمیم چروک کنار چشم، رفع غبغب، ترمیم خط خنده، برجسته کردن گونه‌ها، بالا کشیدن ابرو، موثر در رفع شل شدگی و افتادگی پوست صورت

– تکنولوژی هایفوتراپی برای زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از امواج اولتراسوند آن را در لایه‌های زیرین پوست کانونی می‌کند و با هدف قرار دادن ‌سلول‌های عمق پوست فرایند جوانسازی و کشیدن پوست را آغاز می‌کند.

– در هایفوتراپی  زمان شلیک امواج اولتراسوند به هر یک از نقاط هدف زیر پوست فقط کسری از ثانیه است و نقاط مجاور بعدی بلافاصله یکی پس از دیگری توسط هایفوتراپی هدف شلیک قرار می‌گیرند؛ به‌همین دلیل سطح بیرونی پوست کاملا سالم و بدون عارضه باقی می‌ماند، چرا‌که تمام اتفاقات زیر پوست رخ می‌دهد. کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5 تا 4.5‌ میلی‌متری پوست باعث ایجاد حرارت و انعقاد در نقاط پوست می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

خدمات کلینیک پوست، مو و لیزر وارسته تحت نظر دکترشمس (پزشک متخصص) عبارتند از:

لیزر موهای زاید صورت و بدن با آخرین ورژن لیزر الکساندریت، کاشت مو با روش های FUT,FIT, و ترکیبی، رفع غبغب و چاقی موضعی و جوانسازی پوست با جدید ترین  دستگاه RF، برداشتن خال و زایده های پوستی با RF سرجیکال بدون خونریزی و بخیه، رفع اسکارهای جراحی جای جوش و منافذ پوستی، رفع چاقی شکم بازو و ران و غبغب بوسیله لیپولیز، درمان کاهش وزن به روش لاپاراسکوپی و جراحی، قطعی ترین روش کاهش سایز (در یک جلسه)، جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت بدون جراحی، مامو پلاستی و انجام پروتز سینه، تزریق ژل و چربی و بوتاکس، معجزه درمان با روش سلول درمانی PRP، مزوتراپی کلاسیک و جوانسازی، کاهش وزن به روش کرایولیپولیز و کاویتیشن، جدید ترین پکیج رفع ریزش و رویش مجدد مو، کلیه خدمات skin care (پاکسازی، آبرسانی میکرودرم و رفع جوش های سرسیاه و …)، رفع چین چروک صورت، خط اخم و خنده در یک جلسه، رفع تیرگی دور چشم و جوانسازی پوست صورت و درمان پیری دست و درمان تعریق زیر بغل

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:02122558602

تلفن:02122558718

موبایل:09337262028

آدرس: تهران تقاطع دولت و کاوه ابتدای خیابان وارسته جنب فروشگاه سیسیلی ساختمان وارسته پلاک 49 طبقه دوم واحد 7

وب سایت: www.drshamsclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ