اکستنشن مژه از اغراق تا واقعیت!

mousavi
مرکز ماساژ کویین اسپا: متخصص اکستنشن مژه در مرکز کویین اسپا به شما عزیزان توصیه می‌کند بعد از انجام اکستشن مژه از ریمل ضدآب و فرمژه استفاده نکنید و به هیچ عنوان بدون عینک شنا وارد استخر نشوید، زیرا کلر استخر حلال چسب مژه است.

مرکز ماساژ کویین اسپا: 

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید اگر حین اکستنشن مژه قطره‌ای از چسب درون چشم‌تان بریزد چه خواهد شد؟ از آنجا که در کل مدت اکستنشن چشمان شما بسته است، بنابراین چسب در چشمان شما نمی‌ریزد. متخصصان ما در مرکز کویین اسپا به شما عزیزانی که به ریمل یا خط چشم حساسیت دارید توصیه می‌کنند که اکستنشن مژه انجام داده یا قبل از آن حتما تست اکستنشن مژه انجام دهند.

اگر اکستنشن مژه کرده‌اید، بدانید:

متخصص اکستنشن مژه در مرکز کویین اسپا به شما عزیزان توصیه می‌کند بعد از انجام اکستشن مژه از ریمل ضدآب و فرمژه استفاده نکنید و به هیچ عنوان بدون عینک شنا وارد استخر نشوید، زیرا کلر استخر حلال چسب مژه است.

هرآنچه باید درمورد اکستنشن مژه بدانید:

مرکز کویین اسپا با ارائه خدمات تخصصی و اصولی اکستنشن مژه در انواع مختلف و بدون آسیب رساندن به مژه‌های طبیعی فرد در مدل‌های طبیعی‌3D، عروسکی، ریمل خورده و… در خدمت شما بانوان عزیز است.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه، مژه‌هایی شبیه‌ساز شده بافت طبیعی است که تک‌تک به مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌های‌تان را بهبود بخشد. استفاده از مژه‌های مصنوعی چیز جدیدی نیست، اما تفاوت بین تکنیک‌های قدیمی و جدید اکستنشن‌ها را کاملا از هم متمایز کرده است. مرکز کویین اسپا با بهره‌گیری از روش‌های جدید در اکستنشن مژه و با استفاده از بهترین چسب‌ها و مژه‌های آمریکایی زیبایی و طبیعی بودن مژه‌های اکستنشن شده را به شما عزیزان تضمین می‌دهد.

ماندگاریشان چقدر است؟

مژه‌های اکستنشن شده معمولا بین 2تا 4هفته و اگر به‌صورت استثنایی از آنها مراقبت کنید تا 6هفته ماندگاری خواهند داشت.

آیا مژه‌های اکستنشن شده باعث ریزش مژه‌های طبیعی می‌شود؟

اکستنشن مژه باعث نخواهد شد که مژه‌های طبیعی‌تان را از دست بدهید این مژه‌ها عوارض جانبی هم ندارند اما باید خیلی مراقب مژه‌های‌تان باشید. بعد از اینکه اکستنشن مژه انجام دادید نباید تا 24ساعت با آب و محلول‌های چرب در تماس باشید تا مژه‌ها به‌خوبی سرجای‌شان قرار بگیرند.

مرکز ماساژ کویین اسپا:

این مرکز از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است. این مرکز با هدف ایجاد آرامش در مکانی آرام بخش و ارائه خدمات زیبایی و اسپا و خدماتی مربوط به بدن و همچنین خدماتی نظیر ماساژ، پوست، ناخن، میکروبلیدینگ ابرو، اپیلاسیون، پیلینگ بدن، اکستنشن مژه و… در خدمت بانوان عزیز است.

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز ماساژ کویین اسپابا شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122026269

موبایل: 09192700016

موبایل: 09383330441

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ