لیفت صورت، ترد لیفت یا لیفت با نخ نامرئی!

mousavi
کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته: استفاده از نخ‌های نامرئی یک روش مفید برای پیشگیری از تغییرات پوستی وابسته به سن است. این روش نتایج عالی زیبایی داشته و برای مدت‌ها ماندگاری دارد.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

استفاده از نخ‌های نامرئی یک روش مفید برای پیشگیری از تغییرات پوستی وابسته به سن است. این روش نتایج عالی زیبایی داشته و برای مدت‌ها ماندگاری دارد. این روش قادر است یک لیفت مناسب برای آن گروه از افرادی که بنا به دلایل زیاد تمایلی به انجام عمل جراحی به سبک کلاسیک ندارند، فراهم می‌کند. از این روش جهت کاهش چین و چروک صورت و بدن، کاهش قابل‌توجه خط خنده و ماریونیت، کاهش‌saggingهای فک، لیفت ابرو و گردن و حتی امروزه جهت لیفت واژن و بازوها هم استفاده می‌شود.

فواید این روش در چیست؟

از فواید انجام این روش، عدم ایجاد اسکار جراحی، عدم نیاز بیهوشی و اتاق عمل، عدم نیاز به استراحت طولانی‌مدت و کاهش قابل‌قبول ریسک عفونت در مقایسه با اعمال جراحی کلاسیک است.

این نخ‌ها چطور در چین و چروک تاثیرگذارند؟

وقتی نخ‌ها داخل پوست شما قرار می‌گیرند، بدن ایجاد کلاژن‌سازی و لیفت می‌کند. این نخ‌ها می‌تواند باعث افزایش جریان خونسازی و کاهش چین و چروک‌ها شود.

از طرفی باعث سفت شدن پوست، روشن شدن و لیفت صورت و بدن می‌شود. در این متد از طریق برش‌های کوچکی نخ‌های خاردار برای لیفت و بالا کشیدن پوست صورت و ابرو استفاده می‌شود.

انواع مختلفی از نخ‌ها در این روش استفاده می‌شود:

1- Poly Dioxanone  یا PDO  نخ تک رشته‌ای است.

2- PDO-COG نخ تک‌ رشته‌ای است که خارهای بسیاری داشته و این برجستگی‌ها باعث ایجاد التهاب و کلاژن‌سازی و بالا کشیدن بافت‌های صورت و بدن می‌شود.

3- Poly Glycolide یا‌ PGA نخ‌های چند‌رشته‌ای است و حاوی گلیکولیک اسید است و در مقایسه با PDO تا 10درصد التهاب و کلاژن‌سازی بیشتری دارد.

بهترین سن چه سنی است؟

بهترین سن جهت انجام لیفت با نخ در زنان و مردان سن 28 تا 65‌سال است که تمایلی برای انجام کارهای تهاجمی‌تر جراحی نداشته ولی می‌خواهند جوان‌تر به‌نظر برسند.

50 درصد از نتیجه نهایی همان روز عمل مشهود است و باقی مانده آن طی 3 تا 6ماه تکمیل می‌شود سپس ماندگاری 5/1 تا 2‌ سال باقی می‌گذارد.

سوالات متداول:

طول مدت عمل چقدر است؟

حدودا 45 دقیقه

زمان بستری بیمار چگونه است؟

بیمار بلافاصله پس از انجام عمل قادر به مرخصی از مرکز است.

آیا به بیهوشی نیاز است؟

این عمل را می‌توان با تزریق ماده بی‌حسی موضعی انجام داد لذا نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

آیا زمان بهبودی طولانی است؟

خیر. تورم و کبودی مختصر صورت بین 3 تا 10روز است که با‌توجه به میزان لیفتینگ متغیر است.

عوارض احتمالی این نوع عمل چیست؟

تجمع خون زیر پوست و درد و کبودی مختصر که با مسکن رفع می‌شود.

میزان ماندگاری چقدر است؟

به طور میانگین 5/1 تا 2‌سال طول می‌کشد. البته در بعضی موارد طولانی‌تر هم گزارش شده است.

مراقبت‌های بعد از عمل چگونه است؟

ورزش و ماساژ تا یک ماه ممنوع است. استفاده  از مسکن خوراکی در صورت تورم و درد توصیه می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی وارسته:

خدمات کلینیک پوست، مو و لیزر وارسته تحت نظر دکترشمس (پزشک متخصص) عبارتند از:

لیزر موهای زاید صورت و بدن با آخرین ورژن لیزر الکساندریت، کاشت مو با روش های FUT,FIT, و ترکیبی، رفع غبغب و چاقی موضعی و جوانسازی پوست با جدید ترین  دستگاه RF، برداشتن خال و زایده های پوستی با RF سرجیکال بدون خونریزی و بخیه، رفع اسکارهای جراحی جای جوش و منافذ پوستی، رفع چاقی شکم بازو و ران و غبغب بوسیله لیپولیز، درمان کاهش وزن به روش لاپاراسکوپی و جراحی، قطعی ترین روش کاهش سایز (در یک جلسه)، جدیدترین دستگاه لیفتینگ صورت بدون جراحی، مامو پلاستی و انجام پروتز سینه، تزریق ژل و چربی و بوتاکس، معجزه درمان با روش سلول درمانی PRP، مزوتراپی کلاسیک و جوانسازی، کاهش وزن به روش کرایولیپولیز و کاویتیشن، جدید ترین پکیج رفع ریزش و رویش مجدد مو، کلیه خدمات skin care (پاکسازی، آبرسانی میکرودرم و رفع جوش های سرسیاه و …)، رفع چین چروک صورت، خط اخم و خنده در یک جلسه، رفع تیرگی دور چشم و جوانسازی پوست صورت و درمان پیری دست و درمان تعریق زیر بغل

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122558602

تلفن: 02122558718

موبایل: 09337262028

آدرس: تهران تقاطع دولت و کاوه ابتدای خیابان وارسته جنب فروشگاه سیسیلی ساختمان وارسته پلاک 49 طبقه دوم واحد 7

وب سایت: www.drshamsclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ