لبخند زیبا! بهداشت دهان آسان! اعتماد به نفس بالا!

mousavi
دکتر فاضل فیروزی متخصص ارتودنسی (فلوشیپ ارتودنسی-جراحی): طبعا رفع مشکلات ظاهری فرد، با ایجاد نشاط بیشتر و حضور بهتر او در اجتماع، در موفقیت شغلی وی تاثیر‌گذار خواهد بود.

دکتر فاضل فیروزی متخصص ارتودنسی (فلوشیپ ارتودنسی-جراحی):

طبعا رفع مشکلات ظاهری فرد، با ایجاد نشاط بیشتر و حضور بهتر او در اجتماع، در موفقیت شغلی وی تاثیر‌گذار خواهد بود.

آیا قبل از درمان‌های ارتودنسی انجام اقدامات خاصی لازم است؟

بله! حتما باید شخصی که قصد درمان ارتودنسی دارد ابتدا شرایط بهداشت دهان خود را به وضعیت مطلوبی برساند. بدین معنی که اگر روی دندان‌ها جرم وجود دارد، «جرم‌گیری» و «برساژ» انجام شود. هر‌گونه پوسیدگی دندانی «ترمیم» شود، سه بار در روز «مسواک زدن» به مدت کافی و روش صحیح و یک بار «‌نخ کشیدن لای تمام دندان‌ها‌« را به‌صورت عادت درآورد و اگر با‌وجود این اقدامات خونریزی لثه داشته باشد، با نظر ارتودنتیست خود، با یک «متخصص لثه» نیز مشورت کند. ضمنا در بسیاری از موارد، «کشیدن چند دندان» -شیری یا دائمی- هم جزء «طرح درمان» است که ارتودنتیست پس از بررسی و تشخیص نهایی تعیین می‌کند.

مراحل مقدماتی و اقدامات اولیه ارتودنسی چیست؟

قبل از آغاز درمان، ارتودنتیست مدارکی چون رادیو‌گرافی، فتوگرافی، قالب دندان‌ها و… را تهیه کرده و روی آنها محاسباتی انجام می‌دهد. پس از آن فهرستی از مشکلات بیمار تنظیم می‌شود (= تشخیص) که بر‌اساس تشخیص، یک یا چند «طرح درمان» برای بیمار تعیین شده و با وی (یا والدین‌) در میان گذاشته می‌شود. پس از اظهار‌نظر بیمار (‌یا ولی‌) «طرح درمان نهایی» مشخص شده و «درمان» بیمار آغاز می‌شود.

آیا درمان ارتودنسی درد هم دارد؟

درمان ارتودنسی در مراحل ابتدایی مقداری درد دندانی ایجاد می‌کند که با مصرف «مسکن» قابل پیشگیری و رفع است اما پس از گذشت چند روز این مشکل برطرف می‌شود.

 

دکتر فاضل فیروزی متخصص ارتودنسی (فلوشیپ ارتودنسی-جراحی):

دکتر فاضل فیروزی در سال‌1373 در رشته دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شد.

و در سال1382 در رشته تخصصی ارتودنسی دپارتمان ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی تبریز پذیرفته و در سال1386 با رتبه معدلی ممتاز فارغ‌التحصیل شد. در سال1386 امتحان بورد تخصصی ارتودنسی را هم با موفقیت پشت‌سر گذاشت و سپس در کلینیک خصوصی خود به مداوای بیماران پرداخت. در سال1392 در امتحان پذیرش دوره فلوشیپ فوق تخصصی ارتوسرجری و سندرم‌های کرانیوفاشیال دپارتمان ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی پذیرفته و در سال1394 پس از کسب دانش و تجربیات گرانبها از محضر اساتید گرانقدر فارغ‌التحصیل شد. درحال حاضر وی عضو انجمن ارتودنتیست‌های آمریکا و عضو انجمن ارتودنتیست‌های ایران بوده و با اندوخته دانش و تجربه طی سالیان مشغول مداوای بیماران در کلینیک ارتودنسی خود است.  

آدرس و تلفن تماس جهت ارتباط با مطب دکتر فاضل فیروزی:

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، بین فرحزادی و پاکنژاد، روبروی بانک ملی پلاک 232  واحد 3

02188097502

02188371777

آدرس: بلوار آیت‌الله کاشانی، بین اباذر و مهران، ایستگاه مهران، ساختمان آرمیتا، طبقه سوم- واحد11

02144009284

02144005731

وب سایت: drfirouziortho.com

drfirouziortho

drfirouziortho

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ