آنچه باید درباره اپیلاسیون مرکز کویین اسپا بدانید

mousavi
مرکز ماساژ کویین اسپا: مرکز کویین اسپا با ارائه کلیه خدمات اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی و آرام و با وسایل یکبار مصرف و بهداشتی

مرکز ماساژ کویین اسپا:

مرکز کویین اسپا با ارائه کلیه خدمات اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی و آرام و با وسایل یکبار مصرف و بهداشتی همچنین لوسیون‌های ضدعفونی‌کننده، ضدالتهاب و ضدجوش قبل و بعد از اپیلاسیون در خدمت شما بانوان عزیز است.

1- به پیشنهاد این مرکز برای اصلاح موهای زائد از دستگاه‌های اپی‌لیدی استفاده نکنید چراکه بسیار پیش می‌آید که موی اصلاح شده با اپی‌لیدی هنگام رشد مجدد زیر پوست برمی‌گردد و نه تنها موجب ناهمواری سطح پوست می‌شود بلکه گاهی هم لک ایجاد می‌کند و این لک‌ها خیلی راحت و به‌طور طبیعی از بین نمی‌روند.

2- اپیلاسیونی که به صورت اصولی و درست انجام می‌شود باعث افتادگی پوست نمی‌شود.

3- قبل از اپیلاسیون حمام نکنید و بعد از آن از دوش گرفتن با آب خیلی داغ پرهیز کنید، سعی کنید آب ولرم رو به سرد باشد.

4- سعی کنید بعد از اپیلاسیون کاری نکنید که بدن تعریق کند چون باعث حساسیت و جوش می‌شود.

5- بعد از اپیلاسیون لباس‌های تنگ نپوشید چون باعث جوش‌های زیرپوستی می‌شود.

6- حتما باید توجه کنید در سالن اپیلاسیون از ظرف‌های یکبار مصرف، موم جدا و کاردک و پارچه مجزا برای هر فرد استفاده شود.

7- بعد از اپیلاسیون از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت 24ساعت خودداری کنید. عمل اپیلاسیون منجر به حساس شدن پوست می‌شود بنابراین قرار گرفتن در معرض نور آفتاب بلافاصله بعد از این کار باعث تحریک پوست می‌شود.

8- از انجام اپیلاسیون مخصوصا رفع موی پاها هنگام صبح بعد از خواب پرهیز کنید چراکه پس از بیدار شدن از خواب تا یک ساعت پاها ملتهب و کمی حساس هستند، توجه داشته باشید عصرها از اپیلاسیون نتیجه بهتری خواهید گرفت.

9- در زمان عادت ماهانه با موم اپیلاسیون نکنید چون در این زمان پوست حساس‌تر است و درد بیشتری خواهید داشت.

10- اپیلاسیون برای افرادی که درحال مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها هستند توصیه نمی‌شود، زیرا برخی داروها مانند آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای خوراکی که برای درمان آکنه‌های پوستی استفاده می‌شوند، پوست را نازک و حساس می‌کنند.

مرکز ماساژ کویین اسپا:

این مرکز از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است. این مرکز با هدف ایجاد آرامش در مکانی آرام بخش و ارائه خدمات زیبایی و اسپا و خدماتی مربوط به بدن و همچنین خدماتی نظیر ماساژ، پوست، ناخن، میکروبلیدینگ ابرو، اپیلاسیون، پیلینگ بدن، اکستنشن مژه و… در خدمت بانوان عزیز است.

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز ماساژ کویین اسپابا شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122026269

موبایل: 09192700016

موبایل: 09383330441

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ