با این نکات عمر سمعک خود را افزایش دهید!

mousavi
کیارش کریمیان، شنوایی شناس: وقتی سمعک روی گوش‌تان قرار دارد به هیچ عنوان از اسپری مو استفاده نکنید چراکه مواد خارج شده از اسپری می‌تواند دکمه‌های کنترل و ورودی میکروفن را دچار اشکال کند.

کیارش کریمیان، شنوایی شناس:

1. هرگاه احتمال خیس شدن سمعک وجود دارد آن را درآورید. مثلا در حمام، زیر دوش، هنگام شنا و بدون چتر زیر باران نروید.

2. وقتی سمعک روی گوش‌تان قرار دارد به هیچ عنوان از اسپری مو استفاده نکنید چراکه مواد خارج شده از اسپری می‌تواند دکمه‌های کنترل و ورودی میکروفن را دچار اشکال کند.

3. در محیط‌های گرم و مرطوب حداقل دو بار در روز سمعک را در آورده آن را تمیز کنید و 5 تا 10دقیقه از آن استفاده نکنید. پس مجددا سمعک را روی گوش‌تان قرار دهید.

4. همیشه به‌خاطر داشته باشید، به محض مشاهده هرگونه مشکل در سمعک حتما با متخصصی که سمعک را برای‌تان تجویز کرده، تماس بگیرید.

5. همیشه در فواصل زمانی منظم و طبق تشخیص متخصص سمعک‌تان را تمیز کنید. این کار را با پارچه خشک و تمیز و بدون پرز انجام دهید.

6. سمعک را هیچ‌وقت درمعرض حرارت زیاد (مثلا پشت شیشه اتومبیل، کنار پنجره یا در مقابل آتش) قرار ندهید. از آنجا که شما مبلغ زیادی برای سمعک‌تان پرداخت کرده‌اید، بنابراین باتوجه بیشتر باید از صدمه زدن به آن جلوگیری کرده و بدین وسیله صرفه‌جویی اقتصادی کنید.   

کیارش کریمیان، شنوایی شناس:

شهر سمعک به مدیریت کیارش کریمیان،‌ متخصص شنوایی شناسی از سال 1387 شروع به فعالیت کرده است. این مرکز آماده خدمات رسانی به شرح ذیل به شما عزیزان است: آزمون های ادیومتری و تمپانومتری برای گروه سنی اطفال و بزرگسالان- آزمونهای پتانسیل برانگیخته شنوایی ABR و … جهت تعیین وضعیت شنوایی و تشخیص اختلالات شنوایی در نوزادان و کودکان سخت آزمون و همچنین ارزیابی های نورواتولوژیک- ارزیابی وزوز گوش، مشاوره و تجویز سمعک های اختصاصی جهت مسک وزوز – تجویز، تنظیم و فیتینگ سمعک های فول دیجیتال و هوشمند – ساخت قالب های ضد آب و محافظ صوت شهر سمعک دارای چندین شعبه در تهران و شهرستان‌هاست.

شما عزیزان برای ارتباط با شهر سمعک با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

موبایل: 09192009606

آدرس شعبه بهنام: خیابان خواجه نصیر غربی، پلاک 288، واحد 16 

تلفن: 02177650071

آدرس شعبه میرداماد: میرداماد،‌ بلوار میرداماد شرقی  

تلفن:  02122921633  

آدرس شعبه دولت:خیابان دولت،‌ بین دیباجی و اختیاریه 

تلفن:02122573100  

آدرس شعبه بهنام:خیابان آیت ا… کاشانی 

تلفن: 02144022527

وب سایت: shahresamak.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ