میکرودرم ابریژن و درمان‌هایی که با این روش می‌توان انجام داد!

zahra
دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو: در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را درمعرض تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است، قرار می‌دهند که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود که پوست ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال شود.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را درمعرض تماس با یک ماده معدنی بی‌ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم است، قرار می‌دهند که این پودر با داشتن کریستال‌های ریز باعث می‌شود که پوست ساییده شده و بافت‌های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال شود. 

عملکرد این روش به چه صورت است؟

از بین بردن ضخامت پوست منجر به بهتر شدن تبادلات فیزیولوژی پوست همچنین تحریک کلاژن‌سازی برای‌ تقویت قوام پوست با تحریک فیبروبلاست‌ها و شکستن مقاومت پوستی برای همکاری با سایر درمان‌های دارویی پوستی و موثرتر شدن داروها می‌شود. پودر اکسید آلومینیوم توسط دستگاهی جدید روی پوست صورت پخش شده و دوباره از روی آن مکیده می‌شود. این عمل درد و ناراحتی نداشته و عارضه خاصی هم ندارد، تنها ممکن است تا یک روز قرمزی مختصری روی پوست صورت دیده شود و بعد از آن رفع می‌شود.

این روش برای درمان چه مشکلات پوستی به کار می‌رود؟

 این روش علاوه بر جوانسازی پوست، می‌تواند در رفع جوش‌های هم صورت تاثیرگذار باشد. فرورفتگی‌های ناشی از جوش‌های قبلی و جای آکنه و جوش با میکرودرم ابریژن قابل رفع است. از میکرودرم ابریژن می‌توان در درمان جوشگاه‌های‌‌ (اسکار) آکنه و آبله‌مرغان نیز استفاده کرد. همچنین برخی لکه‌‌های پوستی با کمک این روش قابل درمان هستند.

در کلینیک آى‌سى‌سى چه خدمات دیگری انجام می‌شود؟

در کلینیک آى‌سى‌سى درمان‌هاى پوستى دیگرى هم مثل میکرو نیدلینگ، پاکسازى پوست‌، آر‌اف سطحى و آر‌‌اف نیدلینگ و… توسط متخصص پوست‌ و مو دکتر وحید ظفر‌مند انجام مى‌پذیرد.

تعیین وقت مشاوره رایگان ٠٢١٢٦٧٦٩٢٠٠

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

پایتخت زیبایی ایران (icc) با حضور برترین متخصصین خاورمیانه شامل: فوق تخصص جراحى پلاستیک، متخصص جراحى عمومى، متخصص پوست و مو، متخصص جراح فک و صورت، جراح، دندانپزشک زیبایى و ایمپلنتولوژیست، متخصص زنان و زایمان و به مدیریت دکتر مرتضی نجفی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. همچنین پایتخت زیبایی ایران، برترین دستگاه هاى روز دنیا را نیز به خدمت گرفتند تا هر آنچه از پزشکى زیبایى مى‌خواهید در یک مجموعه در کنار هم داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126769200

02126769300

02126769400

02126769500

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بین سلیمی جنوبی و طالقانی، پلاک 50/1، (طبقه فوقانی هایپر میوه)، واحد 402

وب سایت: ircosmetic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ