ریزش مژه و ابرو، از علت تا درمان!

zahra
پارس آزمای طب(سریتا): ریختن مژه‌ها به‌دلیل آسیب به فولیکول مو است. مژه نقش مهمی در زیبایی دارد.

پارس آزمای طب(سریتا):

ریختن مژه‌ها به‌دلیل آسیب به فولیکول مو  است. مژه نقش مهمی در زیبایی دارد. دلایل بی‌شماری برای ریزش ابرو وجود دارد که عبارتند از:

 بلفاریت یا التهاب پلک، اگزما یا درماتیت سرشتی که معمولا از دوران کودکی با خشکی و خارش پوست همراه است، درماتیت سبوره، پسوریازیس، آکنه روزاسه، سارکوئیدوز. بسیاری از بیماری غدد درون‌ریز یا سیستمیک هم تظاهراتی از ریزش مژه یا ابرو دارند از‌جمله مشکلات تیروئیدی مثل پرکاری یا کم‌کاری تیروئید، آلوپسی آره آتا (ریزش سکه‌ای)، لوپوس.

 یکی از عوامل مهم ریزش مژه التهاب فولیکول مژه یا التهاب پلک‌هاست. التهاب مزمن منجر به ریزش، سفید شدن و تغییر جهت مژه‌ها می‌شود. در التهاب‌های لبه پلک‌ها که بلفاریت نامیده می‌شود، به‌دلیل تورم و ادم حاصله از این حالت، مژه‌ها راحت‌تر از معمول کنده شده و ریزش آنها تسریع می‌شود. اگر بلفاریت درمان نشود ممکن است منجر به تشکیل گل‌مژه (عفونت در فولیکول مژه) یا شالازیون (التهاب غده چربی پلک) شود.

درمان ریزش ابرو:

تقویت‌کننده و ضدریزش ابرو!

کرم ابروی سریتا با دارا بودن انواع عصاره‌های گیاهی، محصولی منحصربه‌فرد برای تقویت ابروهای ضعیف شده است. این محصول با مهار ریزش ابروها و تقویت و تحریک رویش مجدد آنها، باعث زیبایی ابروها می‌شود.

مکانیسم عمل تقویت‌کننده و ضدریزش ابرو به چه صورت است؟

عمل برداشتن ابرو و بعضا تیغ زدن آن برای درازمدت، به علت آسیب‌هایی که به‌صورت فیزیکی به پوست این ناحیه وارد می‌کند، باعث التهاب موضعی شده که متعاقب آن آسیب‌دیدگی پوست و ابرو را موجب می‌شود. عوامل ارثی و محیطی دیگر نیز در ریزش ابرو موثرند. کرم گیاهی تقویت‌کننده و ضد‌ریزش ابرو سریتا با فرمولاسیون پیشرفته و تکیه بر مواد موثره گیاهی، فرآورده‌ای است غنی از مواد مغذی گیاهی، پرو ویتامین B5 و ویتامین B6 که برای کنترل ریزش ابرو و ضخیم شدن تارهای آن، تولید شده است. ساختار کرم در این محصول، امکان ماندگاری بالا در کنار موهای ابرو را فراهم می‌آورد (در مقایسه با اشکال سرم، ژل و…). این محصول به‌راحتی قابلیت جذب به داخل پوست را داشته و موجب رطوبت‌دهی، تقویت و حفظ سلامت ابرو می‌شود. از سوی دیگر مخلوط عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های موجود در این فرمولاسیون منحصربه‌فرد، متابولیسم طبیعی و لازم برای سلامت پوست و موی ابرو را فراهم کرده و با بهبود خون‌رسانی محیطی، می‌تواند سبب تحریک رشد و تضمین سلامت ریشه‌های حساس موی ابرو شود. خواص آنتی‌اکسیدانی موجود در این کرم، اثرات جانبی ناشی از ترکیبات مضر را به حداقل می‌رساند و بدین ترتیب علاوه بر حذف اثر عوامل مضر، اثربخشی سایر ترکیبات موجود در فرمولاسیون را نیز افزایش می‌دهد. همچنین کرم گیاهی تقویت‌کننده و ضد‌ریزش ابرو سریتا باعث تقویت فولیکول‌های موی ابرو شده و مناسب‌ترین شرایط را برای رشد موهای جدید در ناحیه ابرو فراهم می‌کند. کرم ابرو سریتا خاصیت ضد التهابی نیز دارد و با رفع التهاب، ریزش ابرو ناشی از التهاب را درمان می‌کند. محصول حاضر علاوه بر اینکه با موهای رنگ شده ابرو سازگاری دارد و ساختار رنگی در ابروی رنگ شده را برهم نمی‌زند، باعث تقویت آن نیز می‌شود. مجموعه ویژگی‌های یاد شده، موجب قوی‌تر شدن و ضخیم‌تر شدن موهای ابرو می‌شود.

مزایای تقویت‌کننده و ضدریزش ابرو

– محرک چرخه رشد و رویش موی ابرو

افزایش خون‌رسانی و بهبود تغذیه فولیکول‌های ابرو به واسطه عصاره نعناع فلفلی

 مهار ریزش ابرو به واسطه مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز (به‌دلیل وجود عصاره گزنه)

افزایش ضخامت ابرو و تقویت آن

مناسب برای ابروهای رنگ شده، تاتو شده و تیغ‌زده

فاقد پایه الکلی و عدم ایجاد خشکی در ابرو

قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان

روش استفاده:

روزانه دو بار (صبح و شب) بسته به سطح ابرو، مقدار مناسب از کرم را روی ابروها و در مسیر رویش آن بمالید. برای نتیجه‌گیری بهتر چنانچه روی پوست یا موی ابرو از سایر کرم‌ها یا مواد آرایشی استفاده شده است، ابتدا آنها را از موضع پاک و سپس کرم گیاهی تقویت‌کننده و ضدریزش ابرو سریتا را استعمال کنید.

محلول تقویت‌کننده مژه!

محلول تقویت‌کننده مژه سریتا، فرمولاسیونی کارآمد برای تحریک رشد و تقویت فولیکول‌های مژه است که باعث بازسازی، افزایش ضخامت، بلندی و افزایش حجم مژه‌ها شده و زیبایی و طراوت را برای مژه‌ها به ارمغان می‌آورد.

مکانیسم عمل محلول تقویت‌کننده مژه به چه صورت است؟

محلول تقویت مژه سریتا، یک محلول تخصصی برای افزایش رشد، استحکام و ضخامت مژه‌هاست. این محلول غنی از ترکیبات و مواد موثره‌ای است که با اثر روی سلول‌های فولیکولی مژه، رویش مجدد مژه‌ها را موجب می‌شود. مهم‌ترین ترکیب موجود در محلول تقویت مژه سریتا، بیماتوپراست است که تخصصی‌ترین ترکیب شناخته شده در جهان برای مژه است. بیماتوپراست روی فاز رشد مژه‌ها اثر می‌گذارد، به‌طوری‌که باعث افزایش زمان فاز رشد مژه (آناژن) و کاهش زمان فاز ریزش مژه (تلوژن) می‌شود. بیماتوپراست با اثر روی سلول‌های فولیکولی مژه باعث افزایش طول، ضخامت و حجیم شدن مژه‌ها می‌شود. نقش دیگر بیماتوپراست بهبود رنگ مژه‌ها و سیاه شده مژه‌هاست که به واسطه اثر بر رنگدانه‌های ملانین این امر صورت می‌گیرد. محلول تقویت مژه سریتا علاوه بر بیماتوپراست، غنی از ترکیباتی مانند عصاره شبدر قرمز، بیوتینیل تری پپتید، پانتنول، پپتید بایومیمتیک، نیاسینامید، بیزابولول، آلوئه‌ورا نیز هست که این ترکیبات اثرات مختلفی دارند که ازجمله آن عبارت است از افزایش استحکام مژه و ممانعت از ریزش به واسطه افزایش سنتز پروتئین‌های ماتریکس فولیکولی مانند کلاژن IV و لامینین-5، تقویت فولیکول و تارهای مژه به‌واسطه افزایش خون‌رسانی به درمال پاپیلای مژه، دارای خواص آنتی‌اکسیدان قوی و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد به مژه، مهار التهاب پلک و فولیکول‌های مژه، رطوبت‌رسانی و افزایش انعطاف‌پذیری مژه‌ها.

مزایای محلول تقویت‌کننده مژه:

افزایش استحکام و ضخامت مژه‌ها

رشد مجدد تارهای مژه

تقویت فولیکول‌های مژه

بازسازی و ترمیم مژه‌های آسیب‌دیده

غنی از پپتیدها و ویتامین‌های تقویت‌کننده مژه

رطوبت‌رسانی مناسب و افزایش الاستیسیته مژه‌ها

روش استفاده:

ابتدا دست‌های خود را شسته و تمیز کنید سپس مژه‌ها را تمیز کرده و مواد آرایشی روی آن را پاک کنید. قلم مو آغشته به محلول را از محل رویش مژه‌ها، از سمت داخل به خارج به خوبی بکشید. یک بار در شب از محلول تقویت‌کننده مژه سریتا استفاده کنید.

پارس آزمای طب(سریتا)

گروه پارس آزمای طب در سال1383 با شکل‌گیری هسته تحقیقاتی شروع به فعالیت کرد و به پشتوانه چندی از پژوهشگران جوان،  پروژه تحقیقاتی خود را با نگاهی صرفا پژوهشی و فارغ از صنعت و تولید آغاز و پس از چندی با‌توجه به نتایج درخشان آن تحقیقات و تشویق جمعی از صاحب‌نظران، مجموعه پارس آزمای طب این افتخار را پیدا کرد تا تنها مجموعه‌ای باشد که فعالیت خود را با تحقیقات شروع کرده و سپس به سمت تولید روی آورده است. داشتن نگاه علمی و پژوهشی در مجموعه پارس آزمای طب سبب آن شد که فارغ از هرگونه کار کپی‌سازی، تمام فرمولاسیون محصولات را خود طراحی کرده و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش کشور نایل آید. این مجموعه باتوجه به حضور پررنگ خود، گام‌های بلندی را به پشتوانه جمعی از جوانان پرانگیزه این مرز و بوم در جهت ارتقا و اعتلای علمی و پژوهشی کشور برداشته و امیدوار است در آینده نیز قدم‌هایی به‌یاد ماندنی و یادآور بزرگان خوش‌آوازه سرزمین پارسی بردارد.

آدرس و تلفن جهت ارتباط با شرکت پارس آزمای طب(سریتا):

تهران، اتوبان ستاری، نرسیده به پیامبر غربی،بعد از همت، روبروی مجتمع کورش،نبش کوچه دوم، پلاک2- کدپستی ١٤٧٣٩٧٤٣١١


02145857000

وب سایت: www.cerita.ir/fa

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ