با این کرم‌ها، خشکی پوست و پیری پوست دیگر معنا ندارد!

zahra
شرکت باند و گاز و پنبه کاوه: مشخصات عمومی کرم نرم تن کمک به درمان ترک پاشنه، شقاق، خشکی پوست و... است. عصاره خالص حنا همراه با روغن‌های اشباع نشده کاملا طبیعی و خوراکی پس از جذب به لایه‌های زیرین پوست، آن را تقویت و بازسازی کرده و نرمی و انعطاف‌پذیری آن را موجب می‌شود.

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه:

کرم نرم تن چه خواص درمانی برای افراد دارد؟

مشخصات عمومی کرم نرم تن کمک به درمان ترک پاشنه، شقاق، خشکی پوست و… است. عصاره خالص حنا همراه با روغن‌های اشباع نشده کاملا طبیعی و خوراکی پس از جذب به لایه‌های زیرین پوست، آن را تقویت و بازسازی کرده و نرمی و انعطاف‌پذیری آن را موجب می‌شود. ترکیب لانولین یا همان روغن پشم گوسفند با موم طبیعی و خالص زنبورعسل در این محصول، پرکننده شیارهای ریز و ترک‌های بزرگ همچنین پوشش‌دهنده‌ای عالی و پایدار روی سطح پوست است. از این رو پوست رطوبت خود را از دست داده و خشک و زبر نمی‌شود و مصرف‌کننده همیشه احساس لطافت و رضایتمندی می‌کند.

کرم ویتامینه و پروتئینه چه مزیتی دارد؟

این محصول حاوی روغن شترمرغ با زنجیره کوتاه برای جذب بالاست که نه‌تنها افزایش‌دهنده جریان خون در موضع می‌شود بلکه به‌دلیل مشابهت و همگن بودن با چربی انسانی می‌تواند در بازسازی و نوسازی بخش‌های آسیب‌دیده یا تحلیل رفته شرکت کرده و عوارض ناشی از ناراحتی‌هایی مانند پیری پوست، چروک و جای زخم‌ها را به‌صورت چشمگیری کاهش دهد.

آیا این محصول با مواد طبیعی تهیه شده است؟

در این ترکیب اسانس و عصاره‌های گیاهان مخصوص روی روغن شترمرغ خالص بارگیری شده تا اثرات درمانی را باز هم افزایش دهند. این ترکیب آنچنان خالص و طبیعی است که حتی می‌تواند مورد تست خوراکی قرار گیرد و همین ویژگی منحصربه فرد قابلیت جذب، اثرگذاری و درمانگری را در آن فوق‌العاده، بالا برده، به‌طوری که هنوز هیچ محصولی در ایران و حتی خارج از کشور به‌طور واقعی و منصفانه نمی‌تواند با آن رقابت کند. پایداری و ماندگاری آن به‌مراتب از نمونه‌های دیگر که با مواد غیرطبیعی و سنتتیک تولید می‌شوند، بالاتر است.

آیا عوارضی هم به همراه دارد؟

بعد از 10سال تحقیق و بررسی تاکنون هیچ‌گونه عوارض جانبی در آن شناخته نشده است و حتی از اینکه دردسترس کودکان قرار گیرد نگرانی وجود ندارد.  

نکاتی مهم درمورد کرم ویتامینه و پروتئینه:

 این کرم یک محصول طبی و درمانی است و نباید از آن بلافاصله بعد از مصرف توقع سفیدکنندگی یا روشن‌کننده بودن پوست را داشت. ممکن است روزهای اول مصرف، پوست از خود جوش‌های ریز و ترشحاتی خارج کند که نشانه خوبی برای پاکسازی و درمانگری آن است که طی چند روز آینده برطرف می‌شود و مصرف‌کننده طی هفته‌های بعد رضایت خواهد داشت. می‌توان از این کرم به‌عنوان زیر آرایش و حتی ضدآفتاب نیز بهره برد.

شرکت باند و گاز و پنبه کاوه:

شرکت کاوه تولید کننده محصولات یکبار مصرف پزشکی و بهداشتی با دو نام تجاری گل (انواع پنبه) و کاوه (انواع گاز، انواع باند، انواع پد، نخ باریم، انواع بتادین و اسکراب) است.

ضمنا محصولات دانش بنیان پماد سوختگی، پماد زخم بستر، پماد زخم دیابت با نام تجاری ابوخلساء، پماد دردهای عضلانی و مفصلی با نام تجاری زنجبیل، کرم نرم تن رفع کننده ترک دست و پا و کرم پروتینه ویتامینه با نام تجاری نیو نیز در سبد عرضه کالاهای شرکت کاوه قرار دارد.

برای ارتباط با شرکت کاوه با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

0212205030

فکس: 02122055665

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر ، روبروی پارک ملت، کوچه عاطفی، شماره ١٠٦

وب سایت:

kavehbgc.com/fa

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ