شکل و تقارن ابروها در زیبایی چهره تا چه اندازه اهمیت دارد؟

mousavi
مرکز ماساژ کویین اسپا: طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک روی صورت است. اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت به‌هم خورده و شکل آن را تغییر می‌دهد.

مرکز ماساژ کویین اسپا:

زیبا کردن ابروها می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند؛ البته منظور فقط تغییر در سبک ظاهر نیست بلکه حالت چهره شماست. ابروهایی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش کرده که قاب چهره است. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد. 
طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک روی صورت است. اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت به‌هم خورده و شکل آن را تغییر می‌دهد.

میکروبلیدینگ چه روشی است؟

میکروبلیدینگ متد جدیدی در آرایش دائم است و تفاوت‌هایی با تاتو‌های سنتی و هاشورهای مصنوعی میکروپیگمنتیشن دارد. طراحی موهای مینیاتوری، روشی کاملا ظریف و طبیعی است که بدون آسیب رساندن به پوست انجام می شود و تقویت کننده ریشه موهای ابروهاست البته به شرط آن که مهارت و تخصص لازم بکار برده شود. 

چرا این روزها میکروبلیدینگ حرف اول را می‌زند؟

با متد۲۰۱۵ میکروبلیدینگ تنها اولین لایه سطحی پوست رنگ می‌گیرد که بعد از گذشت چند ماه هیچ پخش رنگی زیر پوست دیده نمی‌شود و خطوط به نظم اولیه خود باقی می‌مانند. برخلاف آن در روش‌های سنتی و هاشورهای قدیمی با استفاده از دستگاه‌های برقی رنگ به لایه زیرین پوست نفوذ کرده و بعد از گذشت مدتی دفرمه شدن خطوط پراکندگی و پخش پیگمنت‌های رنگی زیر پوست مشهود است. همچنین امکان تغییر رنگ و مدل را با دردسرهای فراوانی همراه می‌کند.

ماندگاری بالا نشانه کیفیت بالاست؟

شاید از نظر عموم ماندگاری طولانی‌مدت، یکی از ابعاد میکروپیگمنتیشن خوب باشد، چراکه باور نادرست عمومی به این صورت است که «کلی هزینه کردم تا همیشه بمونه…» چنین تفکری اساسا نادرست است زیرا:
امروزه در دنیای مد با تغییر سلیقه و دیدگاه مردم نسبت به معیارهای زیبایی، لزوما باید امکان تغییر مدل، رنگ و پاک کردن میکروپیگمنتیشن وجود داشته باشد؛ چند سال پیش تاتوهای ابرو، سایه و کادری شکل بودند، اما اکنون تکنیک هاشور که به‌صورت کاملا طبیعی است، این روزها مورد استقبال افراد قرار گرفته است. علاوه بر این، با بالا رفتن سن، افتادگی عضلات و ایجاد چین‌های دینامیک در صورت‌، آرایش دائمی شما دچار تغییر شده و دیگر زیبا نخواهد بود.

مرکز ماساژ کویین اسپا:

این مرکز از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است. این مرکز با هدف ایجاد آرامش در مکانی آرام بخش و ارائه خدمات زیبایی و اسپا و خدماتی مربوط به بدن و همچنین خدماتی نظیر ماساژ، پوست، ناخن، میکروبلیدینگ ابرو، اپیلاسیون، پیلینگ بدن، اکستنشن مژه و… در خدمت بانوان عزیز است.

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز ماساژ کویین اسپابا شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122026269

موبایل: 09192700016

موبایل: 09383330441

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ