پماد درد مفاصل زنجبیل به بازار آمد!

zahra
شرکت باند و گاز و پنبه کاوه: پماد درد مفاصل زنجبیل حاوی روغن شترمرغ با زنجیره کوتاه برای جذب بالاست که نه‌تنها افزایش‌دهنده جریان خون در موضع می‌شود بلکه به‌دلیل مشابهت و همگن بودن با چربی انسانی می‌تواند در بازسازی و نوسازی بخش‌های آسیب‌دیده یا تحلیل‌رفته شرکت کند.

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه:

این محصول حاوی روغن شترمرغ با زنجیره کوتاه برای جذب بالاست که نه‌تنها افزایش‌دهنده جریان خون در موضع می‌شود بلکه به‌دلیل مشابهت و همگن بودن با چربی انسانی می‌تواند در بازسازی و نوسازی بخش‌های آسیب‌دیده یا تحلیل‌رفته شرکت کند. همچنین عوارض ناشی از ناراحتی‌هایی مانند آرتروز و روماتیسم مفصلی را به‌ طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

چرا زنجبیل؟!

در این ترکیب اسانس و عصاره ریشه زنجبیل روی روغن شترمرغ خالص بارگیری شده تا اثرات درمانی را باز هم افزایش دهد.

چطور این پماد از بروز درد جلوگیری می‌کند؟

پس از جذب مواد فرار و ریزمولکول به داخل موضع، وجود موم طبیعی زنبورعسل و روغن شترمرغ با زنجیره بلند باعث می‌شوند تا لایه‌ای نازک و ناپیدا از این موم و روغن روی پوست باقی بماند و همانند باند یا چسب ضدرد عمل کند. همچنین باعث افزایش جریان خون، دما و نهایتا برطرف شدن سریع اسپاسم و درد می‌شوند.

آیا این محصول 100درصد طبیعی است؟

این ترکیب آنچنان خالص و طبیعی است که حتی می‌تواند مورد تست خوراکی قرار گیرد و همین ویژگی منحصربه‌فرد قابلیت جذب، اثرگذاری و درمانگری را در آن فوق‌العاده بالا برده، به‌طوری که هنوز هیچ محصولی در ایران و حتی خارج از کشور به‌طور واقعی و منصفانه نمی‌تواند با آن رقابت کند. همچنین پایداری و ماندگاری آن به‌مراتب از نمونه‌های دیگر که با مواد غیرطبیعی و سنتتیک تولید می‌شوند، بالاتر است.

آیا این پماد عوارضی هم برای مصرف‌کننده به‌همراه دارد؟

بعد از 10سال تحقیق و بررسی تاکنون هیچ‌گونه عوارض جانبی در آن شناخته نشده و حتی از اینکه در دسترس کودکان قرار گیرد، نگرانی وجود ندارد.

چطور از طبیعی بودن این محصول می‌توان اطمینان پیدا کرد؟

پوست انسان عضوی کاملا هوشیار و خودتنظیم است، به‌طوری که کاملا آگاهانه از جذب مواد غیرطبیعی و صنعتی به داخل بدن جلوگیری می‌کند. همین امر وجه تمایز این محصول کاملا طبیعی و جذب شونده، نسبت به سایر نمونه‌های غیرطبیعی است که توانایی جذب کامل را ندارند و پوست در برابر ترکیبات آن از خود مقاومت و دفع نشان می‌دهد.

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه:

شرکت کاوه تولید کننده محصولات یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی با دو نام تجاری گل (انواع پنبه) و کاوه (انواع گاز، انواع باند، انواع پد، نخ باریم، انواع بتادین و اسکراب) است.

ضمنا محصولات دانش بنیان پماد سوختگی، پماد زخم بستر، پماد زخم دیابت با نام تجاری ابوخلساء، پماد دردهای عضلانی و مفصلی با نام تجاری زنجبیل، کرم نرم تن رفع کننده ترک دست و پا و کرم پروتینه ویتامینه با نام تجاری نیو نیز در سبد عرضه کالاهای شرکت کاوه قرار دارد.

برای ارتباط با شرکت کاوه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

0212205030

فکس: 02122055665

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر ، روبروی پارک ملت، کوچه عاطفی، شماره ١٠٦

وب سایت:

kavehbgc.com/fa

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ