آیا بوتاکس تنها راه‌حل برای تعویق پیری پوست است؟

zahra
دکتر وحید ظفرمندصدیق: بوتاکس به ترکیباتی گفته می‌شود که با ضعیف کردن عضلات ناحیه پیشانی و کنار چشم، باعث صاف شدن موقت چروک‌های سطحی آن ناحیه شده که اثرگذاری اش بین 3 تا 7‌‌ماه است.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع چروک یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می‌شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. به اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

ترکیبات فلج‌کننده؛ که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می‌کنند و مانع از انقباض عضلات می‌شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها شده که‌ زمان اثرگذاری اش بین 3 تا 6 ماه است.

بوتاکس:

بوتاکس به ترکیباتی گفته می‌شود که با ضعیف کردن عضلات ناحیه پیشانی و کنار چشم، باعث صاف شدن موقت چروک‌های سطحی آن ناحیه شده که اثرگذاری اش بین 3 تا 7‌‌ماه است.

ترکیبات پُرکننده؛ که با پرکردن شیارها باعث پرشدن چروک‌ها، رفع لاغری دست و صورت، گودی زیر چشم‌ها، افزایش حجم لب، گونه، چانه و نیز اندام (سینه‌ و…) می‌شوند و این ترکیبات حتی برای پر کردن فرورفتگی‌های ضایعاتی چون سالک و… و نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند. ترکیبات پُرکننده به دو نوع موقت و دائم تقسیم می‌شوند.

در‌مورد ژل دائم بیشتر بدانید!

 نوع ژل دائم (پلی اکریل آمید) خود دارای انواع مختلفی است و مطالعات و تحقیقات متعدد روی برخی از انواع آن در اروپا طی 30سال گذشته نشان داده که نه تنها هیچ‌گونه حساسیت، سرطان‌زایی، مسمومیت و… با آن وجود ندارد، بلکه غیرقابل جذب و تجزیه است. همچنین تطابق کامل با بافت پیوندی بدن و یکنواختی کامل آن نیز به اثبات رسیده است.

اثر ژل تا چند وقت باقی می‌ماند؟

ژل‌ها ترکیباتی هستند که چروک‌های عمیق و گودی‌ها را پر کرده و از آنها برای برجسته کردن گونه و لب استفاده می‌شود. اثرشان بین 6‌ ماه تا 6‌ سال است.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

پایتخت زیبایی ایران (icc) با حضور برترین متخصصین خاورمیانه شامل: فوق تخصص جراحى پلاستیک، متخصص جراحى عمومى، متخصص پوست و مو، متخصص جراح فک و صورت، جراح، دندانپزشک زیبایى و ایمپلنتولوژیست، متخصص زنان و زایمان و به مدیریت دکتر مرتضی نجفی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. همچنین پایتخت زیبایی ایران، برترین دستگاههاى روز دنیا را نیز به خدمت گرفتند تا هر آنچه از پزشکى زیبایى مى‌خواهید در یک مجموعه در کنار هم داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126769200

02126769300

02126769400

02126769500

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بین سلیمی جنوبی و طالقانی، پلاک 50/1، (طبقه فوقانی هایپر میوه)، واحد  402

وب سایت: ircosmetic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ