برای حفظ جوانی یا جوانسازی پوست‌تان این دستگاه‌ها را دست‌کم نگیرید!

zahra
کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا: دستگاه CO2 فرکشنال جزء قدیمی‌ترین روش‌های غیر‌جراحی برای جوانسازی پوست است. برای درمان یک لایه از روی پوست برداشته می‌شود و نیاز است که در این مدت از پوست مراقبت‌های لازم انجام شود. همچنین برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که درمان به‌طور متوالی انجام شود. حدودا 3جلسه برای هر فرد نیاز است؛ اما ممکن است بسته به شرایط هر فرد این تعداد متغیر باشد.

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

قدیمی‌ترین روش برای جوانسازی چه روشی است؟

دستگاه CO2 فرکشنال جزء قدیمی‌ترین روش‌های غیر‌جراحی برای جوانسازی پوست است. برای درمان یک لایه از روی پوست برداشته می‌شود و نیاز است که در این مدت از پوست مراقبت‌های لازم انجام شود. همچنین برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که درمان به‌طور متوالی انجام شود. حدودا 3جلسه برای هر فرد نیاز است؛ اما ممکن است بسته به شرایط هر فرد این تعداد متغیر باشد.

عملکرد لیزر فرکشنال به چه صورت است؟

نور لیزر تابیده شده روی پوست به تعداد زیادی شعاع‌های کوچک‌تر (microbeam) تقسیم می‌شود. وقتی این شعاع‌های کوچک‌تر به پوست بر‌خورد می‌کنند نقاط کوچکی از پوست که بین این شعاع‌های لیزری قرار گرفته است و با لیزر برخورد نمی‌کند، سالم می‌ماند. این نقاط سالم پوست باعث تسریع روند ترمیم پوست می‌شوند و هر چه پوست سریع‌تر التیام پیدا کند احتمال عوارض مانند قرمزی یا تیره شده پوست کمتر می‌شود.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای این روش نیستند؟

 افرادی که پوست تیره دارند کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند. در مقابل افرادی که پوست‌شان روشن است و چین و چروک عمیقی ندارند، می‌توانند از این روش نتیجه دلخواه را دریافت کنند.

لیزر co2فرکشنال چه مشکلات پوستی را از بین می‌برد؟

  • جوانسازی برای اسکارهای ناشی از آکنه مثل جای آبله مرغان
  • جوانسازی برای رفع جای بریدگی‌ها و جای زخم‌ها 
  • محوسازی لک‌ها و خال‌های پوستی همچنین ضایعات آفتابی یا لک‌هایی که ناشی از آفتاب روی پوست ظاهر می‌شوند. 
  • چروک‌های ریز
  • اسکارهای پس از جراحی
  • سفت شدن پوست
  • ترک‌های پوستی شکم و بدن

چه مراقبت‌هایی بعد از جلسه درمانی لازم است؟

از تابش مستقیم نور روی پوست با کمک کرم‌های محافظ باید جلوگیری کنند. همچنین بعد از این کار، فرد پوست روشن‌تر و شاداب‌تری خواهد داشت.

هایفو دابلو، چرا جزء پرطرفدارترین روش‌ها برای جوانسازی است؟

یکی دیگر از روش با کمک دستگاه برای جوانسازی هایفو دابلو است. این دستگاه با کمک امواج اولتراسوند روی غلاف عضلانی که دور عضله را گرفتند تاثیر می‌گذارد و باعث سفت شدن غلات عضله می‌شوند. درنتیجه بعد از پایان درمان با این روش پوست و عضلات زیر پوست محکم‌تر و سفت‌تر می‌شوند. یکی از علت‌هایی که این روش طرفداران زیادی دارد، ایمن بودنش است. همچنین بعد از هر جلسه درمان نیازی به انجام مراقبت‌های پوستی نیست.

مزیت‌های این روش چیست؟

 همان‌طور که گفته شد این روش جزء امن‌ترین روش برای جوانسازی پوست است و بعد از هر جلسه نیازی به مراقبت‌های خاص نیست. البته فقط ممکن است بعد از هر جلسه پوست تا‌حدودی قرمز شود که بازهم جای نگرانی نیست، چرا‌که بعد از چند ساعتی قرمزی پوست به‌طور خود به خود از بین خواهد رفت. همچنین برخی افراد می‌توانند حتی در یک جلسه هم نتیجه مطلوب خود را دریافت کنند. البته برای گرفتن نتیجه تعداد مراجعات در هر فرد متغیر است. برای جلسه دوم 6ماه تا یک سال بعد نیاز است.

تاثیرات دابلو روی پوست:

– جوانسازی

– افزایش قوام و الاستیسیته پوست

– لیفتینگ صورت و گردن

– از بین بردن چین و چروک ریز مانند چروک‌های ظریف اطراف چشم‌ها

– کاهش عمق خطوط نازولبیال

– بالا کشیدن ابروها

مراقبت‌های پس از دابلوتراپی چیست؟

شست‌وشو با آب سرد و استفاده از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب، تنها مراقبت مورد‌نیاز پس از دابلوتراپی است.

جوانسازی با میکرودم به چه صورت است؟

جوانسازی توسط میکرودرم روش غیرتهاجمی است که با استفاده از پودرهای اکسید آلومینیوم این کار انجام می‌شود. این پودرها روی سطح پوست قرار می‌گیرند و توسط دستگاه در جهت‌های مختلف روی پوست کشیده می‌شوند. این عملکرد باعث ایجاد یک ساییدگی یا به بیان دیگر ابریژن روی پوست می‌شود. البته بهتر است بدانید که این ساییدگی در حدی نیست که به پوست صدمه بزند یا ایجاد زخم کند، بلکه هدف از این روش این است که از این طریق لایه‌های مرده سطح پوست برداشته شوند تا بعد از پایان جلسات درمانی پوست شاداب‌تر و براق‌تر شود؛ چراکه چین و چروک‌های سطحی پوست با کمک روش میکرودرم از بین می‌روند. همچنین منافذ باز پوستی جمع شده و اسکارهای سطحی پوستی هم از بین خواهند رفت.

چه نکاتی را بعد از جلسات میکرودم باید رعایت کنیم؟

میکرودرم معمولا بین 4تا 5جلسه بین فاصله 2تا 3هفته یک بار انجام می‌شود و اثر درمانی دارد. همچنین بعد از هر جلسه درمان نیاز به مراقبت خاصی نیست، تنها نکته ای که باید رعایت شود این است که 24ساعت بعد از درمان نباید از لایه‌بردار استفاد شود. همچنین ممکن است یک تا دو روز بعد از میکرودرم پوست ریزی وجود داشته باشد که این مشکل هم با کمک کرم‌های مرطوب‌کننده برطرف می‌شود.  ضدآفتاب هم باید بعد از میکرودرم استفاده شود.

کلیه وسایل و تجهیزاتی که در کلینیک نیکا موجود است، مورد تایید FDA(سازمان غذا و داروی ایالات متحده) و وزارت بهداشت ایران است. 

کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا:

متخصصین کلینیک نیکا چندین سال در قالب یک گروه پزشکان فعال و موفق زیبایی مشغول به فعالیت بوده‌اند. از سال 1394 باکسب مجوزهای لازم در قالب کلینیک تخصصی پوست و مو به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما در این مجموعه متکی به تجارب فراوان موفق و آموزنده گذشته طولانی خود هستیم. آنچه بیش از همه برای ما اهمیت دارد، تسلط به جدیدترین یافته‌ها درحیطه طب زیبایی، تجهیز مجموعه با جدیدترین و ایمن‌ترین تجهیزات مورد نیاز، تقید به اصول اخلاق حرفه ای پزشکی، و پرهیز قاطعانه از نگاه مبتذل و موهن تجاری به مراجعین است.

برای ارتباط با کلینیک تخصصی پوست و مو نیکا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

۰۲۱۴۴۹۷۶۲۰۰

02144976300

آدرس:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش چهار راه رامین، پلاک 280 ، واحد102، طبقه اول

Nika.clinic

nika_beauty_clinic

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ