اگر قصد لیزر کردن موهای زائد را دارید، بخوانید!

mousavi
دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو: لیزر می‌تواند موهای زائد را از‌بین ببرد و برای مواقعی که موهای زائد شما رشد بیش از حد دارد، استفاده می‌شود یا اینکه بخواهید خود را متفاوت نشان دهید.

لیزر موهای زائد صدف:

لیزر می‌تواند موهای زائد را از‌بین ببرد و برای مواقعی که موهای زائد شما رشد بیش از حد دارد، استفاده می‌شود یا اینکه بخواهید خود را متفاوت نشان دهید. بیشتر افراد باید برای رفع موهای زائد درمان خود را طی چند مرحله انجام دهند. بیشتر لیزرها و نورهای سبک که برای ازبین بردن دائمی موها استفاده می‌شوند اف‌دی‌ای  (FDA)هستند، یعنی در یک دوره تمام موها را به‌طور دائم از‌بین می‌برند.

چه افرادی کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

لیزر موهای زائد صورت و بدن برای افرادی مناسب است که پوست روشن و کلفت دارند و موهای زائد آنها تیره (قهوه‌ای و سیاه) است. باوجود این با استفاده از خدمات این کلینیک می‌توان به نتایج فوق‌العاده و مطلوب برای همه انواع پوست و موی زائد حتی موهای بلوند، قرمز یا قهوه‌ای روشن نیز دست پیدا کرد! باوجودی که بعضی کلینیک‌های زیبایی به افراد پیشنهاد می‌دهند برای این نوع موها از روش الکترولیز استفاده کنند، ما این روش را فقط به کسانی پیشنهاد می‌دهیم که تمام موهای زائد آنها سفید شده است.

افرادی با پوست تیره چطور؟!

بعضی افراد ممکن است زمان طولانی‌تری مثلا بعد از چندین سال برای ازبین رفتن کامل موهای زائد خود سپری کنند. موارد دیگری که باید درنظرگرفت مراقبت‌هایی است که بیمار بعد از لیزر موهای زائد بدن برای نگهداری از قسمت‌های لیزر شده باید داشته باشد. همان‌طور که قبلا گفته شد لیزر کردن برای افرادی با موهای تیره و پوستی روشن بسیار عالی است البته تکنیک‌های جدید لیزر موهای زائد می‌تواند برای افراد با پوست‌های تیره‌تر هم موثر و قابل اعتماد باشد.

مزیت‌های لیزر!

لیزر می‌تواند در یک بار ضربه چندین پیاز مو را از بین ببرد بنابراین شما می‌توانید سطح بیشتری از پوست خود را درمان کنید. همچنین لیزر بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد نواحی پشت، شانه، بازو و سینه است.

آیا لیزر به پوست آسیب می‌رساند؟

لیزر یک پالسی از نور است که بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف تبدیل به گرما می‌شود و به فولیکول مو نفوذ می‌کند. در این روش امکان مجدد رویش مو ازبین می‌رود و به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد.

برای رفع موهای زائد چند جلسه لازم است؟

به خاطر تفاوت افراد و تفاوت الگوی رشد موها، درمان برای هر فرد متفاوت است، به‌طور متوسط هر فرد برای لیزر موهای زائد بین 3تا 7جلسه نیاز دارد.

دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو:

دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو، دارای 18 سال سابقه کار در زمینه پوست و زیبایی در تهران و مشهد هستند. اکنون ایشان در مرکز لیزر صدف واقع در میدان شیخ بهایی مشغول فعالیت هستند. لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه های الکساندرایت کندلا 2015 و she تحت نظر ایشان انجام می گیرد. تزریق انواع ژل و بوتاکس با هزینه مناسب توسط ایشان انجام می گیرد که تمامی ژل‌ها و بوتاکس‌ها از برندهای مرغوب و مورد تأیید وزارت بهداشت هستند. مشاوره زیبایی در این مرکز رایگان است.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر مژگان نیرومند با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188621960

آدرس: ضلع شمال غربی میدان شیخ بهایی- برج صدف- طبقه 12- واحد 128

وب سایت: lasersadaf.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ