5‌دلیلی که اثبات می‌کند چرا به ماسک صورت نیاز داریم!

mousavi
مرکز ماساژ کویین اسپا: ماسک‌های صورت جزء کامل‌ترین مراقبت‌های درمانی پوست هستند که نگرانی‌های شما در‌مورد مراقبت از پوست‌تان را برطرف می‌کنند.

مرکز ماساژ کویین اسپا:

ماسک‌های صورت، یکی از پرطرفدارترین لوازم مراقبتی پوست هستند. به‌کار بردن آنها آسان و شادی‌آور است و نتایجی که از استفاده آنها  کسب شده بسیار عالی است. چیزی که درباره یک ماسک صورت خوب انتظار دارم، این است که فقط بعد از یک دفعه استفاده، پوستم سفت‌تر و رنگش بهتر می‌شود.

آیا همه باید از ماسک صورت استفاده کنند؟

بله قطعا! ماسک‌های صورت جزء کامل‌ترین مراقبت‌های درمانی پوست هستند که نگرانی‌های شما در‌مورد مراقبت از پوست‌تان را برطرف می‌کنند.

یک ماسک صورت خوب، می‌تواند در مرطوب کردن پوست، از بین بردن چربی اضافه‌ آن و بهبود ظاهر منافذ پوست موثر باشد. همچنین بهترین روش برای بیرون کشیدن ناخالصی‌های پوست نیز هست.

هر برنامه‌ سالم مراقبت از پوست شامل محصولات روزانه و هفتگی است. شما می‌توانید هفته‌ای یک‌بار یا بیشتر، از ماسک صورت استفاده کنید. این بستگی به پوست‌تان و اهمیت مراقبت از آن دارد. استفاده از ماسک، هم برای مردان و هم برای زنان فواید بسیاری دارد که دلایلش را در ادامه خواهید خواند.

۵‌ دلیل برای استفاده از ماسک صورت:

تمدد اعصاب

نتایجی که با استفاده از ماسک‌های صورت به‌دست می‌آید، تنها بهبود ظاهر کلی پوست نیست، بلکه این ماسک‌ها می‌توانند نتیجه‌ درمانی هم داشته باشند. وقتی ماسک‌ها با اسانس‌های معطر مانند نعناع و رزماری ترکیب می‌شوند، می‌توانند با تحریک حواس شما روحیه‌تان را بالا ببرند.

استفاده از ماسک صورت باید جنبه‌ سرگرمی داشته باشد. زمانی که تصمیم دارید از ماسک استفاده کنید، کمی برای خودتان وقت بگذارید. دوش آب گرم بگیرید، چند شمع روشن کنید و اجازه دهید ماسک، کار خودش را انجام دهد.

شما نه تنها حسی فوق‌العاده را تجربه خواهید کرد که سبب آرامش ذهن و روان‌تان هم می‌شود و به پوست‌تان نیز ظاهری فوق‌العاده خواهید بخشید.

پاکسازی عمیق

مطمئنا پاکسازی روزانه به شما کمک می‌کند تا سطح پوست‌تان از گرد و خاک، چربی، آرایش و هرگونه ناخالصی پاک شود، اما آیا می‌دانستید که استفاده از ماسک مناسب روند پاکسازی پوست را به سطح کاملا جدیدی می‌برد؟

تنها یک ماسک صورت خوب است که می‌تواند ناخالصی‌هایی را که زیر سطوح بالایی پوست مخفی شده‌اند بیرون بکشد. بعضی مردم می‌گویند هنگام استفاده از ماسک، پوست صورت‌شان سم‌زدایی می‌شود و آنها به وضوح متوجه این تغییرات می‌شوند.

عملکرد ماسک‌ها در روند پاکسازی عمیق پوست که منجر به بهبود شکل ظاهری منافذ آن می‌شود، فوق‌العاده است، به‌طوری‌که کاملا می‌شود این تغییرات را دید و حس کرد. آیا کسی هست که این تغییرات را دوست نداشته باشد؟

بازکردن منافذ پوست

ماسک‌گذاری با استفاده از محصولی که شامل بنتونیت خاک رس است، به از بین بردن آلودگی و جذب چربی اضافه کمک می‌کند. همچنین در پاکسازی سلول‌های مرده‌ای که روی پوست انباشته شده‌اند نیز موثر است.

زمانی که شما همه‌ مواد زائد را از سطح پوست‌تان بر می‌دارید، منافذ پوست‌تان هم باز می‌شود. همه ما می‌دانیم که منافذ بسته‌ پوست چیزی جز دردسر نیست! مواد زائد در منافذ پوست‌مان انباشته می‌شوند و به عمق منافذ نفوذ می‌کنند، یعنی همان جایی که باکتری‌ها می‌توانند رشد کنند.

هنگامی که باکتری‌ها شروع به رشد می‌کنند دردسرها شروع می‌شود، زیرا به‌زودی لکه‌ها یا حتی جوش‌های بزرگی روی پوست نمایان می‌شود که چند روزی از زندگی‌مان را خراب می‌کند.

استفاده‌ منظم از ماسک‌های صورت کمک می‌کند تا سطح پوست‌مان را تمیز و منافذش را باز نگه داریم. این بهترین دلیل برای استفاده از ماسک صورت است.

درخشندگی پوست

ماسک‌ها خصوصا آن دسته‌ای که در ترکیب‌شان عصاره‌ نعناع دارند، می‌توانند به تحریک گردش خون کمک کنند. فرایند خشک شدن ماسک روی پوست و سفت شدن آن و پاک کردن ماسک موجب گسترش سلول‌های خونی پوست می‌شود.

این امر، بهبود کلی پوست را تضمین می‌کند. شما نرمی و لطافت پوست‌تان را احساس خواهید کرد همچنین متوجه درخشندگی و شادابی بیشتر ظاهرتان هم می‌شوید. پس هنگامی که سوزش خفیفی را در پوست‌تان حس می‌کنید آرام باشید، رایحه نعناع را ببویید و منتظر بهبود پوست‌تان باشید.

کمک به برنامه‌ کلی مراقبت از پوست

استفاده از ماسک، به بقیه محصولات مراقبتی پوست‌تان کمک می‌کند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. اگر می‌خواهید لوسیون‌های روزانه، سرم‌ها و محصولات شبانه‌تان سریع‌تر و عمیق‌تر جذب پوست‌تان شود، پس حتما از ماسک صورت استفاده کنید.

با مصرف منظم ماسک، می‌توانید مطمئن شوید که محصولات مرطوب‌کننده و محافظت‌کننده‌تان بهتر عمل می‌کنند و با سرعت بیشتری به نتایج موردنظرتان می‌رسید.

مرکز ماساژ کویین اسپا: 

این مرکز از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است. این مرکز با هدف ایجاد آرامش در مکانی آرام بخش و ارائه خدمات زیبایی و اسپا و خدماتی مربوط به بدن و همچنین خدماتی نظیر ماساژ، پوست، ناخن، میکروبلیدینگ ابرو، اپیلاسیون، پیلینگ بدن، اکستنشن مژه و… در خدمت بانوان عزیز است.

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز ماساژ کویین اسپابا شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02122026269

موبایل: 09192700016

موبایل: 09383330441

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ