چسب روغن زیتون برای ناخن های شما

mousavi
اگر دوست دارید ناخن‌هایی سفت و محکم داشته باشید...

برای اینکه شکنندگی ناخنهایتان را از بین ببرید، یکچهارم فنجان روغنزیتون را به آرامی گرم کرده، سپس یک کپسول ویتامین E باز کنید و درون آن بریزید. این مخلوط را روی کوتیکولها (پوست اطراف ناخن) و سطح ناخنها ماساژ دهید. روغن زیتون این مخلوط ناخنها را قوی کرده و باعث افزایش انعطافپذیری آنها میشود و ویتامین E نیز ناخنها را تغذیه میکند.

 اگر دوست دارید ناخنهایی سفت و محکم داشته باشید، نصف فنجان پوسته گردو را خوب بکوبید تا پودر شود، سپس با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید تا کاملا به شکل چسب شود، این چسب را روی ناخنهایتان ماساژ دهید و سپس بشویید، برای محکم شدن ناخنهایتان این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

برای کمک به رشد ناخنها، نصف فنجان گوجهفرنگی رنده شده را با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون در یک کاسه مخلوط کنید و حدود 10 دقیقه انگشتانتان را داخل این مخلوط نگه دارید و سپس انگشتانتان را آب بکشید و با حولهای آنها را خشک کنید. گوجهفرنگی دارای بیوتین است، بیوتین یک ماده طبیعی شناخته شده برای رشد ناخنها و مو است. روغن زیتون نیز به حفظ رطوبت ناخنها و کوتیکولها کمک میکند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ