نقش تکنولوژی در درمان کم‌شنوایی

mousavi
کیارش کریمیان، شنوایی شناس: تکنولوژی در سمعک به صورتی است که سمعک به روش کنترل از راه دور تنظیم و توسط بیمار کم و زیاد می‌شود.

کیارش کریمیان، شنوایی شناس:

کم‌شنوایی مشکل تعداد زیادی از هموطنان ماست. طبق آمار بیش از 7میلیون ایرانی دچار کم‌شنوایی یا ناشنوایی هستند و تعداد بسیاری دست‌کم درصدی از شنوایی‌شان آسیب دیده است که با بالا رفتن سن به کم‌شنوایان نیازمند به سمعک افزوده خواهند شد. در دنیای دیجیتال و توسعه‌یافته امروز و با‌توجه به پیشرفت‌های دانش پزشکی و الکترونیک، سمعک‌های مدرن و فوق‌مدرن امروزی به کم‌شنوایان کمک می‌کنند تا کمترین کمبود را احساس کنند و مشکلات‌شان به پایین‌ترین اندازه ممکن برسد. در گروه سمعک‌های هوشمندی که به فناوری  wireless مجهز شده‌اند؛ 

شهر سمعک در‌راستای چه هدفی فعالیت  می‌کند؟

تکنولوژی در سمعک به صورتی است که سمعک به روش کنترل از راه دور تنظیم و توسط بیمار کم و زیاد می‌شود. همچنین  با کمک رایانه، تلویزیون‌، سیستم‌های پخش صوتی‌، تلفن همراه و هر وسیله‌ای که مورد‌نیاز بیمار است به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه بدون سیم متصل شده و صدا را برای بیمار با بالاترین کیفیت پخش می‌کند.  بنابراین بر آن شدیم تا هموطنان‌مان قادر به بهره‌برداری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه شنوایی باشند پس با راه‌اندازی شهرسمعک و عرضه مستقیم سمعک‌های مختلف از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین سمعک‌ها از تمام برندهای دارای نمایندگی معتبر در ایران با قیمت نمایندگی و با خدمات پس از فروش بی‌نظیر و حتی بیش از آنچه ضمانتنامه خود نمایندگی به‌عهده می‌گیرد  و ارائه و فروش سمعک‌های تمام برندها به همکاران شنوایی‌شناس و خدمات پس از فروش فوق‌العاده و متفاوت به آنها تلاش می‌کنیم خدمات‌رسانی مناسب و درخور ایرانیان انجام دهیم.

کیارش کریمیان، شنوایی شناس:

شهر سمعک به مدیریت کیارش کریمیان،‌ متخصص شنوایی شناسی از سال 1387 شروع به فعالیت کرده است. این مرکز آماده خدمات رسانی به شرح ذیل به شما عزیزان است: آزمون های ادیومتری و تمپانومتری برای گروه سنی اطفال و بزرگسالان- آزمونهای پتانسیل برانگیخته شنوایی ABR و … جهت تعیین وضعیت شنوایی و تشخیص اختلالات شنوایی در نوزادان و کودکان سخت آزمون و همچنین ارزیابی های نورواتولوژیک- ارزیابی وزوز گوش، مشاوره و تجویز سمعک های اختصاصی جهت مسک وزوز – تجویز، تنظیم و فیتینگ سمعک های فول دیجیتال و هوشمند – ساخت قالب های ضد آب و محافظ صوت شهر سمعک دارای چندین شعبه در تهران و شهرستان‌هاست.

شما عزیزان برای ارتباط با شهر سمعک با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09192009606

آدرس شعبه بهنام: خیابان خواجه نصیر غربی، پلاک 288، واحد 16

تلفن: 02177650071

آدرس شعبه میرداماد: میرداماد،‌ بلوار میرداماد شرقی  

تلفن:  02122921633 

آدرس شعبه دولت:خیابان دولت،‌ بین دیباجی و اختیاریه

تلفن:02122573100 

آدرس شعبه بهنام:خیابان آیت ا… کاشانی 

تلفن: 02144022527

وب سایت: shahresamak.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ